Neco abruzzi 125cc

Jonathan21

Rookie
8 dec 2017
4
0
Dendermonde
Ik heb best wel leuk scootertje maar nou rij ik er maar max 80 mee haal er niet echt meer uit en zou er toch graag de 100 uithalen iemand tips wat ik zou doen ? Hoor het graag :)
 
Het is flauw, maar ook realistisch: iets anders kopen.
Dit GY6 blokje kan niet meer aan.
Er is wel een versie met 150cc, dus je zou dit blok er onder kunnen zetten.
En dat lijkt me tevens de goedkoopste oplossing op de langere termijn. O-)
 
:W Jonathan
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
The Neco Abruzzi range is available with three different four-stroke automatic engines:

An 50cc (using a KYMCO unit)
An fuel injected learner legal 125cc using a GY6 engine, a popular generic Honda unit which is tried and trusted and has scope for tuning, as well as being very easy to buy parts for.
And a 150cc engine which we’ll see over here later in the year.

Bron.
 
Laatst bewerkt:
Leaning heavily on the early, classic Vespa shape, the Neco Abruzzi is one of the prettiest of the Chinese scooters on the market, with its retro twin-seat and mudguard-mounted headlight neat touches.

Powered by a fuel-injected, GY6 engine borrowed from Honda, the Neco boasts disc brakes front and rear and a digital dash, plus plug-in diagnostics.

Like all these retro scooters, it provides classic charms without the hassle of maintaining a 50-year-old machine.

Bron.
 
using a GY6 engine, a popular generic Honda, jaja en kopie van een kopie van een kopie, met Chinese slag en materiaal vervaardigd.
 
Laatst bewerkt:
using a GY6 engine, a popular generic Honda, jaja en kopie van een kopie van een kopie, met Chinese slag en materiaal vervaardigd.
maar als je de gok wilt nemen kan je er voor weinig een leuk project van maken. :+

full


De 50cc heeft overigens een Kymco aggregaat.
Dat wekt vertrouwen. :?
 
Er zullen Chinese scooters zijn die lang meegaan, maar je weet gewoon niet wat je koopt.
Als 1 scooter het goed doet heb je kans dat er daarvan weer kopieen op de markt komen.
Er is wel eens sprake geweest dat de garantie terug ging van 3500km naar 2500km van sommige Chinese merken, de Chinezen zelf willen Chinese scooters vaak niet hebben.
Maar er zullen er tussen zitten die wel goed zijn, maar welke?
In China kunnen ze hem voor een halve euro per uur weer repareren, maar hier loop je leeg.
 
Laatst bewerkt:
In China kunnen ze hem voor een halve euro per uur weer repareren, maar hier loop je leeg.
Ik ken de foto's van even een koppaking vernieuwen. _O-
Volgens mij was dat specifieke klusje zes euro inclusief pakking en arbeidsloon.
De (blok)onderdelen lagen wel buiten langs de weg. Vrij zanderig zag het eruit. :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan