Nederland Oost topic 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand met een MV en Duc bij de stoplichten op Frans gerijden (ging richting Hengelo) van MF? Indien wel jullie zijn gespot :)
 
was vandaag gezellig bij de tex, kom zeker weer

wat betreft het uitvallen van een motor binnen of buitenland , kun je goed afdekken dmv lidmaatschap van de anwb met een europese dekking ( geen reclame)
 
Vandaag voor het eerst kennis gemaakt met een man of 10 bij de tex.
Is goed bevallen dus mij zie je er wel vaker mits het weer het toelaat dit jaar.
Anders volgen jaar. *O*

Hey, dan weet ik wie jij bent, ik ben die jongen met die zwarte CB500 met laser pot er onder :).. IK heb nog gezocht op google naar dat adresje in Epe, maar nog niet echt wat kunnen vinden, heb je misschien een telefoonnummer/website/iets dergelijks voor me? :)
 
:W Morguh...

hopen dat't een kleinigheid is...

Ga je zelf de reparatie doen? of laat je't doen? :W

Nog geen enkel idee, wacht eerst tot de fiets hier weer is en wat de motorzaak zegt.


@TS: zou je deze foto in de OP willen zetten:
IMG_0919.jpg
 
zo ik heb de verjaardag er weer opzitten *O* het was gezelliger dan ik gedacht had van tevoren :Y

nu weer ff lekker met de motor klooien, blijft een leuke bezigheid :Y


OHJA eady, je bent gespot, op weg naar huis waarschijnlijk.
ik heb alleen geen idee hoe die straat heet :+

Hmmm... lopend bedoel je zeker???

Pfff... met zware tas... ;) Haha... Klopt denk ik wel... tussen het station en de Aldi ergens? Haaksbergerstraat?
 
:W Morguh...Nog geen enkel idee, wacht eerst tot de fiets hier weer is en wat de motorzaak zegt.


@TS: zou je deze foto in de OP willen zetten: [afbeelding]
Balen inderdaad -O-.


Enneuh, Arjo, serieus, dat op die foto daar hebben ze iets voor... Noemen ze een standaard :Y. Kan je 'm zo opzetten hoor :+


Ow ja, doe je licht eens aan joh :P
 
Laatst bewerkt:
Morguhh :W :Z

@ Snypps Gefeliciteerd... *O*


:W Morguh...Nog geen enkel idee, wacht eerst tot de fiets hier weer is en wat de motorzaak zegt.


@TS: zou je deze foto in de OP willen zetten: [afbeelding]

Ben je gister met het 25kw topic wezen posen ofzo??Mercurry uit het studententopic had ook al van die poserfoto's in die bocht!! :+
 
Hoe staat het met de verkoop van je R6, al reacties gehad?

Wel reacties maar geen serieuze... :+
Denk dat er een paar racekuipen opkomen en dat de 6 meegaat naar Val de Vienne en daarna zien we wel verder...
Scheelt dat we ook nog een blade in de schuur hebben dus we ruilen nog wel es ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan