Nederland is helemaal GEK geworden!!!!!

effe afreageren, gewoon overheen lezen :)



Wat een kutland begint dit te worden, overal willen ze godverdomme het liefst de snelheid omlaag. Dadelijk is het zover dat je binnen de bebouwde kom altijd max. 30 km/h mag rijden en buiten de bebouwde kom 60 km/h. Want hoe lager hoe veiliger natuurlijk! STELLETJE FLIKKERS!

En dan heb je weer zon kneus van 20 die denkt dat ie heel hard kan met zijn GTI en die rijdt zich dan dood tegen een boom. En dan opeens is het een gevaarlijke weg en wordt de max snelheid weer verlaagt. ***koppen.

Nog een ding: Ik haat politie (met uitzonderingen natuurlijk).
Ze denken het altijd beter te weten en het liefst naaien ze je zo hard mogelijk.

edit:
eerste klas hoeren zijn het

 
Laatst bewerkt:
bij ons in zeeuws-vlaanderen zijn er ook van die lui die heel ons landje 60 willen maken, en ons dorp wordt na aanleg van een rondweg een 30 km zone. (ons dorp zal waarschijnlijk toch afsterven na de rondweg, maar ja).

ik wordt merk ik zelf steeds aggresiever door dit overbodig geflits en geetter van de overheid. in zeeuws-vlaander hebben we 2 vierbaans wegen. naar de boot en terug (zie westerschelde topic) die gaan we na dit weekend ook maar afsluiten, want anders wordt het een racebaan. so what je hebt 5 km rechte baan in de middle of nowhere en dat is dan gevaarlijk.

als je dan weer eens geflitst wordt en je gaat even van dichtbij kijken welke lul of kut je geflitst heeft dan zien je niet eens staan, want zitten ze lekker de krant te lezen. ik moet net als meeste nederlanders hard werken voor mn centjes. op mijn werk moet ik hard werken om mensen tevreden te houden, terwijl zo'n etter die een ander naait ook betaald krijgt tijdens het lezen van zn ochtend krantje,

vandaag of morgen sleur ik er toch nog eens uit zn auto. want ik lui komen me strot uit
 
Dé oplossing voor al uw problemen: koop een trialmotor!

Heb ik vandaag mee gereden en: ten eerste is het een heidens karwei om daarmee écht langzaam te rijden (want dat is toch uiteindelijk de bedoeling van de sport); ten tweede zijn ze daarvoor gemaakt dus echt veel gang zit er toch niet in, en ten derde kan je ermee in een rechte lijn naar je werk rijden. Is véél leuker en in een weiland staan geen borden....

of in een achtertuin.
of op een schoolplein
of in de gang van de school
of...
of...
 
Pfffh, als ik dit topic zo doorlees word ik onderhand depressief :( Maaaar, ik trek me er zo min mogelijk van aan en pas mijn rijgedrag wel aan de situatie in Nederland aan...asociaal dus, MadMax time! de schurft voor de hele politiek die dit verzint want veiliger( :? ) wordt het er toch niet van! :r
 
Ik zag net "blik op de weg" TV-programma waarin de kortzichtigheid maar niet ophield. ((Mag ik ff een grote anti-peristaltische slokdarmbeweging maken - :? ))

Want iemand dr rijbewijs innemen vanwege 160 kmh rijden op een open stuk weg zonder verkeer (ook niet in dr stoutste dromen) vind ik belachelijk.

Iemand waaraan je vantevoren (in het filmpje) kon zien dat ze de situatie beheerste...

Ze moeten es ophouden met mensen bekeren, je krijgt de wereld echt niet naar je eigen voetjes....
 
Dit alles onder het mom dat het beter voor het milieu zou zijn (vraagje; wat is slechter voor het milieu?; 1 km gassen of 10 km toeren?). Ik denk het laatste.

gelijk heb je en om de 5 meter een drempel waardoor je moet remmen, optrekken, remmen, optrekken, remmen, optrekken.... is goed voor het milieu...
 
en als de overheid het verkeer echt veiliger wil maken, dan kunnen ze ook wat doen aan bijvoorbeeld het veiliger maken van vangrails voor motorrijders i.p.v. het ombouwen van mooie wegen tot complete hindernisbanen.
 
Ik wil toch ff reageren op het kortzichtige gehuil van sommige moterboys in deze draad;
Om te beginnen ben ik zelf ook motorrijder en realiseer me soms ook ff te laat bij vlot op te trekken dat ik 100 in de bebouwde kom rijd, ook heb ik geen zin om continu 120 te tijden als ik honderde kilometers naar mijn vakantieadres moet rijden, maar... regels zijn regels en je kan niet zelf maar gaan bepalen of die regels wel of niet terecht zijn.
Ik heb eens een Kawa-ZZXGTRbla-bla-gast achter in mijn blik gehad die ook dacht dat snelheidslemieten onzin waren. Nu was die gast er slechter aan toe dan mijn blik, maar ik zou niet willen weten wat er was gebeurd als ik die gast was tegengekomen als ik op mijn moto gewoon ff rustig reed. Het eerste wat wat je leert bij je rijles is dat je je moet aanpassen aan het overige verkeer en die rijden nu eenmaal de maximum snelheid!
Als je jezelf dood wil rijden moet je dit zelf weten, maar je brengt er andere mensen in gevaar als het snelheidsverschil te groot is en dat hoor ik hier nergens...
En dan nog die blaar trekkende discussie over dat drempels slecht zijn voor het milieu; Drempels zijn gemaakt om het verkeer af te remmen; niet voor moterrijders die binnen de 100 meter volgas top topsnelheid weten te geraken om vervolgens weer vol in de ankers te moeten om levend over de volgende drempel te geraken. Als je een "normale" snelheid rijd op een drempelweg kan je zonder je rem aan te raken de drempels over door gewoon ff je gas los te laten.

Snleheidslemieten vinden we allemaal klote, maar laten we op houden met die verhalen dat het veiliger zou zijn als me met z'n allen met 170 door de bebouwde kom zouden gaan scheuren |( |( |( |(
 
Snleheidslemieten vinden we allemaal klote, maar laten we op houden met die verhalen dat het veiliger zou zijn als me met z'n allen met 170 door de bebouwde kom zouden gaan scheuren |( |( |( |(

...met een deel van je betoog ben ik het eens, echter deze laatste zin heeft niemand getypt of beweerd... Het is zeker niet nodig om met 100 of 100+ door de bebouwde kom te knallen, maar waar is de tijd dat 50km/u in de bebouwde kom gold en niet daarbuiten :( Zoals de topicstarter al aangaf, op het stuk woonwerk wordt hij geconfronteerd met 60, 50 en 30km/u bepalingen :( Wat wil de overheid nou :? :( Dat we met z'n allen op de fiets gaan, geen auto' en/of motoren meer kopen, zal ze zeker in de inkomsten schelen! Waar in dit topic een beetje op aangestuurd wordt (mijns inziens) is dat als je mensen te veel beperkingen oplegd zij kriebelig worden, want waar kun je dan nog wel een beetje doorrijden :? Neem Duitsland, op (nog steeds) veel snelwegen mag je ongelimiteerd hardrijden...als er dan aan de weg gewerkt wordt laat men enmasse z'n gas los om zich aan de snelheid te houden...waarom :? ...omdat ze weten dat ze even verder weer op het gas kunnen. Nederland, de A15 max. 100/120 :? , wegwerkzaamheden 70/90...je kunt die hele A15 niet meer opschieten :( Dat ik het stuk na de wegwerkzaamheden het toch doe en het gas er flink opzet brengt voor mij een risico met zich mee, want het mag niet :( :r Nederland met al z'n beperkingen...bwah, vindt je het gek dat mensen zich zo nu en dan uitleven :?
 
Neem Duitsland, op (nog steeds) veel snelwegen mag je ongelimiteerd hardrijden...als er dan aan de weg gewerkt wordt laat men enmasse z'n gas los om zich aan de snelheid te houden...waarom :? ...omdat ze weten dat ze even verder weer op het gas kunnen.
Nog een verschil met Duitsland: als er wegwerkzaamheden zijn wordt er ook daadwerkelijk aan de weg gewerkt...

Hoeveel meerjarenprojecten staan er hier in NL met een snelheidsbeperking over ettelijke kilometers, met als dichtstbijzinde wegwerker thuis in zijn bed? Ik vind het totaal niet gek dat er hier NIEMAND van het gas gaat bij WEER zo'n nutteloze beperking waar toch niemand is.

Ik heb recentelijk eindelijk bij een verlaten stuk "wegwerkzaamheden" eens een stuk uitleg gezien over waarom er niemand aanwezig was :} maar verreweg de meeste afzettingen staan er voor de sier lijkt het wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan