Nederland Oost 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het regent al weer, geen Tex dus voor mij. Naja, had toch met de leenmotor moet komen. Hoop dat morgen me eigen klaar is, kan ik van weekend er weer een paar km bij zetten.
 
@CBRVegeRR: die nickname moet je straks toch veranderen als je die cbr gaat rijden (FETT!!)...

O-)
 
@CBRVegeRR: die nickname moet je straks toch veranderen als je die cbr gaat rijden (FETT!!)...

O-)

Achja ik laat het gewoon zo..... :+ je kan maar 1x je naam veranderen he. Ennuh ga eerst ff op beide bikes rijden, mss bevalt de CBR me wel helemaal niet, of andersom dat de Gsx-r niet bevalt... O-)
 
Achja ik laat het gewoon zo..... :+ je kan maar 1x je naam veranderen he. Ennuh ga eerst ff op beide bikes rijden, mss bevalt de CBR me wel helemaal niet, of andersom dat de Gsx-r niet bevalt... O-)
En dan kom je alsnog op een Daytona uit.

Daytona%20675%20Desktop%20a.jpg
 
zo

nog één dagje en het is weer W E E K E N D !! *O*

het het weer schijnt belangrijk beter te worden *O*

dat word toeren van het weekend *O*
 
:W Ik weer hier!

Heb maar wat mooi weer meegenomen vanuit het Zuiden ;)
Kunne we van 't weekend weer rijden :Y
 
zow... weer terug van de Tex.

was een nat ritje... maar wel leuk.. ff naar speelgoed winkel WBM geweest...
met Starscream, Papasan+duo-passagiere.

:W
 
Tussen Enschede en Glanerbrug.

Keppelerdijk 200, Enschede


Klopt als een bus, het adres zal wel, dat weet ik niet maar dat zal wel goed zijn, weet hoe ik er moet komen en verder ook niet.

@ iedereen zeg maar, ik kom in de loop van de week een keer rond 7 uur naar de texaco in hengelo, hoop dan alleen dat er dan wat mensen zijn, anders heb ik toch een klein stukje kunnen rijden :]

in ieder geval bedankt voor de tips en routes die ik van sommige gekregen heb en alvast een fijne vakantie toegewenst :W
 
Klopt als een bus, het adres zal wel, dat weet ik niet maar dat zal wel goed zijn, weet hoe ik er moet komen en verder ook niet.

@ iedereen zeg maar, ik kom in de loop van de week een keer rond 7 uur naar de texaco in hengelo, hoop dan alleen dat er dan wat mensen zijn, anders heb ik toch een klein stukje kunnen rijden :]

in ieder geval bedankt voor de tips en routes die ik van sommige gekregen heb en alvast een fijne vakantie toegewenst :W
Jullie ook een fijne vakantie, hetweer ziet er iig al goed uit *O* *O*
Twente is hartstikke mooi *D
 
En dan kom je alsnog op een Daytona uit.

[http://www.pure-triumph.com/images/sce/Daytona%20675%20Desktop%20a.jpg (afbeelding)]

:N :N :N Denk het niet, dat past ook niet helemaal binnen mijn budget :+ Ziet er leuk uit maarre zou niet zo heel gauw een Triumph kopen.


:W Ik weer hier!

Heb maar wat mooi weer meegenomen vanuit het Zuiden ;)
Kunne we van 't weekend weer rijden :Y

:W En mooie vakantie gehad Snypps?



nou bedankt .....

had je niet eerder wat kunnen brengen ?

Het mooie weer is snel weer afgelopen, vanaf dinsdag/woensdag begint dit klote wisselvallige weer alweer -O- Het is wel erg triest gesteld met het weer dit jaar, hopelijk is augustus wel een beetje mooi!! B|
 
Hey Qwaz en KSborg...

Leuk hoor... mij spotten op MM terein... Kan ze tenminste niet weg lopen....
Maar Qwaz, zwaaien zul je de volgende keer... Frank S heeft tenminste nog gezwaaid...;)

Zal een MF sticker op m'n rug plakken...

En euhm... kom maar langsrijden hoor... ben benieuwd hoe hard de beveiliging van de klanderij kan rennen... Achter een motor aan :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan