Nederland Oost Topic 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
BenSien2004044kopie2.jpg


:P

Mooie foto skip!
 
Euh je mag er rustig bij horen hoor ;) Sparxx,en Speedy word toch tijd dat je ze leerd kennen O-)

Ik bedoelde eigenlijk dat ik die doorgestreepte niet ken.


VFRiendelijke groetuh
Speedy die sparx wel kent, moet jij weten Judith want we waren met z'n allen bij de fotoshoot in vjenne, remember?

PS judith, je moet oppassen anders valt het op dat je je haar donker hebt geverfd :+
 
Belachelijk dat maximum van 2500 maarja het moet wel Arjan. Anders sluiten zij 'm en opent een Randstedeling een nieuw topic, dat kan natuurlijk niet O-)
 
Vanmiddag gespot bij de tex in hengelo een zwart/rooie GPX met MF sticker, geloof niet iemand van ons het was een donkere jongen (geloof indo)
of heeft viper toevallig zijn gpx ook nog??
 
Vanmiddag gespot bij de tex in hengelo een zwart/rooie GPX met MF sticker, geloof niet iemand van ons het was een donkere jongen (geloof indo)
of heeft viper toevallig zijn gpx ook nog??

Die heeft alleen nog maar zijn zx6r.

[me]ArjanR1 die een pest humeur heeft :( [/me]
 
Ik bedoelde eigenlijk dat ik die doorgestreepte niet ken.


VFRiendelijke groetuh
Speedy die sparx wel kent, moet jij weten Judith want we waren met z'n allen bij de fotoshoot in vjenne, remember?

PS judith, je moet oppassen anders valt het op dat je je haar donker hebt geverfd :+
Ja ja ik weet het nog heel goed mijn korte en lange termijn geheugen werken nog steeds goed :} En god wat ben ik blij dat je me niet voor blond aanziet,is ook niks mis met blond haar maar ik ben dus niet blond *D
 
39238 mijl op de teller, en ff de rekening van februari dit jaar bekeken, 36997 werd er toen genoteerd, dat is dus afgerond 3600 km....niet erg veel dus...nou ja, t scheelt in de brandstofkosten en bandenslijtage. Ha, zo kan ik zelfs twee jaar rijden met de BT-tjes :) :)
 
39238 mijl op de teller, en ff de rekening van februari dit jaar bekeken, 36997 werd er toen genoteerd, dat is dus afgerond 3600 km....niet erg veel dus...nou ja, t scheelt in de brandstofkosten en bandenslijtage. Ha, zo kan ik zelfs twee jaar rijden met de BT-tjes :) :)


Mogguh, trouwens.

Misschien moet je dwangmatig aangespoord worden meer km's te maken.
Bijv. met een weekendje in MF verband. Er wordt nu ook met een, qua rijstijl, uiteenlopende en gemengde groep gereden.
Kan dan ook, rij je lekker veel en lekkere km's. :]
 
Mogguh, trouwens.

Misschien moet je dwangmatig aangespoord worden meer km's te maken.
Bijv. met een weekendje in MF verband. Er wordt nu ook met een, qua rijstijl, uiteenlopende en gemengde groep gereden.
Kan dan ook, rij je lekker veel en lekkere km's. :]

Kheb eigenlijk voor dit jaar al wel genoeg km's gemaakt, vakantie draagde aardig bij aan mn kilometerstand :]
 
Kheb eigenlijk voor dit jaar al wel genoeg km's gemaakt, vakantie draagde aardig bij aan mn kilometerstand :]

Da's waar ja, hoeveel heb jij er gemaakt dit jaar, en hoeveel ervan met vakantie?

Misschien kan "Handige Harrie" of iemand anders eens een polletje daarover opzetten.
Gewoon eens om te vergelijken.
 
Da's waar ja, hoeveel heb jij er gemaakt dit jaar, en hoeveel ervan met vakantie?

Misschien kan "Handige Harrie" of iemand anders eens een polletje daarover opzetten.
Gewoon eens om te vergelijken.

Met de 600RR heb ik dit jaar 9200km gereden en met de BMW komt daar tot op heden nog zo'n 3500km bij.... En dat terwijl ik zakelijk ook nog zo'n 60.000km per jaar met de auto rijd... :]
 
Llo mensen,
mijn eerste post in het 3e topic (wat gaan die 2500 posts snel zeg)!

ff een update: vanochtend is dus iemand langs geweest om naar de motor te kijken. Motor heeft ie zonder moeite aan de praat gekregen, waren slechts wat stekkers losgeschoten. Had ik zelf ook moeten zien natuurlijk, maar daarvoor moest de tank eraf. Maar da's nu weer in orde. Volgens hem was de motor nog goed op te knappen al zal het wel wat tijd en zoekwerk kosten om onderdelen bij elkaar te vinden. Ook zou het volgens hem lastig worden om een streetfighter-kuipje te vinden dat op mijn motor past. Makkelijkste is waarschijnlijk om het gewoon bij een koplamp te houden. Het zal nog wel wat gepuzzel worden, maar morgen ga ik de RDW bellen of ze m'n motor willen schorsen (scheelt weer verzekering) en dan ga ik eens rustig kijken of ik een en ander kan vinden online of op sloperijen.
Ik zal hier af en toe wel eens (domme) vragen posten wanneer ik ergens niet uitkom, maar da's vast geen probleem toch? :)
Ben al blij dat het blok nog loopt. Nu eerst een clip-on vinden en dan zou ik het geheel al weer rijdend moeten kunnen krijgen. Als ik zover ben kan ik gaan zoeken naar lampen, knippers en tellers.
Greetz
Niek
 
Schorsen kun je toch gewoon laten doen bij het postkantoor :?

Wel ff je kenteken en rbw meenemen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan