black-katana
MF veteraan
Dus: @ heel MF oost: 2e kerstdag, feestje in Wierden bij MM & Strascream! Gezellig!!!
en dan nemen we zef allemaal wel wat lekkers mee

zo das ook weer geregeld

Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Dus: @ heel MF oost: 2e kerstdag, feestje in Wierden bij MM & Strascream! Gezellig!!!
![]()
DAS fiets afstand....![]()
![]()
![]()
en kruipend terug....
& @ Snypps: Gratuliere! Wat is 't geworden? Alles oké?
@ all again: Nice eve!
en dan nemen we zef allemaal wel wat lekkers mee![]()
zo das ook weer geregeld![]()
![]()
een heel plakboek aan poserpics![]()
Rij net weg bij de sportschool op de motor.. Eerste keer dat het echt nat was met de nieuwe bandjes (waar als het goed is 'silicone' al vanaf is)... Geef gas bij het kruispunt toen ik linksaf ging gas en ja hoor, daar ging mij achterwiel![]()
![]()
........
gelukkig is ik hem nog rechtop te houden!
Ff schrikken, dit was de eerste keer dat me dat gebeurd, had iets meer vertrouwen in mijn band in de regen dan dat ik blijkbaar moet hebben
en dan nemen we zef allemaal wel wat lekkers mee![]()
zo das ook weer geregeld![]()
![]()
Das dichtbij mijn huis, Heb je niet gezien![]()
![]()
Dus tweede kerstdag een feestje bij jullie thuis voor heel MF OOST![]()
@ Snypps: Gratuliere! Wat is 't geworden? Alles oké?
te laat, maar Snypps gefeliciteerd![]()
Hmm, rijden, sja zou ik ook eens moeten doenvolgens mij zag ik die jongen nog wel rijden in hengelo rond half 4... hij reed op de enschedese str en sloeg rechtaf de breemarsweg op... zat wel een aardig lekke-uitlaat geluid onder
Net nog ff rondje van 20km geredentoch weer ff lekker, alleen af en toe wat gedruppel, dus heb geen grote ronde gemaakt
![]()
Net weer naar de IKEA geweest samen met 'een stuntrijder'.. Heb even wat foto's geschoten.. leukste foto:
[afbeelding]
Verder: http://www.mijnalbum.nl/Album=WVKLFDJM (kwaliteit is bagger, slechte camera en slechte fotograaf)
PS: dit ben ik dus niet..