Naugthy girll

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb helaas nog geen motor, maar moet nog effe zoeken voor een leuke om op te racen... :P



Kijk daar komt de slut uit de kou...eeeuh ik bedoel aap uit de mouw..no offence ;)

Al die aandacht trekkerij 454 reacties...die hebben Janice nog nooit gezien ;) IK WEL!!!!!!!!!!!!
 
Kijk daar komt de slut uit de kou...eeeuh ik bedoel aap uit de mouw..no offence ;)

Al die aandacht trekkerij 454 reacties...die hebben Janice nog nooit gezien ;) IK WEL!!!!!!!!!!!!


Ik ben bezig met zoeken mannetje... Niet zo ongeduldig :P :P :P
Ik heb nu een autootje om mee te racen tot ik mn racer op 2 wielen heb... Moet toch wat om de tijd de dooien en tijd en geld heb om n mooie te kopen.. :P
 
Ik ben bezig met zoeken mannetje... Niet zo ongeduldig :P :P :P
Ik heb nu een autootje om mee te racen tot ik mn racer op 2 wielen heb... Moet toch wat om de tijd de dooien en tijd en geld heb om n mooie te kopen.. :P


Met al die reacties hier kan jij je agenda tot de volgende eeuw volboeken :P

met de groeten van de pygmee met sleeplul.. ;)
 
Snap nog steeds niet dat je handschoenen en schoenen niet uit elkaar kon hoduen |(
Wel bijzonder, je tandenborstel zo vasthouden en jouw schoenen bleken te passen, vele bochten verder was de pass afgelopen en je handschoen is onderweg met de post.

Idd in het donker zien alle kleuren er gelijk uit.
Alleen kwamen potentiele klanten tijdens daglicht, op zich al een vreemde keuze natuurlijk |( , gezien de schreeuw die 's anchts anders is. Maar t probleem is dat ik dagen achtereen met een schuursponsje die vissie's heb zitten kuisen. EN DAT WAS NIET MAKKELIJK :( B|

(Afbeelding)

Heb je al wat gehoord van dat meisje waar je indruk op probeert te maken ???
of heeft S.Kris al gemaild }) :P
Nee, van haar niks gehoord. Misschien moet ik toch eens een e-mail adres in m'n profiel zetten. Daarentegen wel fijne post gehad van haar advocaat met een straatverbod. Nou kwam ik toch al niet buiten, zoals je weet, maar leuk is anders. B|

Daarentegen zijn de reacties sinds het publiceren van m'n foto overweldigend!!! Vanochtend stond er een erehaag bij m'n deur! Allemaal gekleed in het zwart, of tenminste, zo dacht ik toch te zien.

Over die vissen; ik heb besloten dat je gelijk hebt. Er staat hier een aquarium met koi karpers. Ik moet ze alleen nog even afschuren (dan hoef jij dat niet meer te doen :) ) en dan kunnen ze op de post. Nu ga ik even postzegels kopen. Doei.
 
Het is een chevrolet impala, die is 6,5 meter lang, 2 meter breed, rood met witleren bekleding en het is een geweldige kar om de poser mee uit te hangen.. :P
Maak jij het dan weer gezellig op het topic, weet ook niet helemaal waar het naar toe gaat...

Mijn poser kar is wel 2,5m breed en 18m lang (ook nog eens 4m hoog) ligt een 6 cilinder in en heeft 420 pk. :P
 
En is niet vooruit te branden :+

Maakt niet uit toch? Anders ziet niemand me!

ideaal om te posen dus, ware het niet dat je net iets te hoog zit om te kijken of er te posen valt O-)

Welnee. Das ideaal in de stad. Veel mooie vrouwen in Berlijn bv... cruisin the city withe the windows down and the system up 8-)

nog ff en haar openingstopic gaat ook naar off-topic
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan