navigatie op mobiel android

Danny k

Die hard MF'er
11 mrt 2013
255
0
Hey hallo

Ik wil dolgraag een navigatie hebben voor op de motor alleen vindt ik de garmin en tom tom nogal aan de prijs.

150 euro vindt ik ok maar 300 a 400 is gewoon te gek.

Nou heb ik twee hele mooie samsung notes 2 liggen ik dacht kan daar geen navigatie op?

Nou heb ik wel navi apps gevonden van sygic maar kan ik daar ook routes inladen?

Weten jullie een mooi programma voor android?

Heeft iemand dit al werkend gezien op een android telefoon?

Bedankt alweer!

Groeten danny
 
Sygic werkt prima met routes inladen hoor.

+1

en gratis te downloaden via bepaalde kanalen :Y
maar het werkt niet met oordopjes ;)

maarre..

http://www.redcoon.nl/B348184-Garmin-Nuvi-2445LMT-CE_Auto?xtmc=garmin&xtcr=1

is alleen niet waterdicht.

kennis van me deed er gewoon een broodzakje om heen.
nooit problemen gehad.

heb zelf
GARMIN NÜVI 550
die is wel waterdicht.


dat vind ik voor een navigatie die je EN op de motor EN in de auto kan gebruiken geen verkeerde prijs.
 
Laatst bewerkt:
Ohw wacht heb niet volledige bericht gelezen.

Zit daar ook een stuur montage bij?

er zit wel wat spul bij. (iig bij de 550)

maar dat werkt niet voor elke motor.

gewoon een ramkogel op je koppelingshendel maken.
en het ding met ram montage materiaal op de motor plaatsen.

kun je hem altijd bijstellen als je hem niet goed kan bekijken of last hebt van zon oid.
plus als je dan zonder navi gaat rijden heb je niet zo'n gigantische steun op je motor zitten.
 
Laatst bewerkt:
Ahh zo. Kijk ik rijd alleen met mooi weer en bij regen komt mevrouw de schuur niet uit.

Dus die van 139 is voor mij goed.

Erg bedankt voor de tip.

Inmiddels een beetje met sygic aan het prutsen om een route in te laden maar hmmm lastig
 
De laatste versie van Sygic heb ik niet gebruikt, maar in het verleden kon ik wel routes inladen, maar zodra ik een punt miste, bleef Sygic mij teruggelijden naar het gemiste waypoint.

Toen was ik klaar met routes rijden op navigatie.
 
Sygic werkt bij mij prima met een oortje, maar routes inladen is verre van ideaal als je het mij vraagt. Hij ziet namelijk ieder waypoint als een eindbestemming en als je die mist dan moet je terug. Maar voor af en toe kan het best.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon de standaard aanwezige Google navigatie?

Dat werkt enkel met een dataverbinding. Ook al sla je de kaart offline op. Voor het buitenland of lange ritten die niet al te prettig.

Gebruik zelf sygic en met een convertertool ben je binnen 3 minuten klaar met het omzetten van een google maps route (die je online maakt) naar het formaat voor sygic.
Werkt prima.
 
Ik gebruik gewoon de standaard google navigatie, maar heb wel Vodafone waarbij ik voor 2 euro per dag in het buitenland internet heb. Voordeel is dat je bij dat pakket ook 20 min kan bellen, 20 min gebeld kan worden en nog 20 smsjes kan sturen.
 
+1

en gratis te downloaden via bepaalde kanalen :Y
maar het werkt niet met oordopjes ;)

maarre..

http://www.redcoon.nl/B348184-Garmin-Nuvi-2445LMT-CE_Auto?xtmc=garmin&xtcr=1

is alleen niet waterdicht.

kennis van me deed er gewoon een broodzakje om heen.
nooit problemen gehad.

heb zelf
GARMIN NÜVI 550
die is wel waterdicht.


dat vind ik voor een navigatie die je EN op de motor EN in de auto kan gebruiken geen verkeerde prijs.

Ik gebruik ook Sygic met oordopjes en scherm uit, dit is een instelling welke je in moet stellen in het menu van Sygic...

Routes heb ik geen ervaring mee...

Ideaal aan Sygic is dat je ook alleen op GPS kan navigeren, dus niet zoals bij Google data moet gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik ook Sygic met oordopjes en scherm uit, dit is een instelling welke je in moet stellen in het menu van Sygic...

Routes heb ik geen ervaring mee...

Ideaal aan Sygic is dat je ook alleen op GPS kan navigeren, dus niet zoals bij Google data moet gebruiken.

ah, ging t daar verkeerd bij mij. :P
 
goedemiddag,

Ik had een beetje hetzelfde idee wat betreft navigatie...

-Otterbox voor de HTC one X
-Usb aansluiting op de motor
-Oordopjes (bluetooth of zo insteken)
-Steun in het balhoofd
-Navigeren met Sygic en als je al de weg weet de FlitsNav aan *D

Allemaal mooi gefabriekt maar een smartphone leest gewoon KAK af in het zonlicht... had ik kunnen weten. Dus nu moet er nog een soort van randje om het schermpje zodat ik ook echt iets kan lezen op het ding. Dus ik ben bang dat dat voor een Samsung Note niet anders is wat betreft aflezen.

Als het af is komt er een plaatje O-) Routes in Sygic heb ik geen ervaring mee.

Later,

Loek
 
Zelf heb ik Navigon (van Garmin) op mijn Android met offline navigatie erop. Volgens mij kan ik geen kaarten uploaden, maar heb wel keuze tussen een snelle, optimale, korte of mooie route. De mooie route heb ik nog nooit geprobeerd, maar misschien is dat ook wel wat.

Kost je wel berhoorlijk wat euro's in de Google playstore, maar ik kan je wel even een link sturen met een gratis download via pb als je er belang bij hebt ;)
 
goedemiddag,

Ik had een beetje hetzelfde idee wat betreft navigatie...

-Otterbox voor de HTC one X
-Usb aansluiting op de motor
-Oordopjes (bluetooth of zo insteken)
-Steun in het balhoofd
-Navigeren met Sygic en als je al de weg weet de FlitsNav aan *D

Allemaal mooi gefabriekt maar een smartphone leest gewoon KAK af in het zonlicht... had ik kunnen weten. Dus nu moet er nog een soort van randje om het schermpje zodat ik ook echt iets kan lezen op het ding. Dus ik ben bang dat dat voor een Samsung Note niet anders is wat betreft aflezen.

Als het af is komt er een plaatje O-) Routes in Sygic heb ik geen ervaring mee.

Later,


Inderdaad daar zat ik gisteren ook aan te denken,

in het zonlicht leest het idd KAK af haha,

Ik denk dat ik toch maar voor een navigatie systeem gaan,



Loek
 
Zelf heb ik Navigon (van Garmin) op mijn Android met offline navigatie erop. Volgens mij kan ik geen kaarten uploaden, maar heb wel keuze tussen een snelle, optimale, korte of mooie route. De mooie route heb ik nog nooit geprobeerd, maar misschien is dat ook wel wat.

Kost je wel berhoorlijk wat euro's in de Google playstore, maar ik kan je wel even een link sturen met een gratis download via pb als je er belang bij hebt ;)

Altijd :) daar heb ik zeker belang bij,

Alvast bedankt!
 
goedemiddag,

Ik had een beetje hetzelfde idee wat betreft navigatie...

-Otterbox voor de HTC one X
-Usb aansluiting op de motor
-Oordopjes (bluetooth of zo insteken)
-Steun in het balhoofd
-Navigeren met Sygic en als je al de weg weet de FlitsNav aan *D

Allemaal mooi gefabriekt maar een smartphone leest gewoon KAK af in het zonlicht... had ik kunnen weten. Dus nu moet er nog een soort van randje om het schermpje zodat ik ook echt iets kan lezen op het ding. Dus ik ben bang dat dat voor een Samsung Note niet anders is wat betreft aflezen.

Als het af is komt er een plaatje O-) Routes in Sygic heb ik geen ervaring mee.

Later,

Loek


Ik ben benieuwd,

Ja een randje erom heen zou inderdaad kunnen , mischien met een plakbandje een stukje karton erom heen of iets mooiers :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan