Navigatie op iPhone

garmin is idd iphone only, ik heb hem al gedownload (uiteraard gejailbreakt), maar mis veel plugins die een 660 wel heeft. Wellicht dat hij bij updates beter wordt, maar ik betwijfel het gezien garmin zichzelf dan in de vingers snijdt.


kun je hiermee dus exact routes narijden zoals dat op de 660 kan? Dat is eigelijk de voornaamste functionaliteit die ik wil hebben...

En hoe maak je routes dan op de pc, welk programma, en welke extensie en hoe zet je ze op de iPhone?
 
garmin is idd iphone only, ik heb hem al gedownload (uiteraard gejailbreakt), maar mis veel plugins die een 660 wel heeft. Wellicht dat hij bij updates beter wordt, maar ik betwijfel het gezien garmin zichzelf dan in de vingers snijdt.

Is het de Garmin app met de groene icoon of is het de blauwe? Want in de Appstore en de gejailbreakte app heeft een andere kleurtje
 
Ik gebruik me Iphone in combinatie met Navigon en werkt perfect. (wel gejailbreakt)

Route in Tyre maken zoals eerder gezegd.
Dan bestand converteren in .targets
Via ifunbox zet je het zo in je iphone.

ook kan ik met m'n handschoen gewoon de iphone besturen om bijvoorbeeld een routepunt over te slaan
 
Dat klinkt wel interessant! Vooral omdat je dan gewoon de garmin routes in kan laden. Alleen kan ik 'm niet vinden in de Android market.. iOs only?
Met de Garmin app kun je geen routes inladen, tenminste niet zolang daar iemand iets voor verzonnen heeft. Zie ook :JaVaWa in "Route navigatie op iPhone. (dus vooraf g..."

Tyre is perfect om de routes uit te zetten.
Misschien, maar de route zal nooit 1 op 1 overgenomen worden; dat kan alleen met een zumo (of een StreetPilot) i.c.m. MapSource of BaseCamp. In alle andere gevallen zal een toestel de delen van de route tussen de door jou aangegeven viapunten altijd herberekenen.

Geen goed advies. De SP2610 draait op OT kaarmateriaal, die al geruime tijd niet meer wordt geüpdate. De Zumo en Nuvi serie draait op NT kaartmateriaal....
Nou ok, dan is je kaart 3 jaar oud (de laatste kaartversie was van 2009), maar dan kun je voor relatief weinig geld er toch leuk mee uit de voeten. Je moet alleen even wat beter opletten bij nieuwe wegsituaties (geldt trouwens voor alle GPS-bezitters: zelfs de nieuwste kaart is niet overal even actueel)
 
Dat klinkt wel interessant! Vooral omdat je dan gewoon de garmin routes in kan laden. Alleen kan ik 'm niet vinden in de Android market.. iOs only?


Ik kan je vertellen dat de TomTom app binnenkort ook voor Android beschikbaar gesteld gaat worden, wordt momenteel ontwikkeld.. Dus als je even geduld hebt ;)
 
Geen goed advies. De SP2610 draait op OT kaarmateriaal, die al geruime tijd niet meer wordt geüpdate. De Zumo en Nuvi serie draait op NT kaartmateriaal....

Nou ok, dan is je kaart 3 jaar oud (de laatste kaartversie was van 2009), maar dan kun je voor relatief weinig geld er toch leuk mee uit de voeten. Je moet alleen even wat beter opletten bij nieuwe wegsituaties (geldt trouwens voor alle GPS-bezitters: zelfs de nieuwste kaart is niet overal even actueel)

En tegen de tijd dat je denkt toch wat recentere kaarten te willen hebben moet je een nieuw(er) toestel kopen en zit je met een oud hok dat je aan de straatstenen niet meer kwijt kan...

... en 3 jaar oud is alleen als de SP2610 van de laatste versie OT kaarten is voorzien. Gerede kans dat je dus met nog ouder kaartmateriaal moet gaan werken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan