Nederland Oost topic 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W Morning @ all! :W

De vakantie zit er weer op. Best wel even weer wennen in dit land als je meer dan 30 graden gewend bent.... :P

Maar nog spannende zaken gebeurd in de regio oost???

Nice sunday! :W

B| En bedankt hé... Wrijf't maar in.


Maarre, hoe was de vakantie?



Hier niet echt veel gebeurt.
 
Zow! Ketting ook eens ingesprayed, kon ook geen kwaad geloof ik :) Kreeg de tip om 'm op de bok te zetten en dan in z'n 1 stationair laten lopen en dan sprayen.. heb vanaf de zijkant gedaan met een stukje karton erachter, en gewoon vanaf achter, zeg maar, na een ritje.


Stationair in zijn 1, dan draait je wiel te snel.
Gewoon met het handje :Y (zoals Swetty al zei)

En je moet in het midden sprayen, niet aan de zijkant.
De rolletjes in het midden van de ketting, dáár moet het dus op ;)
Ook mogen deze niet glimmen, glimmen ze wel dan weer kettingvet dr op.

ArjanR1 zat dr ff achter
 
Stationair in zijn 1, dan draait je wiel te snel.
Gewoon met het handje :Y (zoals Swetty al zei)

En je moet in het midden sprayen, niet aan de zijkant.
De rolletjes in het midden van de ketting, dáár moet het dus op ;)
Ook mogen deze niet glimmen, glimmen ze wel dan weer kettingvet dr op.

ArjanR1 zat dr ff achter



komen jullie/jij vanmiddag nog ff texxen? :W
 
hmm.. heb eigenlijk ook wel ff zin om te rijden .. het weer is droog, temperatuur is gangbaar .. alleen 14.00 red ik niet..

ik rij er een half uur later nog wel even langs om te kijken of er nog iemand aanwezig is :W
 
hmm.. heb eigenlijk ook wel ff zin om te rijden .. het weer is droog, temperatuur is gangbaar .. alleen 14.00 red ik niet..

ik rij er een half uur later nog wel even langs om te kijken of er nog iemand aanwezig is :W



misschien kunnen we er rekening mee houden... 8-)
 
Laatst bewerkt:
:W Morning @ all! :W

De vakantie zit er weer op. Best wel even weer wennen in dit land als je meer dan 30 graden gewend bent.... :P

Maar nog spannende zaken gebeurd in de regio oost???

Nice sunday! :W

Vrijdagavond was er ineens paniek bij de Teenage Party in NY.. Allerlei kinderen die hoorden dat er een jongen was neergestoken.. Dat er een jongen rondliep die al 5 mensen had neergestoken met een heroinespuit.. Ouders werden gebeld door de kinderen, iedereen in paniek, ik dacht even dat het hier ook 'Amsterdam' was geworden met een steekpartij...

Maargoed, wat was nu het verhaal, jongen was onwel geworden buiten voor de deur, dus de mensen binnen moesten wachten op de ambulance, mochten niet naar buiten.. Toen dacht iedereen dat ze binnen moesten blijven ivm het gevaar van die gast (met heroinespuit/mes) die buiten liep... Paniek alom, Half ouderlijk Hengelo van slag omdat er gewoon een mooi verhaal is verzonnen door iemand _O-

Buiten dat het vervelend is voor die jongen die onwel is geworden vond ik het echt een prachtig verhaal!!!! Het mooiste was ook dat allerlei mensen het er de volgende dag over hadden, aangezien eigenlijk niemand wist wat er nu eigenlijk was gebeurd.. Prachtig zo'n 'gehucht' als Hengelo waar alles zo rond wordt geroddeld *O*
 
Was wel weer ff gezellig bij de Tex.. Nu op naar een verjaardag, bier en taart :+

Idd, behoorlijk druk nog met dit slechte weer. Op weg naar Rijssne wel paar sputters regen gevallen dus in plaats van een familiebezoek maar richting huis gegaan. Kan ik ook ff een blonde rakker soldaat maken :9
 
Vanmorgen was het weer toch best oké... Achteraf gezien wel ff kunnen gaan rijden... maar niet gedaan (lekker lang geslapen na een pittige/zware avond), en vanmiddag aan het werk, dus voor mij geen brommer vandaag.

Hoop dinsdagmiddag op droog weer en redelijke temperatuur, dan misschien Ayovoof stikem weer even stukje uitlaten op z'n (dan weer rijdende) brommer!(Op de brommer heb je gelukkig geen krukken nodig (hij redt zich overigens ook al redelijk goed zonder leun-metaal), en als je geen wheelies maakt en gewoon lekker rustig rijdt met een beetje geluk ook geen voetrem nodig, en dus geen rechter-enkel O-) )

Dinsdag komt ook een stukje 'onbeschadigd' (lees: nieuw) kuip binnen van m'n rose Barbie-brommer en dan nog ff kijken voor een spiegeltje, waarna ie weer helemaal toppie is... voor de winter... :? Is het al weer bijna zomer?! Grmbl... :X
 
zo ik heb de verjaardag er weer opzitten *O* het was gezelliger dan ik gedacht had van tevoren :Y

nu weer ff lekker met de motor klooien, blijft een leuke bezigheid :Y


OHJA eady, je bent gespot, op weg naar huis waarschijnlijk.

ik heb alleen geen idee hoe die straat heet :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan