Navigatie in grote topics

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bounty

Die hard MF'er
23 sep 2003
255
0
Limmen
Goedenavond allemaal,

is het misschien een optie om de navigatie in grote topics aan te passen met bijvoorbeeld een "next" en "prev" knopje. Nu is het namelijk zo dat bij grote topics de navigatie onderin de pagina op een geven moment overspringt naar de laatste paar pagina's. Bovenin de pagina is het iets anders daar kunnen wel alle pagina's geselecteerd worden maar als ik aan het lezen ben vergeet ik regelmatig op welke pagina ik zit.

Groeten
 
Dat was me dus nog nooit opgevalen.

(om dan toch even te zeuren) maar met die knopjes kan ik dan nog niet zien op welke pagina ik mij bevind.

Groeten

@ de modjes ook deze mag weer op slot
 
Dat was me dus nog nooit opgevalen.

(om dan toch even te zeuren) maar met die knopjes kan ik dan nog niet zien op welke pagina ik mij bevind.

Groeten

@ de modjes ook deze mag weer op slot

niks op slot, eerst een antwoord B|

bovenin de adresbalk kun je zien op welke pagina je ziet, de URL eindigt dan bv op 20, wat aangeeft dat je op pagina 20 zit :)
 
niks op slot, eerst een antwoord B|

bovenin de adresbalk kun je zien op welke pagina je ziet, de URL eindigt dan bv op 20, wat aangeeft dat je op pagina 20 zit :)

Ik neem aan dat je geen antwoord van mij wil :?

Maar idd je heb gelijk in de adresbalk kan je het zien

[edit]voor de wet maakt het niet uit, sex met dieren is verboden 8-) [/edit]

Groeten
 
klopt, ik wilde gewoon eerst jou een antwoord geven ;)

maar je vraag is nu beantwoord denk ik, kan ie op slot. Mocht je nog meer vragen hebben, open gerust een topic :)
 
[edit]voor de wet maakt het niet uit, sex met dieren is verboden 8-) [/edit]


hoe lomp het ook mag klinken, voor de wet is sex met dieren dus niet verboden. Bijvoorbeeld een paardenverkrachter kan alleen veroordeeld worden op het grond van het betreden van prive eigendom |(
Vandaar ook mijn schapengedoe, zie het als een stille one-mans protestactie om zoiets idioots aan de kaak te stellen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan