Nederland Oost Topic 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand een goede site en of motorzaak met 2e hands ducati's ?

ben aan het rond kijken voor volgend jaar ( en of deze winter) 1 aan te schaffen
Home - Stretta

Of deze zaak goed is of niet weet ik niet. Wel dat een vriend van mij er monteur is, vandaar dat ik hem ken. Het is een kleine Ducati-only zaak maar beslist de moeite waard als je eens in de buurt bent.
 
@ verhulst: ik heb de M8 x 40 inbus op dit moment alleen in 8.8 (niet in 10.9) dus als het goed genoeg is, laat het ff weten... neem ik ze voor je mee :W


Inmiddels heeft iemand van de TA club me wat op de post gedaan ,, deze week
De orginele ...

Maar wel bedankt voor je aanbod....

Nog gefeliciteerd met je nieuwe woning....

moet het nog ingewijd worden ??? :]
maak je gelijk een goed indruk de voortuin en straat/stoep vol motoren ....
 
http://www.motostretta.com/

Of deze zaak goed is of niet weet ik niet. Wel dat een vriend van mij er monteur is, vandaar dat ik hem ken. Het is een kleine Ducati-only zaak maar beslist de moeite waard als je eens in de buurt bent.


gvd staan wel een paar mooie op die 900ss is wel heel stoer ! zal eens een keer rond kijken

thnks
 
Wou je ook effe kijken a.s. vrijdag?
Er zijn hier vast heel veel kandidaten om iemand achterop te nemen :+


(als je op een dikke V-twin wil, moet je het maar zeggen)
 
hahaha ik ben niet iemand die zo bij een vreemde achterop springt ;)

Ik stel me altijd eerst netjes voor.. :+


J@Zz en Racemees van harte met jullie stulpje ... Volgende stap ... trouwen, kids? Of gewoon elk weekend BBQnoeien met vriendjes en vriendinnetjes? :+
 
Begrijp alleen niet dat tegenwoordig de dames die beginnen met motorrijden of er in geinteresseerd zijn zo jong zijn .... of ben ik nou te oud? :P

Clein .. wanneer begin je met lessen?
 
Begrijp alleen niet dat tegenwoordig de dames die beginnen met motorrijden of er in geinteresseerd zijn zo jong zijn .... of ben ik nou te oud? :P

Clein .. wanneer begin je met lessen?

Zodra ik het geld heb.. en toestemming..
 
Laatst bewerkt:
toestemming? Hmm... ik ben gaan lessen en toen ik mijn rijbewijs had wist m'n moeder het pas... Ik was dan ook al 31 :+
 
toestemming? Hmm... ik ben gaan lessen en toen ik mijn rijbewijs had wist m'n moeder het pas... Ik was dan ook al 31 :+


geeft nix joh...er lopen hier meer moederskindjes rond 8-)

Hoe bevalt de K1? Volgens mij met bijna dezelfde specs als de K100RS die ik had he. Versnellingsbak is hetzelfde gegeared. 25 km/h per 1000 toeren, toch?
 
Yep ... vrijwel gelijk, alleen 16v en het frame is iets aangepast ... Heb alleen moeite met schakelen. Zit vaak tussen de versnellingen en afgelopen week wilde hij niet van de 2 naar de 3 .. Laat hem binnenkort eens nakijken..

maar .... ze hebben bij ons personeelskorting dus het zou zo maar kunnen dat er misschien nog wel een keer een KTM komt... O-)
 
Yep ... vrijwel gelijk, alleen 16v en het frame is iets aangepast ... Heb alleen moeite met schakelen. Zit vaak tussen de versnellingen en afgelopen week wilde hij niet van de 2 naar de 3 .. Laat hem binnenkort eens nakijken..

maar .... ze hebben bij ons personeelskorting dus het zou zo maar kunnen dat er misschien nog wel een keer een KTM komt... O-)

De BMW bakken staan niet erg bekend om het goede schakelen...die van mij moest je ook behoorlijk trappen. Misschien iets dunnere olie gebruiken als dat mag / kan?

Zat alleen even te rekenen...als ie 285 moet lopen, dan zou ie bijna 11.500 toeren moeten draaien met die overbrenging...iedere 100 km/h is 4000 toeren. 285/100*4000=11.400 toeren. Die van mij ging gewoon bij 8700 op de begrenzer...dat is dus bij ca 217 km/h aan echte kilometers.
Hoe zit dat bij die van jou?
 
[me="BoomerRR"]is back from Afghanistan[/me]

en heb net ff nieuw motorpakkie besteld 8-)

full


Moet nog ff wachte op de jas, vanwege de populariteit pas mei weer leverbaar...

Vandaag voor het eerst ook weer ff een stukkie getourd.
Valt me toch elke keer op wat er veranderd als je twee maandjes in het buitenland zit.
De standaard tex-route zowat helemaal 60-zone geworden.
Wordt steeds minder leuk om een beetje rond te touren maarja,
dan komen er misschien is nieuwe routes.

Verder nog wat bijzonders gebeurd hierzo, want heb nie echt de tijd om alle posts door te lezen. En ister al een nieuwe afspraak voor het paintballe?

Begrijp alleen niet dat tegenwoordig de dames die beginnen met motorrijden of er in geinteresseerd zijn zo jong zijn .... of ben ik nou te oud? :P

Clein .. wanneer begin je met lessen?

Jij bent gewoon al zo oud Skip :P

@Clein: ik heb ook nog wel een plekkie over hoor...
Zal me ook eerst netjes voorstellen en genoeg die me hier redelijk kenne })
 
Laatst bewerkt:
[me="BoomerRR"]is back from Afghanistan[/me]

en heb net ff nieuw motorpakkie besteld 8-)

[afbeelding]

Moet nog ff wachte op de jas, vanwege de populariteit pas mei weer leverbaar...

Vandaag voor het eerst ook weer ff een stukkie getourd.
Valt me toch elke keer op wat er veranderd als je twee maandjes in het buitenland zit.
De standaard tex-route zowat helemaal 60-zone geworden.
Wordt steeds minder leuk om een beetje rond te touren maarja,
dan komen er misschien is nieuwe routes.

Verder nog wat bijzonders gebeurd hierzo, want heb nie echt de tijd om alle posts door te lezen. En ister al een nieuwe afspraak voor het paintballe?Jij bent gewoon al zo oud Skip :P

@Clein: ik heb ook nog wel een plekkie over hoor...
Zal me ook eerst netjes voorstellen en genoeg die me hier redelijk kenne })

Hahaha.. tis wat
 
De BMW bakken staan niet erg bekend om het goede schakelen...die van mij moest je ook behoorlijk trappen. Misschien iets dunnere olie gebruiken als dat mag / kan?

Zat alleen even te rekenen...als ie 285 moet lopen, dan zou ie bijna 11.500 toeren moeten draaien met die overbrenging...iedere 100 km/h is 4000 toeren. 285/100*4000=11.400 toeren. Die van mij ging gewoon bij 8700 op de begrenzer...dat is dus bij ca 217 km/h aan echte kilometers.
Hoe zit dat bij die van jou?

Goede vraag .... zal het eens uitproberen. De teller loopt in ieder geval over de 250. En zeker niet bij 8700 in de begrenzer. Correctie .... dus wel ... maar denk dat ik per versnelling een groter toerenbereik heb. Binnenkort maar weer eens de Autobahn op....
Heb er momenteel de dunste Castrol olie in, voor superbikes
 
Laatst bewerkt:
Yep ... vrijwel gelijk, alleen 16v en het frame is iets aangepast ... Heb alleen moeite met schakelen. Zit vaak tussen de versnellingen en afgelopen week wilde hij niet van de 2 naar de 3 .. Laat hem binnenkort eens nakijken..

maar .... ze hebben bij ons personeelskorting dus het zou zo maar kunnen dat er misschien nog wel een keer een KTM komt... O-)


superduke :}
 
Goede vraag .... zal het eens uitproberen. De teller loopt in ieder geval over de 250. En zeker niet bij 8700 in de bgrenzer. Heb er momenteel de dunste Castrol olie in, voor superbikes

Ja, die BMW tellers willen nogal eens overdrijven...ik kreeg soms ook 240 op de teller...maar die kleine 220 zou best kunnen. Dat was dan tegen de begrenzer aan. Bij welk toerental gaat de K1 in "het rood"? Ik dacht dat ie 100 pk had bij 8000 toeren...maar je beperkende factor zal de cardanoverbrenging zijn, lijkt me.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan