Navigatie app

Quint45

Rookie
14 jan 2019
22
0
Goede avond allemaal,

ik vroeg me af of iemand een fijne app weet voor op je smart Phone die ook kronkel routes heeft
Of toch beter door sparen voor een TomTom?
 
Hebben mensen ook al last gehad dat hun camera stuk gaat op de motor?
 
Hebben mensen ook al last gehad dat hun camera stuk gaat op de motor?
Niet gehad, wel gehoord (op het net). Zal door de trillingen komen dat de stabilisator van de camera stuk gaat.

Verder gebruik ik tomtom app voor navigatie en vaak kurvinger om routes te bedenken
 
Een fatsoenlijke gsm bevestiging voorkomt trillingen.

Zelf heb ik een set van sp connect en zelfs als de motor helemaal uit elkaar trilt is de gsm nog trillings vrij. Eerlijk is eerlijk deze was wel niet de goedkoopste.
 
TomTom Go mobile voor Android heeft
Kronkelroutes
Gpx routes met softe tussen punten (hij slaat n stuk over wanneer duidelijk is dat je anders wilt)
Routes laden via de cloud dus draadloos

Wereldwijde dekking
Europa iets van 7 GB
Files real time
Flitsers

€20 per jaar!

TomTom Rider is beter, robuuster, waterdicht, opladen in houder

iPhone had vroeger geen gpx geloof ik met TomTom, maar wellicht is dat veranderd.

Bij gebruik van een smartphone is een rammount een must.
De rubberen bol zorgt dat je telefoon die trillingen niet voor z'n kiezen krijgt.

Heb n tijd n smartphone gebruikt maar is toch een fragiel ding.
Heb nu n Rider, geweldig!
 
Laatst bewerkt:

Ik zou dit even doorlezen.
 
TomTom Go mobile voor Android heeft
Kronkelroutes
Gpx routes met softe tussen punten (hij slaat n stuk over wanneer duidelijk is dat je anders wilt)
Routes laden via de cloud dus draadloos

Wereldwijde dekking
Europa iets van 7 GB
Files real time
Flitsers

€20 per jaar!

TomTom Rider is beter, robuuster, waterdicht, opladen in houder

iPhone had vroeger geen gpx geloof ik met TomTom, maar wellicht is dat veranderd.

Bij gebruik van een smartphone is een rammount een must.
De rubberen bol zorgt dat je telefoon die trillingen niet voor z'n kiezen krijgt.

Heb n tijd n smartphone gebruikt maar is toch een fragiel ding.
Heb nu n Rider, geweldig!
Ja heb quadlock net Apple contact gehad en zeggen dan niet hoort dus ben benieuwd of terug komt anders denk toch een rider 550.. heb alleen idee dat kronkel route via rider 550 meer is dan via TomTom go
 
Ik heb nog maar pas de Scenic app in gebruik en ik moet zeggen dat deze heel goed bevalt!
De bochtige routes zijn echt fijn om te rijden, niets zo leuk als vlakbij huis allerlei wegjes te rijden die je nog niet kent...
 
Ik zou in jouw geval voor een TomTom Go gaan wat ferry34 al aangaf.
Kost je maar €20,- en dan kun vast wat kronkel routes rijden en ondertussen doorsparen voor een Rider.

Overigens kun je met Osmand ook hele mooie kronkel routes maken maar je moet wel wat meer tijd investeren om het programma goed te leren kennen.

Daarnaast hebben deze Apps ook kronkel route opties:
Sygic, Navigon Cruiser v Garmin, Kurviger, Calimoto.
 
Terug
Bovenaan Onderaan