Neco Borsalino 125 cc start wel, maar bij gas geven slaat ie af.

Jolanda1974

Rookie
31 okt 2023
7
0
Ik heb een Neco Borsalino 125 cc. Ben onlangs te laat geweest met bijvullen van de olie, waardoor de motor waarschijnlijk droog gelopen is. Hij start, maar zodra ik gas geef slaat ie weer af. Heb de benzinepomp open gehad, opnieuw gestart, maar er loopt schijnbaar geen benzine door, pomp blijft droog. Benzinefilter is schoon, heeft een nieuwe bougie, heb het luchtfilter al schoongemaakt, zou eerlijk gezegd niet meer weten waar het nog aan kan liggen. Iemand nog ideeën?
 
Zonder benzi
Ik heb een Neco Borsalino 125 cc. Ben onlangs te laat geweest met bijvullen van de olie, waardoor de motor waarschijnlijk droog gelopen is. Hij start, maar zodra ik gas geef slaat ie weer af. Heb de benzinepomp open gehad, opnieuw gestart, maar er loopt schijnbaar geen benzine door, pomp blijft droog. Benzinefilter is schoon, heeft een nieuwe bougie, heb het luchtfilter al schoongemaakt, zou eerlijk gezegd niet meer weten waar het nog aan kan liggen. Iemand nog ideeën? Zonder benzine loopt jou Neco Borsalino nooit, dus maak/ repareer of vernieuw de benzinepomp.
 
@MF Berenschot, en toch blijft de motor draaien, heb de benzinepomp al nagekeken en schoongemaakt. Maar zie geen benzine erdoor stromen ( heb em ook al lopende gehad met het kapje van de benzinepomp eraf) .
 
Ik weet niet hoeveel olie er maximaal in moet....
Hoor je de pomp wel aanslaan bij op contact zetten? En zit er idd benzine in de tank.
Er zit benzine in de tank, was pas ervoor nog wezen tanken. En of de pomp aanslaat als ik em op contact zet hoor ik niks aan slaan. Motor loopt gek genoeg wel bij starten maar slaat af bij gas geven. Zou het kunnen dat de pomp dan toch minimaal benzine doorlaat?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan