Navigatie Tom Tom 550 koppelen aan Schuberth C4 helm

Kymcoboy

Rookie
25 jul 2012
9
0
Tilburg
Ik heb een navigatie Tom Tom rider 550 en een schuberth C4 systeem helm gekocht.
Het koppelen aan de iphone gaat perfect ook een perfect geluid via de helm.
Echter als ik ook het navigatie systeem koppel en ik zet een route aan dan kraakt dat als de ziekte in mijn helm.
Ben er van overtuigd dat ik zelf iets fout doe maar het lukt me echt niet dit goed te doen.
Heb hem bij LOUIS.nl gekocht maar daar kunnen ze me niet helpen.
Wie weet DE oplossing.
Vriendelijke dank.
 
De uitgebreide handleiding over de 550 eens goed lezen en stap voor stap volgen hoe je moet koppelen. Hopelijk heeft de C4 twee aparte BT kanalen anders gaat het niet echt goed komen, de C4 staat echter niet in de lijst van Tomtom.
 
Staat er niet in klopt maar je maakt me niet wijs dat er van de 10000 schuberth c4 en 50000 Tom Tom deze niet werken.
 
Ik neem aan dat je een C4 hebt met een communicatiekraag. Als ik me goed herinner komt de hardware voor die kraag van Sena. Wellicht daar navragen of louis.de contacteren. doorgaans heb ik meer vertrouwen in de Duitse tak van Louis dan in de nederlandse.
 
Had het zelfde probleem met muziek afspelen op de telefoon en geluid van de TT. Je moet in de instellingen onder bluetooth de geluidskwaliteit naar lage kwaliteit zetten. Bij hoge kwaliteit staat er ook bij : kan mogelijk problemen opleveren bij gelijktijdig gebruik.
 
Ooit 6 jaar geleden kochten wij nieuwe schubert helmen en een communicatie kraag erbij, met de afspraak als het niet goed werkt dan retour winkel!
Na een half jaar problemen, updates en steeds Mn helm weken bij een motoport winkel alles er uit en gewoon weer terug naar de handgebaren zo we altijd deden.
Of dat aan ons lag? Of aan ?
Het was toen wel top service, ik ga er nog steeds naar die motoport winkel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan