Nederland Oost Topic 2

Stel, Margreet en Erik organiseren wat, kom je dan?

  • Ja, tuurlijk.

    Stemmen: 6 28,6%
  • Nee, denk het niet.

    Stemmen: 2 9,5%
  • Ligt er aan of ik kan

    Stemmen: 10 47,6%
  • Ligt er aan wat men organiseert

    Stemmen: 1 4,8%
  • Ligt er aan hoe duur het is

    Stemmen: 2 9,5%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Status
Niet open voor verdere reacties.
EAT THIS TARWE! })

(Afbeelding)Woei, TWEEDE pagina!(Afbeelding)
Ai ai ai, daar gaat mijn reputatie
bored.gif
 
Damn wat chaotisch nu, zal ik ook maar ff een Nederland Oost Topic "The Sequel" openenen? Daarna mag Spool en daarna mag SV-Musketier etc. etc. Dat zal die modjes leren om te fokken met ons topic ;) .
Vanav kan ik overigens niet Texen, ga naar Spidey 2 in Cinestar.
Greetz
Martian
 
Moeten we nu al in 2 topics posten?? :) :)

of iedere post doorlinken in het andere topic

Gewoon even doorgeven waar je je antwoord post. Of dubbel posten :P

Hey luitjes vanaaf een uur of 19.15 uur bij de Tex??? Niet meteen allemaal wegrijden hoor!!


Goed plan. Even kijken of er nog genoeg geld is voor deze maand :P
Sja onverwachte uitgave (zie plaatje onder m'n naam :} ), en gister alweer een tank leeggereden.. nu alweer bijna 39.000 op de teller *D
 
Maarre SV-Musketier, vanwaar je oude nickname weer terug? Was je bang dat we je niet meer zouden herkennen? Ik was alweer gewend aan D-Star.
Greetz
Martian
 
Maarre SV-Musketier, vanwaar je oude nickname weer terug? Was je bang dat we je niet meer zouden herkennen? Ik was alweer gewend aan D-Star.
Greetz
Martian

D-Star is gebanned.. :? B|

Omdat ik hetzelfde e-mail heb gebruikt... dusssss dubbel acount :Z
Heb Viccie er al over gemaild, maar nog nix terug.
Want het was een heletijd geen probleem.. en gisteren kon ik ineens niet meer posten onder D-Star :?
 
Kun je niet ff een naam wijziging aanvragen dan ?
 
Hallo ?

Zit ik nu in het goede topic of wat :?

Het lijkt ook zo op elkaar allemaal.... |(

Teil Zwei
Part Two
Deel Twee
The Sequel
Reloaded.....
 
zou t niet veel makkelijker zijn, gewoon IRL te rijden, dan al deze virtuele samenscholingen....vroegah, toen we nog een pispot op onze kop hadduh, en met de Zundapp of Kreidler reden, toen je MotorForum nog met een korte O schreef... :)
 
Hallo ?

Zit ik nu in het goede topic of wat :?

Het lijkt ook zo op elkaar allemaal.... |(

Teil Zwei
Part Two
Deel Twee
The Sequel
Reloaded.....

Yep the one and only

Official N.O.T.2 !!!
Starring the MF-Oost clan
Directed by BGL Racing

Review:
A wonderful story about this eastern clan. Full of action, excitement and adventure!
 
Mag ik ook wat zeggen.... en geen leeftijdsdiscriminatie hoor.....


Hoe nu verder, want snap er geen fok meer van....zal wel met mijn leeftijd te maken hebben...... :)
 
Mag ik ook wat zeggen.... en geen leeftijdsdiscriminatie hoor.....


Hoe nu verder, want snap er geen fok meer van....zal wel met mijn leeftijd te maken hebben...... :)

Hoe oud ben je eigenlijk?

Ik vind het tijd worden wat nieuwe topics:

Nederland Oost-pubers (Ik alleen 8-) )
Nederland Oost-jongeren
Nederland Oost-bejaarden (Ted en Swetty?)

Wordt het geheel wat duidelijk. Pubertopic alleen stoere grote verhalen, middelste topic enkel bullshit, en het bejaardentopic gaat over GPS, BMW's, gezinsuitstapjes en auto's :+
 
Zit ik hier nou goed ?want ik weet niet meer waar ik zit te posten dacht ik het gevonden te hebben zit ik weer ergens te posten waar het niet moet volgens mij.
 
Zit ik hier nou goed ?want ik weet niet meer waar ik zit te posten dacht ik het gevonden te hebben zit ik weer ergens te posten waar het niet moet volgens mij.

Haha, ik was ook al de weg kwijt maar ben nu weer op het goede pad 8-) ....

eeehhhh, dat klinkt eigenlijk best wel raar als je het verkeerd zou lezen ;)
 
Zag allemaal namen van oosterlingen wilde reageren wou niet ik ongeduldig als ik ben maar een nieuw topic geopend over waar ik mag posten schaam me helemaal rot maar goed heb er per direct een slotje op laten doen en inderdaad gods wegen zijn ondoorgrondelijk :}
 
Zeg BGL, die intro van BoomerRR ziet er wel ff wat professioneler uit dan wat jij er (vlug, vlug) hebt neergekalkt. Kun jij die foto er ook neerzetten later?
Benieuwd welke van de 2 Oost-topics door de modjes wordt dichtgegooid. Zou wel sneu zijn voor de wat oudere forummers hiero als deze dichtgaat, die kunnen er dan natuurlijk helemaal geen wijs meer uit worden :+ .
Greetz
Martian
 
Zeg BGL, die intro van BoomerRR ziet er wel ff wat professioneler uit dan wat jij er (vlug, vlug) hebt neergekalkt. Kun jij die foto er ook neerzetten later?
Benieuwd welke van de 2 Oost-topics door de modjes wordt dichtgegooid. Zou wel sneu zijn voor de wat oudere forummers hiero als deze dichtgaat, die kunnen er dan natuurlijk helemaal geen wijs meer uit worden :+ .
Greetz
Martian

Wat lul je nou? Staat er allang.
 
Zit ik hier nou goed ?want ik weet niet meer waar ik zit te posten dacht ik het gevonden te hebben zit ik weer ergens te posten waar het niet moet volgens mij.
meid, je zit hier prima....

net ff bij de tex geweest, weliswaar met de auto want ik moest nog ff t ding als pakezel gebruiken....hoop dat t morgen ook droog is, heb wel zin in een stukkie rijden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan