Nederland Oost Topic 25

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo nu van het Trail rijden zal er vandaag nog meer posten maar moet eerst weer werken

Afbeelding090.jpg

Afbeelding089.jpg

Afbeelding088.jpg

Afbeelding087.jpg

Afbeelding086.jpg

Afbeelding085.jpg

Afbeelding084.jpg

Afbeelding083.jpg

Afbeelding082.jpg

Afbeelding081.jpg

Afbeelding080.jpg

Afbeelding079.jpg

Afbeelding078.jpg

Afbeelding077.jpg

Afbeelding076.jpg

Afbeelding075.jpg

Afbeelding074.jpg

Afbeelding073.jpg

Afbeelding072.jpg

Afbeelding071.jpg
 
Worden die pakken standaard met een CBR600F meegeleverd? 8-)

*D

:?

Niet bij een CBR600F in elke geval, anders had ik er al 2 moeten hebben en ik heb er geeneensnieteen!
Blijkbaar horen ze bij een VFR en ik dacht een ZX6R, maar dat laatste weet ik niet helemaal zeker.... :+
 
Ja, als jullie zo gaan lopen kleppen loopt het topic natuurlijk alleen maar sneller vol hè? B|





:X




:+
 
wat een vragen allemaal over die :X kettingzaag,

nee hij word niet doorgerekend, het snoer heb ik voor het gemak weggelaten, geen idee hoeveel cilinders.

Het was een teken opdracht, Dus zoiets als : teken maar wat als het maar een kettingzaag is en het moet goed gerenderd zijn...


mijn naaimachine :X B| die was niet het zien waardig
 
wat een vragen allemaal over die :X kettingzaag,

nee hij word niet doorgerekend, het snoer heb ik voor het gemak weggelaten, geen idee hoeveel cilinders.

Het was een teken opdracht, Dus zoiets als : teken maar wat als het maar een kettingzaag is en het moet goed gerenderd zijn...


mijn naaimachine :X B| die was niet het zien waardig

wat is in hemelsnaam gerenderd? of stel ik nu een domme vraag :? :X
 
wat is in hemelsnaam gerenderd? of stel ik nu een domme vraag :? :X

domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel (is mij altijd verteld)

gerenderd is de manier van ''inkleuren''. dus in deze tekening met schaduw en lichtval, zodat de tekening wat echter lijkt.... vaak word dit woord gebruikt bij technische tekenprogramma's maar wij gebruiken het ook bij handtekenen.

Zo weer wat geleerd *O*
 
Hey dames...

vraagje wat ben je ongeveer kwijt aan een compleet motor pak (2 delig leer) met schoenen?

rond de 700?

hey collin :W

heb je inmiddels al een motor dan??
met € 700 kom je wel een heel eind ja :Y
ligt er natuurlijk ook aan welk pak je wil, maar voor € 700 heb je alles wel compleet als het moet, en dan heb je ook best wel iets redelijks
 
ik heb gewacht tot de beurs in utrecht, heb maar 500 betaald voor 2 delig leer en laarzen, Maar ja dan heb je wel een vrouwenpak _O-
Mijn motor uitrusting is wel erg cheap, op m'n jas na :+... Broek van Polo (textiel, destijds 60 Euro) begint na 3 jaar (bijna elke dag gedragen) toch wel wat af te takelen _O-. Jas had ik al nieuw (ook textiel), want in een slecht gevoerde jas met -5 rijden is nie echt lekker :+
 
domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel (is mij altijd verteld)

gerenderd is de manier van ''inkleuren''. dus in deze tekening met schaduw en lichtval, zodat de tekening wat echter lijkt.... vaak word dit woord gebruikt bij technische tekenprogramma's maar wij gebruiken het ook bij handtekenen.

Zo weer wat geleerd *O*


Ligt er natuurlijk aan, wie die domme antwoorden geeft :X

Wat zijn de uitgangsparameters voor dit model? Waaraan moet het voldoen? Ergonomie en veiligheid? Of is het puur een tekenopdracht, met een CAD programma?
 
Mijn motor uitrusting is wel erg cheap, op m'n jas na :+... Broek van Polo (textiel, destijds 60 Euro) begint na 3 jaar (bijna elke dag gedragen) toch wel wat af te takelen _O-. Jas had ik al nieuw (ook textiel), want in een slecht gevoerde jas met -5 rijden is nie echt lekker :+

welke motor komt er straks bij jou terug??
 
domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel (is mij altijd verteld)

gerenderd is de manier van ''inkleuren''. dus in deze tekening met schaduw en lichtval, zodat de tekening wat echter lijkt.... vaak word dit woord gebruikt bij technische tekenprogramma's maar wij gebruiken het ook bij handtekenen.

Zo weer wat geleerd *O*



:} :}
donders leerzaam he zo'n forum O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan