natuurlijk vindt ze het leuk!

m75t

MF'er
30 aug 2004
35
0
tilburg
mijn vriendin/vrouw/maatje/enz is meegeweest een dagje achterop, en natuurlijk vindt ze het leuk. geleende helm teruggebracht en vervangen door een goed passende (nog mooier dan de mijne!) en nu is ze er klaar voor ...

brengt wel een beetje mijn aanpassings-plannen in de war.

ik wilde m'n shadow vt750 verlagen en achterspadbord minimaliseren. verlagen moet kunnen met stugge vering, maar het spadbord verkleinen, dan moet eigenlijk ook het kussentje voor de bijrijder eraf. en dan kan ze niet mee meer en met z'n tweeen is toch meer fun ...

what to do?

bij maas-motoren zag ik een kussentje met zuignappen:

Duo-zuignappen.jpg

duozit.jpg


heeft iemand daar ervaring me of andere goede tips of ervaringen?
 
misschien is't tijd dat ze zelf gaat rijden op een eigen motor :?

da's inderdaad de beste oplossing! alleen een leuke motor vinden zou het probleem niet zo zijn, het rijbewijs halen is zo focking duur! samen heb je het weer over een heel ander bedrag ...
 
Heb zelf ook kussentje met zuignappen.
Tip: Koop er eentje de hard is. Die van mij is te zacht en dat ga je vrij snel voelen... vrouwlief houdt het met moeite 1.5 uur vol... en rijdt tegenwoordig trouwens zelf ;)
 
Met zo'n ding ben ik ook begonnen, maar na de eerste rit achterop was het al duidelijk: waardeloos! De rand van het kussen was té duidelijk voelbaar, en mijn vrouw kreeg pijn aan haar billen (terwijl ze toch genoeg zitvlees heeft :9 ). Haar benen werden gevoelloos, wat betekende dat we na 50 kilometer al moesten stoppen. Ik heb toen een tweepersoonszadel laten maken, wat oogt als een eenzits, goed hard en dun. Doordat het nu een geheel was geworden, waren haar klachten meteen verdwenen. Zijn nu al meerdere keren naar Luxemburg gereden, en twee keer op vakantie naar Zuid-Frankrijk, zonder klachten, en zonder ingelaste stops.
Ook bij zo'n kort spatbord als die van jouw bike is het nog steeds mogelijk om een tweepersoonszitje te bevestigen.
 
Die is weer helemaal in orde, en ze rijd weer vrolijk rond,
De uitlaat en knipperlichten hebben we laten zitten, en de rest zit er nieuw op.
knipperlichten gaan nog vervangen worden door kleinere, en ze wil ook een andere uitlaat.

heb je eigenlijk wel eens een foto gepost van je andere bike?????
 
Die is weer helemaal in orde, en ze rijd weer vrolijk rond,
De uitlaat en knipperlichten hebben we laten zitten, en de rest zit er nieuw op.
knipperlichten gaan nog vervangen worden door kleinere, en ze wil ook een andere uitlaat.

heb je eigenlijk wel eens een foto gepost van je andere bike?????

Yep, staat op de tweede pagina van dit topic.
 
lastig, beide verhalen spreken elkaar tegen ...

bij de ene werkt(e) het wel, bij de ander niet!

misschien zijn er nog meer ervaringen?
 
Heb niet echt ervaring met een kussentje met van die zuignappen, maar ik ben zuinig op mijn meissie en zou het risico niet willen lopen dat ze eraf donderderd.

Gewoon een paar gaten in je achterspatbord en met bouten je buddysit vast zetten.
 
misschien moeten we het daarbij dan maar laten, klinkt nl niet zo positief ...

bedankt voor de posts!
 
Terug
Bovenaan Onderaan