Nederland Oost Topic 27

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan dan toch wel op een andere manier posen dan rijdend?

Morgen kun je hem ophalen toch? Kun je zaterdag er meteen van genieten, wordt goed weer, zeggen ze nu althans......

Precies liggend voor de motor, stilstaand zittend, noem maar op ;)

Hoop idd dat het van het weekend lekker weer wordt zoals ze gezegd hebben, zondag nog ff lekker een stukkie rijden :] Bakkie doen @ de molen in Gildehaus.... :)
 
Vanavond bereiken we deel 28 wel van MF-oost.... :+ Kom ik nu wel in de openingspost? :9 ;)
 
denk dat deeltje 28 wel gehaald word ja... een heel topic vol in 15 dagen...... hoezo snel |(

dus ksborg, als je je verveelt zo... :9 kun je direct die nieuwe foto erin zetten die ik al een tijd terug geplaatst heb..........

oja: middag :W :W :W bijna weekend

-edit-

deze dus:
cbr600f09hp0.jpg
 
Laatst bewerkt:
nou ik ben benieuwd naar het nieuwe topic. ik ga werken nu... moet ook gebeuren


ben benieuwd hoeveel pagina's ik mag lezen als ik thuis kom...


@voor iedereen... tot ziens in het nieuwe topic
 
Je kan dan toch wel op een andere manier posen dan rijdend?

Morgen kun je hem ophalen toch? Kun je zaterdag er meteen van genieten, wordt goed weer, zeggen ze nu althans......
Ik reken d'r niet op B|. Ze bellen niet... Morgen zelf maar weer achteraan dan, want terugbel afspraken werken zelden tot nooit B|
 
@TK,

Ik ga met die cardan geen wheely proberen, zal maar kapot gaan :X

Lijkt me wel leuk, om met die toerfiets wat SSjes te plagen :)
 
vast wel dat ie vanond vol komt .....

Er komt toch een onmeunige dikke bui aan zetten ....
Dat word geen Tex vanavond , en net ik nu wel had gekund B| ......

hoe is dat geregeld ?? met het nieuwe deel 28 ?
kan iedere boeren<><><><>< die starten ?
 
tis toch gewoon kwestie van de openings post copieren meende ik toch???

dus wie o wie.. na de discussie wie em gaat openen zijn we al wel aan de 2500 posts ;) ;)

@ d.j verhulst: ik dacht ook al van, goh kan nog wel ff stukkie gaan rijden, maar ja toen zag ik dat buienradar het niet mooi droog en zonnig voorspeld voor straks... |( (tis nu overigens echt nog mooi hier :Y )
 
oke ik heb het script overnomen en wat aangepast.....

Bah het regend alweer .....

sow snel is volgens mij nog niet eerder een nieuwe TS aangesteld :) :)

maaruh, zou je dan ook ff mijn nieuwe fotootje kunnen plaatsen? die van een paar posts terug? Thnx alvast natuurlijk *O* *O*
 
tis toch gewoon kwestie van de openings post copieren meende ik toch???

dus wie o wie.. na de discussie wie em gaat openen zijn we al wel aan de 2500 posts ;) ;)

@ d.j verhulst: ik dacht ook al van, goh kan nog wel ff stukkie gaan rijden, maar ja toen zag ik dat buienradar het niet mooi droog en zonnig voorspeld voor straks... |( (tis nu overigens echt nog mooi hier :Y )
Nope dat red je niet foto,s moet je apart plaatsen
 
Wij hebben een rondje tegen de klok gemaakt en zo de kusten van oost-noord-west gezien en natuurlijk ook het e.e.a. door de highlands doorkruist (whiskey-route included). Ik moet zeggen dat we toen behoorlijk mazzel hadden met het weer. Hier in NL hadden we te maken met een hittegolf waardoor het zelfs in het ozo onvoorspelbare schotland meer dan aangenaam vertoeven was :Y

[afbeelding]

[afbeelding]

ohja, ik had de link nog niet gelegd, maar volgens mij heb ik een keer een reisverslag van jullie trip gelezen...tenminste die foto's komen me bekend voor.
en nu maar hopen dat ik ook zulk mooi weer heb..... :}
 
TEST


script test start topic post poging 3

Test geslaagd .... :+ *O*

zo nu nog tot de 2500 ,,
 
Laatst bewerkt:
zeg, bouwvakkertje

dat is niet echt een vrolijke ondertekening (als ik zo vrij mag zijn).....
Wat is het? Zongtekstje?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan