Nederland Drempelland

de hoeveelheid drempels in het buitengebied zijn echt niet meer normaal.
Het neemt mij het plezier in het motorrijden weg.
Omgeving Enschede is helemaal vol gedrempeld, de toenmalige wethouder was nog al een fanatieke recreatie fietser.
In Duitsland heb je bijna nergens drempels, vaak alleen bloembakslalom bij het begin/eind van een dorp.

Deden ze dat overal maar, dan kon je weer normaal rijden. Alleen rij je dan wat hoger
 
Ik vind het allerleukste aan die drempels nog wel, dat je pijn in je donder hebt als je er met de snelheid overheen gaat die je mag rijden in die zones. :) Geinig toch? 60 mogen rijden, en er met 40 overheen moeten omdat ie zo steil is? *D



:(


Ik zeg we starten een MF-guerilla-bikbrigade, en gaan met groepen van 20 man snachts met pikhouwelen die drempels 1 voor 1 weer verwijderen. :P


ehm is het dan niet gemiddeld 60 dus als je met 40 over de drempel moet ga je tussen de drempels toch 100 rijden om toch aan je gemiddelde 60 te komen, of zie ik dat weer fout?


Ps ik meld me wel aan voor die bikbrigade maar laat het in godsnaam in het weekend zijn moet doordeweek vroeg op om te werken
 
Hier in de buurt valt het mij nog hard mee de drempels eigenlijk, gewoon een beetje meeveren en dan heb je er maar weinig last van.. Alleen in Nieuwleusen ben ik een keer een drempel tegengekomen waar ik, toen ik eenmaal boven was, niet meer af durfde _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan