Nederland Oost Topic 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben benieuwd, houd wel ff de NAKS(nokkenaskettingspanner) in de gaten he. Bij deze types dient die in de meeste gevallen nog vervangen te worden, denk dat dat bij deze nog niet gedaan is gezien de KM-stand. Maar zolang je geen harde tikken uit het blok hoort komen is het goed, vervangen van die dingen kost je zo'n 150/200euro maar dat hoeft meestal pas zo rond de 30.000km.... Voor de rest natuurlijk gewoon ff de usual things nakijken! ;) Succes *O* *O* *O*

hoorde al dat je die dingetjes zelf ook nog kunt vervangen... avondje knutselen eventueel. Denk niet dat die vervangen zijn aangezien íe nog geen 20.000 gelopen heeft... maar dat is nie erg.
Heb al wel zin in donderdag avond :Y :Y stom he, voel me net weer een klein kind die over 2 dagen naar een pretpark gaat :+ :+
 
hoorde al dat je die dingetjes zelf ook nog kunt vervangen... avondje knutselen eventueel. Denk niet dat die vervangen zijn aangezien íe nog geen 20.000 gelopen heeft... maar dat is nie erg.
Heb al wel zin in donderdag avond :Y :Y stom he, voel me net weer een klein kind die over 2 dagen naar een pretpark gaat :+ :+

Spannend he..je kunt het niet af wachten..al last van :r
 
hoorde al dat je die dingetjes zelf ook nog kunt vervangen... avondje knutselen eventueel. Denk niet dat die vervangen zijn aangezien íe nog geen 20.000 gelopen heeft... maar dat is nie erg.
Heb al wel zin in donderdag avond :Y :Y stom he, voel me net weer een klein kind die over 2 dagen naar een pretpark gaat :+ :+

Nee neem ook aan dat die nog niet vervangen hoeven te worden!! ;) Maargoed als je een beetje handig bent en het gereedschap hebt kan je natuurlijk veel zelf doen...

Denk dat het wel ff wennen voor je is zo'n 2 cilinder maarre je zal er geen spijt van krijgen.... heerlijke motor waar je rustig op kan rijden maar als je dat wil kan je hem ook flink de sporen geven! ;) :] *O* Ennuh voordeel deze heeft ook al mooie leovince dempertjes dus van dat stofzuigergeluid ben je al af ;)
 
:^

Mapsource? Anyone? B|Ook alle eyecandy hebben we op de laptop van m'n ouders al uitgezet. Werkt echt zooooveel prettiger dat je niet constant die vreemde schuivende schermen hebt :Y.

Kost erg veel resources en 't ziet er niet uit naar mijn idee... XP gebruik ik ook gewoon lekker in de Windows 98/2000 lay-out, werkt 't lekkerst O-)




Afijn, genoeg gemekker over Vista, voorlopig koop ik nog geen nieuwe laptop, want deze met XP werkt nog veel te prettig... En als ie kapot gaat dan moet het toch maar eens -O-

Hoe laat je XP in godsnaam in windows98/2000 lay out draaien??
Vertelle :Y :Y :Y


:N Mot nog ff met mijn "oldtimer" gangs :(
 
Laatst bewerkt:
Eej iedereen,

Ik ben ook weer veilig aangekomen in het o zo mooie Twente. Maandag tijdens een MSL dag rondgereden op het circuit in Zandvoort. Aangezien de eerste keer op zandvoort in groep 1 rondgereden.

Achter instructeur Mark de baan tijdens de eerste natte sessie verkend. Paar stukken zijn echt vies glad in de regen (met name uitkomen Scheivlak naar de Masters bocht, Audi S-bocht). De eerste sessie, met de groep, echt kalm an gereden vanwege de harde regen.

Tweede sessie en de derde sessie waren nog steeds nat. In deze sessie ging het gas al meer open. Tijdens de derde sessie echt twee hartindekeel-momenten gehad.
1) Insturen Audi S-bocht voorwiel bijna verloren, vanwege olie op de baan (zagen we pas een ronde later de vlag :S).
2) Uitkomen Kumho-bocht (voorheen Bos In) was het achterwiel eigenwijs aan het doen, deze had ik in 1 keer dwars staan. Iets te vroeg en te wild op het gas.
Op goed geluk ben ik beide keren erop blijven zitten.

De vierde en vijfde sessie was gelukkig met een droge baan. De vierde sessie ging lekker, toch nog weinig vertrouwen aan de voorkant. De instructeur gaf me nog wat advies over de vering (uitgaande demping voorkant, wat harder zetten; sneller uitveren). De vijfde sessie echt lekker kunnen knallen. We zaten met z'n vieren achter een steeds harder rijdende instructeur te knallen. Echt super, veel geleerd deze dag over zithoudingen e.d.

Zandvoort is echt een supermooi circuit, veel lekkere bochten met aardig wat hoogteverschil erin, verkante bochten e.d. De mooiste bochten vind ik het scheivlak, lekker keihard blind de bocht ingaan (de echte bikkels rijden daar veel harder), vodafone bocht, de voormalige bos in en bos uit.

MSL had alles goed elkaar. Mickey's bar heeft mooie bediening. Al met al, ondanks de morgen vol met regen, een superdag gehad.

Foto's volgen binnenkort, ben er nog niet uit bij wie van drie ik ze ga bestellen.
 
Laatst bewerkt:
Hoe laat je XP in godsnaam in windows98/2000 lay out draaien??
Vertelle :Y :Y :Y

Rechter muisknop op je bureaublad klikken/properties/appearance. Zo werkt het bij een UK/VS XP versie, in het NL weet ik ff de juiste benamingen zo niet.
 
Laatst bewerkt:
Toen ik er vorig week donderdag kwam stond er geen enkele duc in de zaak dus het lijkt me krom. Ik kan het ff voor je navragen want ik heb dr een rugprotector besteld (mij bellen ze wel terug Snip ;)) en ik moet nog een stuk afval-kuip hebben om mn scheur te repareren dus ik kom er nog wel.


ik weet wel dat ze er een monteur hebben die voor een ducati team heeft gewerkt. slimme jongen moet dat zijn......
 
:^

Heb ook een Engelse Windows, dus durf het zo ook niet te zeggen :+

Aah, een gelijkgestemde :o Als ik ergens een hekel aan heb is het Engelstalige software met Nederlandstalige foutmeldingen e.d.

Was vanavond ff met de motor naar de evenementhallen in Hardenberg vanwege de installatiebeurs. Had me helm en handschoenen afgegeven bij de garderobe en loop verder om mijn kaart af te geven. Vraagt de dame me of ik me pak niet wil uittrekken. Ze keek vreemd op toen ik vroeg of ik in me boxer mocht rondlopen :+
Toen ik terug wilde naar huis haalde ik me helm weer op bij de garderobe en wenste de dames een prettige avond. Kreeg ik de reactie dat motorrijders toch van die nette mensen waren. Ze moest eens weten *D
 
Ja gaat steeds beter, alleen met lopen soms nog wel pijn.
Maar het gaat volgens mij de goede kant op, morgen maar is kijken wat de arts zegt.


Zow ... weer thuis van een dagje werken ... Ray suc6 morgen .. Ben benieuwd naar de gillende keukenmeid.. Morgenavond waarschijnlijk weer laat vanwege een erg leuk project... Krijg steeds meer lol in m'n werk.. yes..! *O*
 
Toen ik terug wilde naar huis haalde ik me helm weer op bij de garderobe en wenste de dames een prettige avond. Kreeg ik de reactie dat motorrijders toch van die nette mensen waren. Ze moest eens weten *D


Hahahha, toch kijken ze mensen altijd anders als ik bij het stoplicht vooraan ga staan.. Volgens mij vinden ze mij op de weg niet heel aardig })
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan