Nederland Oost topic 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
volgens mij zag ik die jongen nog wel rijden in hengelo rond half 4... hij reed op de enschedese str en sloeg rechtaf de breemarsweg op... zat wel een aardig lekke-uitlaat geluid onder :P

Net nog ff rondje van 20km gereden :Y toch weer ff lekker, alleen af en toe wat gedruppel, dus heb geen grote ronde gemaakt :]

Yep, dat was ik... Ik sloeg rechtsaf de breemarsweg op , hij bleef staan in de rij (rechtdoor).. Mijn uitlaat is niet lek, maakt gewoon veel lawaai! Je hebt geluk dat je me niet onder een tunnel bent tegengekomen _O-

PS: Kutbocht dat trouwens van Enschedestraat/Breemarsweg.. Putdeksel en aan de buitenkant allemaal gaten in het wegdek :X
 
ach.. zo te zien word het morgen aannemelijk weer .. én ben ik vrij O-) ..

1+1=3 ik denk dat ik morgen nog wel ff een stukje ga sturen.. :Y

@ ronald: Gefeliciteerd man!! :W

Moet vannacht werken en ben daarom morgen ook vrij. Als het lekker weer is dan ga ik er ook nog wel ff op uit denk ik. Moet wel ff oppassen voor mijn ketting. Ding moet erg nodig vervangen worden. Was bij de koop al zo. :X Weet niet of het slim is om er mee te gaan rijden, maarja wil wel graag rijden. :Y
 
Yep, dat was ik... Ik sloeg rechtsaf de breemarsweg op , hij bleef staan in de rij (rechtdoor).. Mijn uitlaat is niet lek, maakt gewoon veel lawaai! Je hebt geluk dat je me niet onder een tunnel bent tegengekomen _O-

PS: Kutbocht dat trouwens van Enschedestraat/Breemarsweg.. Putdeksel en aan de buitenkant allemaal gaten in het wegdek :X

ah was jij dat dus. Bij deze ben je dan gespot door mij, stond zelf in me blauwe koekblik in de rij voor rechtdoor richting enske.

ennuh, die kruising als je rechts gaat, dat noem ik geen bocht hoor :X Dat is gewoon een "kruising" Dan moet je toch eens nodig vaker mee rijden :P kunnen ze je echte bochten laten zien ;) ;)

:W
 
Vandaag ff polijstborstels voor op de boormachine gehaald

Dus ff afbeit op de voorvork, snel er weer af en vervolgens er achter komen dat die polijst pasta er wel op gaat maar er niet meer af :? :X het bleef er als een soort teer laagje op zitten |(

Dus die polijstpasta aan de kant gegooid en de commedant te voorschijn gehaald :P

Dat werkte super, maar zit nu wel onder de sputters van dat spul. Heb bijna een hele voorvork gedaan in een half uurtje *O* inclusief afbeit

Zit nu alleen te twijfelen of ik de voorvorken er af zal halen om overal beter bij te kunnen. Wie weet hoe ik dat moet doen en of dat heel veel werk is? aangezien ik geen middenbok of voorbok heb. of kan ik die van iemand lenen misschien?

*ook als je het potje afbeit dicht doet moet je uitkijken :+ het brand namelijk nogal als je het op je handen krijgt*
 
Laatst bewerkt:
ah was jij dat dus. Bij deze ben je dan gespot door mij, stond zelf in me blauwe koekblik in de rij voor rechtdoor richting enske.

ennuh, die kruising als je rechts gaat, dat noem ik geen bocht hoor :X Dat is gewoon een "kruising" Dan moet je toch eens nodig vaker mee rijden :P kunnen ze je echte bochten laten zien ;) ;)

:W

Heb je mij eigelijk ook wel moeten zien, ik ging nml ook rechtdoor en ging vooraan staan in die rij ;)

P.s. ik ben die 'stunter' _O-
 
Mogguh :Z :Znee, snypps was jarig gister. tis een oale kerl ant worre :P de kleine zit nog zeker tot eind december lekker warm bij mevr. snypps in de buuk :o

Ow... haha! Gelukkig, nog een paar weekjes in de warmte dus, voordat hij/zij/het in het kouden kikkerlandje terecht gaat komen! Anyway, gefeliciteerd met je verjaardag (@Snypps dus!)
 


Howdee there! Alles oké?
Kan ff nie op MSN. Internet ligt d'r uit. Gebeld met @home omdat t al paar dagen was. Blijkt dat we een virus op de comuter zouden hebben en dat @home ons dus afgesloten heeft om te voorkomen dat het virus zich zou gaan verspreiden. Hebben ze ons via een mailtje van op de hoogte gebracht... Ja lekker, als je alleen op je thuis computer op je e-mail-website kan (of bij andere mensen thuis dan)!!

Mijn brommer is weer helemaal oké! *O* Het nieuwe kuipdeeltje is alleen nog geen 14 jaar oud zoals de rest van m'n brommer, dus het Barbie-rose is iets roser... :? Zal d'r wel ff mee onder de zonnebank gaan liggen zodat ie dezelfde kleur wordt als de rest van de brommer... ;)

Donderdagmiddag nog iemand vrij die misschien zin heeft om, bij droog weer, nog ff een stukkie te touren? :]
 
ach.. zo te zien word het morgen aannemelijk weer .. én ben ik vrij O-) ..

1+1=3 ik denk dat ik morgen nog wel ff een stukje ga sturen.. :Y

@ ronald: Gefeliciteerd man!! :W

Hoe laat?! Ik wil ook wel! Maar... heb nu nachtdienst en moet dus morgen eerst ff slapen. En om 17.00 uur thuis zijn want heb nog training... De meesten zullen wel op normalere tijden moeten werken... Anders... Misschien 't weekeinde... Hopen op zo weinig mogelijk regen/ vrieskou/ pekel/ enz...
 
Ik ga zometeen lekker ff rijden... Moet wat dingen regelen, dus lekker op de fiets :)

Heb 'm al mooi buiten staan...
 
:Z smogguhsgrmbll

het weer ziet er droog uit, na het middaguur ga ik denk ik Racemees haar boefje even laten merken dat ze ook nog bestaat O-)

Ik denk niet dat ik een héle lange rit ga maken.. gewoon ff een paar ommetjes om :X

:W
 

Zoek je een circuitracer jah... Dat lijkt me ook nog wel wat!! *D Zag dat je laatst ook Val de Vienne in je ondertitel had staan, is zo'n 3daagse racecursus of niet??Kost wat maar dan heb je wel 3 super toffe dagen, wanneer ga je er naartoe?? *O* :]


Middag @ all... alweer thuis van een ochtendje "college" volgen! :+
 
Zoek je een circuitracer jah... Dat lijkt me ook nog wel wat!! *D Zag dat je laatst ook Val de Vienne in je ondertitel had staan, is zo'n 3daagse racecursus of niet??Kost wat maar dan heb je wel 3 super toffe dagen, wanneer ga je er naartoe?? *O* :]


Middag @ all... alweer thuis van een ochtendje "college" volgen! :+

5 6 dagen *D is verandert lees ik net

(3 kan ook hoor)

maandag 24 t/m zaterdag 29 maart staat op de nederlandse site

Zoek alleen nog iemand die de franse site kan vertalen misschien zijn er nog meer data's
_O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
5 dagen *D maar weten nog niet precies wanneer zoek nog iemand die die franse site kan vertalen _O- _O- _O-

:X _O- Staat me iets van bij dat ik hem wel eens in het Nederlands ben tegengekomen... Maar wil je vaker circuit gaan rijden of?Las ook iets dat je mischien op de R6 racekuipen wou gaan zetten?

Lijkt me in ieder geval wel super tof zoiets.... 5 dagen fun!!Kost wel een beste pleur geld, iets van 1300euro ofzo als ik me niet vergis?
 
:X _O- Staat me iets van bij dat ik hem wel eens in het Nederlands ben tegengekomen... Maar wil je vaker circuit gaan rijden of?Las ook iets dat je mischien op de R6 racekuipen wou gaan zetten?

Lijkt me in ieder geval wel super tof zoiets.... 5 dagen fun!!Kost wel een beste pleur geld, iets van 1300euro ofzo als ik me niet vergis?

Had het al aangepast je was te snel _O-
3 dagen kost 350 euro en 6 dagen 550 per persoon
maar daar komt dan nog onderdak bij en je eten en drinken etc
Huur van een pitbox kost 6 dagen 420 euro en 3 dagen 210 euro maar goed misschien kun je daar nog wat anders mee dan...
Tom(mylee op mf) heeft al vaker op Assen gereden en de bedoeling is dat we inderdaad vaker gaan vanaf volgend jaar dus dan is een circuitracer wel handiger...
Als het echt niet anders kan ga ik met de 6 en zet ik daar wel andere kappen op voor de zekerheid... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan