Nedbikes

Yves1977

Rookie
16 mei 2008
14
0
Hallo, na een crash met de motor was ik opzoek naar een nieuwe kuipenset. Ik vond er eentje via markplaats.nl Deze levert kuipen aan 500 euro. Iemand ervaring met kuipsetjes van Nedbikes?
 
niemand ervaring mee, dus?


MP advertentie voor de cbr1000rr: http://link.marktplaats.nl/175569915
zijn voorbeeld pagina: http://picasaweb.google.com/nedbikes
 
De enige ervaring dat ik tot nu toe er mee heb dat hij mijn bestelling vergeten was. Had na de 3 weken levertijd nog niets gehoord dus had ik ff gemaild anders had ik het zelfs niet geweten. Hij geeft er mij nu wel als goedmaker een donker kuipruitje en een honda petje bij. Normaal zou ik over anderhalve week iets moeten horen er van.
 
De enige ervaring dat ik tot nu toe er mee heb dat hij mijn bestelling vergeten was. Had na de 3 weken levertijd nog niets gehoord dus had ik ff gemaild anders had ik het zelfs niet geweten. Hij geeft er mij nu wel als goedmaker een donker kuipruitje en een honda petje bij. Normaal zou ik over anderhalve week iets moeten horen er van.
aah okay...

nah, voor mij gaat dit toch pas gebeuren in begin 2009...
maar was zekers ff nieuwsgierig... ;)



laat maar ff weten hoe alles gegaan is... 8-)
 
Laatst bewerkt:
Heb er geen ervaring mee.

Maar 500 euro voor een complete kuipset is echt geen geld lijkt mij.

Ik zie zelfs dat hij complete replica sets heeft voor die 500, Ben wel heel benieuwd naar de kwaliteit van deze sets.
 
Ik heb een paar vrienden die deze kuipen in gebruik hebben. 1tje heeft de 1000 RR kuipen en is er zeer over te spreken, kuipen passen meteen, geen aanpassingen nodig enz
Een andere heef ter voor zijn 600 rr maar deze begon te scheuren, misschien te wijten aan een slechte mal ofzo.
Er is me wel aan geraden van in de onderste kuipgedeelte extra hittebescherming te zetten omdat ze vooral aan de uitlaatbochten nogal durven smelten. Dat is alles wat ik er voorlopig over weet, hopelijk hebben jullie er ook iets aan ;)
 
heb hier geen ervaring mee maar wel met replica sets voor auto's. kwaliteit zou iets minder zijn dan het echte werk maar dat kan ook niet anders voor dat geld. Verder zul je waarschijnlijk de boel wel iets moeten bijwerken om het helemaal mooi passend te krijgen.
als ik zoiets zocht.. wist ik het wel. Voor dat geld kun je nog wel eens een paar uurtjes hobbyen.
 
Hmm interresant... hebben ze geen site waarop het spul te bekijken is? Hoop dat ze ook wat voor een 98-02 ZX6R hebben...
 
Ondertussen al wat meer nieuws. Gisteren werd ik gebeld ivm de kuipenset, Blijkt nu dat er voor mij een set voor een 2004 fireblade besteld is... terwijl ik er eentje voor een 2006 model besteld had (2 keer eigenlijk al) Maar er lag nog een kuipenset voor een 2006 die ik mocht gaan halen. Morgen rijd ik er naar toe om deze te gaan halen.
 
Ondertussen al wat meer nieuws. Gisteren werd ik gebeld ivm de kuipenset, Blijkt nu dat er voor mij een set voor een 2004 fireblade besteld is... terwijl ik er eentje voor een 2006 model besteld had (2 keer eigenlijk al) Maar er lag nog een kuipenset voor een 2006 die ik mocht gaan halen. Morgen rijd ik er naar toe om deze te gaan halen.

Kun je misschien eens vragen of ze ook wat voor een ZX6R hebben van 98-02? O-)
 
Gister maar gemailed en binnen een uurtje antwoord :}

Hij heeft er helaas (nog) niks voor '(

Maar hij gaf me wel de tip www.nedbikes.com in de gaten te houden, hij krijgt regelmatig nieuwe sets binnen.
pcies... wel ff zeggen dat je via mij komt he ;) O-)
 
maar is hij een verkoper voor een producent of koopt hij zelf de spullen ergens via ebay of hongkong om ze dan weer met veel winst door te verkopen?

op ebay ben je voor dezelfde set 100 euro goedkoper uit ...
 
maar is hij een verkoper voor een producent of koopt hij zelf de spullen ergens via ebay of hongkong om ze dan weer met veel winst door te verkopen?

op ebay ben je voor dezelfde set 100 euro goedkoper uit ...
ja, maar aan de andere kant...

nu betaal je pas als je het hebt... *O*


kep te vaak meegemaakt, dat er betaald is maar nooit ontvangen... ;)
en das mij toch echt wel 100 euri waard... 8-)
 
Ben net thuis met mijn kuipjes. Is een vriendelijke man en de kuipen zijn mooi in orde :Y
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan