Nationale Veteranen Treffen Woerden zat 23 september 2017

Jaaaa *O*

En het belooft morgen kwa weer weer een fantastische dag te worden, zoals standaard.

Net zoals vroegah, toen kwaliteit ook nog standaard was :)

Ik ga trouwens met de CL360 :)
 
Laatst bewerkt:
Een geweldige dag gehad.
Jammer dat er mensen met een prijs, al voor de uitreiking vertrekken.
Staan ze daar op het podium te wachten tot ze komen.
Maar onder tussen zijn ze al foetsie met hun rozet.

Ik heb er ook een CL360 gezien.
 
Ben ook ff wezen kijken, leuk evenement, lokatie was prachtig en vanwege het mooie weer lekker druk. Volgend jaar moet ik wat eerder gaan, want rond 15.00 uur waren er al verscheidene op weg naar huis of nog ff touren.
 
Helaas verhinderd dit jaar maar weet er iemand al waar foto's staan ???
Mijn foto's staan hier:
https://photos.google.com/share/AF1...?key=LUZCOWljT0lFZ3U0Yi04aGpfNkFwdDltamo2VmZ3
Was er helaas maar tot half 2 dus lang niet alles zal erop staan.

Was weer een schitterend evenement. Het fraaiste van het jaar wat mij betreft.
Wat ik alleen niet begrijp is het commentaar. Kijk dat je dat doet bij het podium ok. Maar waarom moet dit over het hele terrein schallen? Verder perfecte organisatie.
 
Laatst bewerkt:
Ik was erbij, paar bekende gezien, paar bekende ook niet gezien _O-

full


Ome joop met z'n microfoon was idd behoorlijk irritant.

Paar jaar volgens mij niet geweest maar opkomst was behoorlijk groot, misschien mede dankzij het topweer.
 
Ik was erbij, paar bekende gezien, paar bekende ook niet gezien _O-

[afbeelding]

Ome joop met z'n microfoon was idd behoorlijk irritant.

Paar jaar volgens mij niet geweest maar opkomst was behoorlijk groot, misschien mede dankzij het topweer.
Hey Roy, jij was er zo te zien dus ook al behoorlijk vroeg. Grappig dat ik "ome Joop" net ff uit mijn commentaar had weg gesensureerd 8-)
Maar jammer dat we elkaar niet ff hebben gesproken. Waar was jij mee? Heb je nog meer foto's gemaakt? Misschien wil je die hier ook wel delen?
 
Ik was met de betrouwbare gpz 😁, stond buiten geparkeerd.
Heb wel wat foto's gemaakt maar mijn (nieuwe) cameratelefoon en de stokoude laptop zijn nog geen vriendjes van elkaar :X
Zodra het lukt zal ik ze plaatsen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan