Nazomer Super Motard Meeting Zoetermeer 7 September

Kokkie

MF veteraan
8 mei 2002
2.079
1
Laatst bewerkt:
tjah denk niet dat ie lang blijft..... misschien een idee voor de moderator om een apart WIWTD topic in het off/allroad en sm topic aan te maken???

zou er iig graag bij zijn... maar is een beetje te ver voor mij :X
 
tjah denk niet dat ie lang blijft..... misschien een idee voor de moderator om een apart WIWTD topic in het off/allroad en sm topic aan te maken???

zou er iig graag bij zijn... maar is een beetje te ver voor mij :X

Zet je je bike toch ff op de trein naar zoetermeer :9~
en aan je nickname te zien ben je niet bang voor water :+
 
Wat gaan jullie daar doen ook knallen of niet?? Ik heb geen kenteken namelijk
 
Ehh dat wordt lastig ;) zonder kenteken ;)
Ik denk dat we weer ff naar dezelfde spot :X als vorig jaar gaan, voor meer info kan je mij mailen

Dacht misschien blijven jullie op die parkeerplaats knallen. maar dan gaat het over want ik kan ff niet het risico lopen dat ie afgepakt word dan is mijn kans op een titel helemaal verkeken
www.alexanderdehaan.nl
 
Helaas jongens, ik heb zondag een andere dringende verplichting ;( Ik had er graag bij willen zijn. Veel plezier zondag!!!
 
Das jammer Dano, volgende keer beter

De weersvoorspellingen voor morgen zijn op dit moment ook ;(

Helaas jongens, ik heb zondag een andere dringende verplichting ;( Ik had er graag bij willen zijn. Veel plezier zondag!!!
 
Laatst bewerkt:
Moderator }) kan deze topic a.u.b blijven staan tot zondag op Off/Allroads & SM. Het forum "waar is wat te doen" wordt te weinig gelezen door SM'ers
Ja, dat kan tegenwoordig. We hebben begrepen dat een deel van de gebruikers (choppers, zijspanners, crossers etc) dat prefereren en daar hebben we naar geluisterd.

Veel plezier morgen.
 
Dat is mooi,
bedankt :Y

Ja, dat kan tegenwoordig. We hebben begrepen dat een deel van de gebruikers (choppers, zijspanners, crossers etc) dat prefereren en daar hebben we naar geluisterd.

Veel plezier morgen.
 
Kokkie z'n internet ligt plat.

Laat weten dat het echt kut weer is en dat het niet doorgaat..........dus een andere keer als het zonnetje wel schijnt
 
Terug
Bovenaan Onderaan