Nederland Oost Topic 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan niet, hij stond namelijk op de aanhanger :)Mwoaah, ik ben dr altijd nog super geholpen en die vrouw heeft destijds voor mn leren pak ook ontzettend veel energie ingestoken om mij te helpen, en dat kan ik wel waarderen, ook altijd netjes gebeld over hoe of wat.

Tjaah, en bandjes doe ik bij 11..

@ All: :W

Piccies: (mobiel)

[afbeelding]

[afbeelding].

Nu alleen nog 25kw maken. :)

Mooi!! Ik heb een aantal jaren geleden exact zo één gehad. Als je verschil voelt in het linker zijpaneel en het rechterzijpaneel van de kuip, dan is het mijn oude.
Reed toen super. Have fun! 8-)
 
Laatst bewerkt:
hey Duut je hebt toch nog geen motor of heb ik nou weer eens ergens overheen gelezen?
@Alle nieuwen welkom en iedereen gefeliciteerd die ergens mee gefeliciteerd dient te worden(kan nou toch echt niks vergeten zijn) O-)

Ja, meissie. Ik heb nu een Suzuki Bandit 1200. Kunnen de meiden ook weer fatsoenlijk achterop. Laatst nog met de jongste naar de Superbikes in Assen Geweest, geen centje(achterwerk) pijn.
Maar ik ken jouw stallingsprobleem; sinds wij verhuist zijn staat de bandit achter het huis onder een hoes. :(
Maar ja, het huis maakt het weer goed. 8-)
 
oh okee,

maa het was dus gewoon het eerste dat vrij kwam, het is echter wel super gemakkelijk. alles is in de buurt. hoef er nooit naar op zoek....

en het is hier stiller dan op twekkelerveld, maar misschien komt dat omdat ik nu verder weg woon van de familie stijner? _O- :X _O-


Nieuws bericht:

Huizen prijzen op het Twekkerlerveld zijn ernorm gestegen door het
uit eenvallen van een aso-familie!

Einde van dit nieuws bericht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan