natriumbicarbonaat voor soda blasting

riderideride

Rookie
28 okt 2017
3
0
Hallo,

Heb dit zelf eens getest thuis en dit ging redelijk goed!
Wil nu wat meer natriumbicarbonaat kopen om dit eens grondig te doen!

bol.com | Natriumbicarbonaat 25kg [E500] [feed]

Op bol.com heb ik 25 kg voor 24 euro gevonden is dit een goede prijs of waar halen jullie dit spul en hoeveel betalen jullie?

Iemand ervaring hiermee?


Thanx
 
Ik zou het daar niet halen. Ik heb de laatste keer iets onder de 35 euro betaald voor 50 kilo 8-)

Kijk even bij Nutriprof.

Mijn laatste prijslijst is van 10-2016.. iets onder een tientje exclusief BTW voor 25 kilo.
 
Laatst bewerkt:
Haha, ik moest meteen denken aan een foto die ik hier wel eens op m-f heb gezien van soda-blasten. Weet iemand welke ik bedoel en die hem ook nog kan vinden?

Edit; poging:

image.html


Edit 2; plaatje lukt niet, maar zie deze link;

NatriumBiCarbonaat
 
Laatst bewerkt:
Haha, ik moest meteen denken aan een foto die ik hier wel eens op m-f heb gezien van soda-blasten. Weet iemand welke ik bedoel en die hem ook nog kan vinden?

Edit; poging:

[afbeelding]

Edit 2; plaatje lukt niet, maar zie deze link;

NatriumBiCarbonaat

Ik moet dan ook gelijk aan een poederblusser denken, waarvan iedereen bang is dat hij meer schade veroorzaakt, dan hij voorkomt...
Eén van de blusmiddelen die daarin kunnen zitten, is natriumbicarbonaat...
 
De nevenschade van een poederblusser komt doordat het fijne stof in elektronica terecht komt van het voertuig en hier na verloop van tijd kortsluitingen in veroorzaakt.
Zelfde als iemand koffie met suiker morst in de elektronica (toetsenbord b.v). In crt monitoren veranderde de suiker na verloop van tijd zelfs in koolstof door de hitte en had je zeker kortsluiting. De nodige van tegen gekomen in het verleden.
Maar omdat je geen elektronica onderdelen straalt, kan het geen kwaad.

Edit. Mits dat je niet zo doet als op de foto :) |(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan