Navigator IV in 'loop'

mrhp

Freude am fahren
31 dec 2009
364
44
rotterdam
Mijn navigator IV zit in een soort 'loop' Na het aanzetten verschijnt startscherm met loading maps en gaat vervolgens weer uit. Aan computer leggen heeft alleen tot gevolg dat dit zich continu herhaalt.
Is begonnen nadat accu van mijn motor bijna helemaal leeg is gelopen.
Is er een mogelijkheid voor een harde reset?

Thx

Peter
 
Mijn navigator IV zit in een soort 'loop' Na het aanzetten verschijnt startscherm met loading maps en gaat vervolgens weer uit. Aan computer leggen heeft alleen tot gevolg dat dit zich continu herhaalt.
Is begonnen nadat accu van mijn motor bijna helemaal leeg is gelopen.
Is er een mogelijkheid voor een harde reset?

Thx

Peter

Google het eens
 
Optie 1 haal batterij er uit en weer terug. Helpt vaak.
Optie 2 Harde reset: uitzetten en dan: hou je duim op de rechter onder hoek van het scherm terwijl je hem aanzet. Dan vasthouden tot system verschijnt op het scherm. Dan verder op laten starten. Dan zijn wel al je instellingen en verbindingen met headset en zo gewist.

Optie 2 is van de V en VI maar werkt vast ook zo bij de IV
 
Laatst bewerkt:
optie 1 meerdere keren geprobeerd zonder resultaat. Ook via een kabeltje aan de computer zonder succes.
optie 2 op alle hoeken van het scherm gedrukt, maar geen 'system' in beeld.
Dus even langs Waypoint in Moordrecht gereden en hem ter reparatie aangeboden. Deed aanvankelijk een beetje lastig omdat het een Navigator was. Dan moet je eigenlijk langs de BMW-dealer....... (tuurlijk met een 7 jaar oud apparaat)
Maar goed 50 euro en weekje later weer tip top in orde. Ben idd alle instellingen en routes kwijt maar lig daar niet wakker van.

Kan weer op reis!

P
 
Terug
Bovenaan Onderaan