Nederland Oost topic 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had het al aangepast je was te snel _O-
3 dagen kost 350 euro en 6 dagen 550 per persoon
maar daar komt dan nog onderdak bij en je eten en drinken etc
Huur van een pitbox kost 6 dagen 420 euro en 3 dagen 210 euro maar goed misschien kun je daar nog wat anders mee dan...
Tom(mylee op mf) heeft al vaker op Assen gereden en de bedoeling is dat we inderdaad vaker gaan vanaf volgend jaar dus dan is een circuitracer wel handiger...
Als het echt niet anders kan ga ik met de 6 en zet ik daar wel andere kappen op voor de zekerheid... :+

Oww oke... dacht dat het veel duurder was!!Was schijnbaar wat anders dan ;) Vind dit nog wel een nette prijs voor 3 respectievelijk 6dagen, als je ziet wat je al betaald voor 1 circuitdag op Assen... Naast een hoop fun is het ook zeker leerzaam zoiets, veel aspecten kun je ook bij het rijden op de weg toepassen. Nooit verkeerd zoiets, alleen zie het nog niet zo zitten om met mijn eigen bike te gaan, vandaar ook een circuitracertje... Ik ken mezelf en ik weet van mezelf dat ik dan toch maximaal wil knallen daar en tjah, de kans dat je daarbij onderuit gaat is aanwezig... :+ -O-

Naar wat voor circuitracertjes zit je te kijken dan??R6, oudere types cbr?
 
Laatst bewerkt:
Oww oke... dacht dat het veel duurder was!!Was schijnbaar wat anders dan ;) Vind dit nog wel een nette prijs voor 3 respectievelijk 6dagen, als je ziet wat je al betaald voor 1 circuitdag op Assen... Naast een hoop fun is het ook zeker leerzaam zoiets, veel aspecten kun je ook bij het rijden op de weg toepassen. Nooit verkeerd zoiets, alleen zie het nog niet zo zitten om met mijn eigen bike te gaan, vandaar ook een circuitracertje... Ik ken mezelf en ik weet van mezelf dat ik dan toch maximaal wil knallen daar en tjah, de kans dat je daarbij onderuit gaat is aanwezig... :+ -O-

Naar wat voor circuitracertjes zit je te kijken dan??R6, oudere types cbr?
GSX400X? }).
 
Oww oke... dacht dat het veel duurder was!!Was schijnbaar wat anders dan ;) Vind dit nog wel een nette prijs voor 3 respectievelijk 6dagen, als je ziet wat je al betaald voor 1 circuitdag op Assen... Naast een hoop fun is het ook zeker leerzaam zoiets, veel aspecten kun je ook bij het rijden op de weg toepassen. Nooit verkeerd zoiets, alleen zie het nog niet zo zitten om met mijn eigen bike te gaan, vandaar ook een circuitracertje... Ik ken mezelf en ik weet van mezelf dat ik dan toch maximaal wil knallen daar en tjah, de kans dat je daarbij onderuit gaat is aanwezig... :+ -O-

Naar wat voor circuitracertjes zit je te kijken dan??R6, oudere types cbr?

Dit waren prijzen in Maart, denk dat je ook wel duurder uit bent in het hoogseizoen hoor..!

Denk inderdaad een cbr600 of een r6 zoveel staat er momenteel niet te koop voor een leuk prijsje, willen er rond de 2000 aan uit gaan geven dus dat word nog ff zoeken... })
Meestal als je wat leuks ziet moet er nog weer extra geld bij _O-
 
Laatst bewerkt:
Als je nu je R6 weg doet voor 4,5.. Koop je een race R6 terug voor 3k, heb je weer 1,5k om te versleutelen aan eventuele 'circuitkosten'... Lijkt mij een betere optie dan de kappenset die jij wilt doen..
 
Laatst bewerkt:
Als je nu je R6 weg doet voor 4,5.. Koop je een race R6 terug voor 3k, heb je weer 1,5k om te versleutelen aan eventuele 'circuitkosten'... Lijkt mij een betere optie dan de kappenset die jij wilt doen..

Dat is dus niet de bedoeling, ga mijn straatfiets niet wegdoen... :N
Tis de bedoeling dat er straks 3 in de schuur staan, en die kappenset zou dan eenmalig zijn tot we een racer gevonden hebben ;)
 
Rockville, vandaag Rohaan nog gesproken... ;) Doe 'm de groeten... ;)
Hij vroeg me of ik m'n rijbewijs al had... :X :?

Morgen weer :] :) *O*
Rockville... Rohaan.... het lijkt wel geheimtaal _O-

Ik sprak m vandaag ja, hij zei dat jullie over mij geroddelt hadden ja :P

Hij wil geloof ik wel weer een nieuwerderderder Canon, maar kost aardig wat natuurlijk.
Heb hem al gezegd dat mijn Pa misschien zijn 30D wel wil overnemen omdat hij nog een 20D heeft... we shall see })
 
Oww oke... dacht dat het veel duurder was!!Was schijnbaar wat anders dan ;) Vind dit nog wel een nette prijs voor 3 respectievelijk 6dagen, als je ziet wat je al betaald voor 1 circuitdag op Assen... Naast een hoop fun is het ook zeker leerzaam zoiets, veel aspecten kun je ook bij het rijden op de weg toepassen. Nooit verkeerd zoiets, alleen zie het nog niet zo zitten om met mijn eigen bike te gaan, vandaar ook een circuitracertje... Ik ken mezelf en ik weet van mezelf dat ik dan toch maximaal wil knallen daar en tjah, de kans dat je daarbij onderuit gaat is aanwezig... :+ -O-

Naar wat voor circuitracertjes zit je te kijken dan??R6, oudere types cbr?

Eej ik ben ook al het zoeken voor een goedkoop circuitracertje. Als we nu met z'n allen, middels een group-buy, een 2008 CBR600rr Ten Kate fiets kopen (krijgen we aardig wat korting via Bianca.
 
Eej ik ben ook al het zoeken voor een goedkoop circuitracertje. Als we nu met z'n allen, middels een group-buy, een 2008 CBR600rr Ten Kate fiets kopen (krijgen we aardig wat korting via Bianca.
En de persoon die 'm het eerst in de grindbak jaagt betaald de hele motor? _O-.


Goeie deal :+
 
Rockville... Rohaan.... het lijkt wel geheimtaal _O-

Ik sprak m vandaag ja, hij zei dat jullie over mij geroddelt hadden ja :P

Hij wil geloof ik wel weer een nieuwerderderder Canon, maar kost aardig wat natuurlijk.
Heb hem al gezegd dat mijn Pa misschien zijn 30D wel wil overnemen omdat hij nog een 20D heeft... we shall see })

Hey jullie hadden over MIJ geroddeld... Hij wist zelfs dat het onderwijs mij nog wel trekt.. ;) Hoewel dat in mijn geval nog jaren kan duren voordat ik dat ooit ga doen... ;)

Haha... moet jouw pa niet gewoon een 40D? ;)

:] Heeeeerlijk gereden vandaag trouwens... ondanks zeer armpje van griepprikkie... :) *O*
 
Hey jullie hadden over MIJ geroddeld... Hij wist zelfs dat het onderwijs mij nog wel trekt.. ;) Hoewel dat in mijn geval nog jaren kan duren voordat ik dat ooit ga doen... ;)

Haha... moet jouw pa niet gewoon een 40D? ;)

:] Heeeeerlijk gereden vandaag trouwens... ondanks zeer armpje van griepprikkie... :) *O*
Oja, dat is waar ook, we hadden over JOU geroddeld _O- sorry 8-)

Heb je een griepprik gehad?! Ik ben volgende week aan de beurt... aanleg voor bronchitis, en jij??
 
Ik wil trouwens best een keer bij een meeting de camera meenemen om zo van de mensen die er zijn een leuke actiefoto te maken. Heb laatst bij de hellendoornrally ook wat panning-shots gemaakt en dat is me toen ook erg goed gelukt. Voorbeeld
 
Laatst bewerkt:
Eej ik ben ook al het zoeken voor een goedkoop circuitracertje. Als we nu met z'n allen, middels een group-buy, een 2008 CBR600rr Ten Kate fiets kopen (krijgen we aardig wat korting via Bianca.

Ik heb hier nog 20 euro liggen, mag ik dan ook een rondje? :+

Edit: Hurricane, je link klopt niet!
 
Laatst bewerkt:
:W Hooooi! Hopelijk morgen m'n motor weer, ketting wordt even gespannen. En dan kan 'ie snel 't hok in want zaterdag ben ik im vliegtuig! :D
 
Iemand hier nog op zoek naar een goede motor?????
Heb een Honda CBX 550F in de aanbieding.
uit 1982.
Geen belasting, 2,- verzekering p.m.
Helemaal goed. Net groot onderhoud gehad.
Nieuwe oliefilter en Olie.
Nieuwe luchtfilter.
Zeer goede banden.
nieuwe pakkingen en halve maantjes voor de uitlaten.
Geheel gereinigd.
Goede kettingset.
Gereviseerde remmen met natuurlijk nieuwe remvloeistof.
overal zijn de bonnetjes nog van aanwezig.
Super motor.
Hij ziet eruit als nieuw, en zo rijdt hij ook.
Mocht je interesse hebben doe dan een goed bod.
of mail naar f_bazuin@hotmail.com

Proefritje maken is altijd mogelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan