Nederland Oost topic 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geachte MF-ers,

De koopavonden zijn weer voorbij, bij de bekendste MOTORSHOP van Oldenzaal.

Maar voor degene die zich verveeld dit WEEKEND, zijn wij vandaag (zaterdag) tot 17.00 uur open, en MORGEN (zondag) zijn wij geopend van 12.00 uur tot 17.00 uur.

KORTINGEN VAN 20% TOT 50% OP DE VOORRAAD KLEDING EN HELMEN!!!!!!!!


TOT ZIENS BIJ MOTORSHOP ELFERINK

Dan mogen ze wel 90% korting geven want om 15±00 was er niets te doen.....en helemaal niemand van de Oldenzaal clan.....
 
ik heb divs Yamaha gehad en allemaal verbruikte olie moet je gewoon bijhouden of wachten tot het OLIENIVOLAMPJE aan gaat en dan bij vullen.

Yep...schijnt meer voor te komen bij yamaha.
Mijn thundercat had er destijds geen last van trouwens.
Maar ook bij die blokken komt t voor.
T is ook net hoe er mee gereden is...Van t meest betrouwbare blok kun je in no-time een oliezuiper maken hoor ;)
Zou liever iets vaker peilen dan op t lampje wachten trouwens :X
 
Oh, waren jullie dat...

Maar de Laser uitlaat maakt mij teveel herrie, een db killer komt met de tijd er wel in...


Hey Swetty,

Alles goed? De FZR loopt goed lees ik, mooi zo.
Wanneer gaat je italiaanse raspaard naar Brabant? Van Biggelaar komen ze m ophalen of niet? Dat is wel ideaal.
Groetjes,
Marc
 
Hey Swetty,

Alles goed? De FZR loopt goed lees ik, mooi zo.
Wanneer gaat je italiaanse raspaard naar Brabant? Van Biggelaar komen ze m ophalen of niet? Dat is wel ideaal.
Groetjes,
Marc

Afspraak is al gemaakt en rond jan-feb komen ze hem ophalen.....
 
Yep...schijnt meer voor te komen bij yamaha.
Mijn thundercat had er destijds geen last van trouwens.
Maar ook bij die blokken komt t voor.
T is ook net hoe er mee gereden is...Van t meest betrouwbare blok kun je in no-time een oliezuiper maken hoor ;)
Zou liever iets vaker peilen dan op t lampje wachten trouwens :X

Idd, als ik de hoogte van de olie sensor bekijk dan is je olie niveau verschrikkelijk gedaald mocht het lampje dan gaan branden....ik schat een liter nog over... B|
 
Zow! Ketting ook eens ingesprayed, kon ook geen kwaad geloof ik :) Kreeg de tip om 'm op de bok te zetten en dan in z'n 1 stationair laten lopen en dan sprayen.. heb vanaf de zijkant gedaan met een stukje karton erachter, en gewoon vanaf achter, zeg maar, na een ritje.
 
Idd, als ik de hoogte van de olie sensor bekijk dan is je olie niveau verschrikkelijk gedaald mocht het lampje dan gaan branden....ik schat een liter nog over... B|
Viel bij m'n Diversion best mee. Als ie ging branden ging er nooit meer dan 400ml bij in *O*. Die Div liet het ook heel subtiel weten. Lampje ging alleen 20 seconden ongeveer branden bij het dichtzetten van de Choke :+. Soort van waarschuwing voor de échte waarschuwing :o
 
Zow! Ketting ook eens ingesprayed, kon ook geen kwaad geloof ik :) Kreeg de tip om 'm op de bok te zetten en dan in z'n 1 stationair laten lopen en dan sprayen.. heb vanaf de zijkant gedaan met een stukje karton erachter, en gewoon vanaf achter, zeg maar, na een ritje.

Niet nodig, gewoon met de handen een zwengel aan je achterwiel geven....
 
Viel bij m'n Diversion best mee. Als ie ging branden ging er nooit meer dan 400ml bij in *O*. Die Div liet het ook heel subtiel weten. Lampje ging alleen 20 seconden ongeveer branden bij het dichtzetten van de Choke :+. Soort van waarschuwing voor de échte waarschuwing :o


Bij mij ging er 3 liter in toen mijn lampje ging branden :X
 
Tip voor olie als je een echt motor lief hebber bent.

Kijk voor je motor start hoeveel er in is en als je een kilometer of 5 gerijden heeft of moeten tanken kijk weer. Gewoonlijk op hoofdblok, want het is meer gelijk.

Lampjes is niet te vertrouwen. Zeggen uit eigen ervaring. Koste me een 650 Katana motorblok, en zo 16km duwen.
 
Tip voor olie als je een echt motor lief hebber bent.

Kijk voor je motor start hoeveel er in is en als je een kilometer of 5 gerijden heeft of moeten tanken kijk weer. Gewoonlijk op hoofdblok, want het is meer gelijk.

Lampjes is niet te vertrouwen. Zeggen uit eigen ervaring. Koste me een 650 Katana motorblok, en zo 16km duwen.
aleen Yamaha heeft een olienivo lamp dit is GEEN oliedruk lamp zoals bij de andere merken.
 
de G wat ik heeft heb geen druk lap alleen olienivo als ik druk willen hebben moet ik de dop met een meter vervangen. Ik begrijp wel dat er motoren zijn die de druk lampje heeft maar nog steeds, controleer het zelf mij de glasje
 
:W

Oliezuiperts ?!? De bjoel lust um ook nog wel aardig, maar liever dat dan het groen gebottelde nat uit m'n koelkast ;)

Morgen lijkt nog wel een redelijke dag, misschien da'k de motor nog effies van de buitenlucht laat genieten :] .... hef ook al zo'n tijd stil gestaan... :P
Reminds me dat ik ook nog steeds een achterbandje moet gaan bestellen. O-)

14:00 Tex?
 
Laatst bewerkt:
Klinkt op zich goed... 14:00 tex...


Maar ff onder voorbehoud... ík heb nog een belofte gemaakt, dat er iemand achterop mag... dusss 'k weet't nog niet 100% zeker. :W



Goeienacht trouwens.
 
Goeiemorgen !! *O*

Iedereen een beetje genoten van het uurtje extra ??

mocht vannacht eruit ,, heb er een paar in de lappenmand ,, B| een mannetje van 6 aan de schijterij ,, gelukkig was dochterlief van 3 rustig vannacht....
Moeders is weer opgeknapt , die is nu naar de kerk ,, ik mag het schoonmaken en oppasen ( mijn beurt ) , geen reet op tv :N
 
:W Morning @ all! :W

De vakantie zit er weer op. Best wel even weer wennen in dit land als je meer dan 30 graden gewend bent.... :P

Maar nog spannende zaken gebeurd in de regio oost???

Nice sunday! :W
 
Good meurning @ all


wees blij anders was die ook aan de schijt geweest _O- _O- _O-

Ik wil ook proberen ben ook na enig overleg
yesno.gif
tegen twee uur bij de tex te zijn , heb ook wel zin even te rijden
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan