Nederland Oost topic 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had nog willen komen bij de Tex maar mijn maag liet het niet toe.
Vandaag lekker op de bank nadat alles uit mijn lichaam was gekomen wat er nog in zat.
Een of ander virusje.

Werd er ook gecontroleerd op decibelletjes?

Op vakundige wijze werden de motoren beoordeeld op uiterlijk en zitcomfort..... :+
 
Avond @ all :W

de vraag was niet aan mij gericht, maar als mede Triumph berijder kan ik zeggen dat het met de betrouwbaarheid goed gesteld is. Heb op een zaterdag een kleine beurt en 2 nieuwe oliekeerringen in de voorvork laten uitvoeren bij Motorcentrum Coevorden. Kosten EUR 150, incl werk en alles. Zeer goed, aardige lui, en zeker nette prijzen. Aanradertje

Dankje!! Alle info is welkom ;) *O* Ben er wel over uit dat het een Triumph gaat worden denk ik, had eerst mijn zinnen op een gsx-r 600 K6 of cbr 600 rr 2005 gezet maarre vind de Daytona 675 en de Street triple toch wel erg gaaf. Met name ook het blok wat erin zit spreekt mij erg aan *D De RR en gsx-r zijn veel meer van die eenheidsbrommers, de Triumphs daarentegen zie je niet veel *D

Wil natuurlijk nog wel ff rijden om te voelen hoe dat is en of dat me bevalt.... :) In eerste instantie zeg ik een 675 die ik dan uit Duitsland haal al zijn ze me eigenlijk nog net iets te duur. Maar ik heb ook wel zitten denken als de street triple me bevalt om de Vtr daarop in te ruilen mits we daarmee een mooie deal kunnen maken.... Ben er dus nog niet helemaal over uit wat het gaat worden..... Eerst nog maar ff een beetje sparen ;) :X Als ik een 675 koop moet ik toch eerst de VeTeR verkocht hebben... O-)


middag :W :W


@VTRverkoper: Triumph heeft ook wel mooie fietskes ja :Y maja eerst hopen dat je de VeTeR een keer kwijt bent

:^ :(



Ik ga naar Brabant Motors in Grave voor onderhoud maar in Zwolle zit ook een Triumphdealer sinds een tijdje.

Street Triple is heeeeel veel motor voor weinig geld :Y

:^ Erg scherp geprijsd voor zo'n motor, zitten veel onderdelen van de 675 in. Moet dan door de tijd nog wel een beetje opgeleukt worden met een onderspoiler, seatcover, flyscreen en zo'n full-arrow systeem is ook wel :9~

Alleen weet niet of dat naked me wel bevalt... de looks zijn super alleen vraag me af hoe het zit met de hoeveelheid wind, dus ik zeg proefritje :+



Ik ben vanmorgen eerst hier wezen kijken, en jawel voor mijn neus eentje die een lantaarnpaal plat reed. Helaas niet de camera goed ingesteld, anders had ik mooie actie foto's gehad..... ;)

Maar moet je eens kijken hoe gevaarlijk het publiek in de buitenbocht stond... |( . Dat de organisatoren zulke gevaarlijke situaties niet zien..... |(

[afbeelding]

Ben er vanmiddag ook nog ff geweest, was wel weer tof!! alleen wel erg fris als je zo de hele tijd stil staat :+
 
Laatst bewerkt:
Lees: gekeurd op 'cosmetische- en innerlijke(brom-geluid)schoonheid' enzo... :+ ;)
Alle brommers waren uiteraard verder helemaal oké! Niks op aan te merken. O-)
Haha ok dan :P. Valt dus alweer mee :+. Mja, verwacht niet enig geluid te halen bij mij, iig niet de TDM. Wil je "herrie" (al mag dat niet zo genoemd worden) dan is de Impulse toch net iets beter. Die hoor ik ook nog als ik boven de 80km/h rijd, de TDM is dan fluisterstil *D
 
Ja, dit is zo'n chinees, een Jincheng.
Loop echt altijd, 3 versnellingen semi automaat :)

Deze is ook met (brommer) kenteken.
Erg makkelijk voor in de stad en loopt zo'n kleine 70km/u O-)

Er is ook een leuke motor variant van met een alu frame, de PBR 125cc.
Dat lijkt me wel wat.

je heb ze ook met een 90 cc en op motor kenteken ,, lijkt mee een lache fiets voor in de stad, oerzuinig ,, oerbetrouwbaar , en iedereen vind hem leuk :Y

als ik wat ruimer in het geld zit ,, en neemt ook nog eens weinig ruimte in
 
Zooooooooo 1e kilometers gemaakt op de motor, gistern en vdaag samen met me meis 300Km getoured door nederland :P Was super *O* Motor aflaten stellen op 25kW, is netjes 24,5kW geworden dus das ook mooi klaar. Ik kom (als dat mag natuurlijk :P) wel een keertje texen ofzow ;)
 
Zooooooooo 1e kilometers gemaakt op de motor, gistern en vdaag samen met me meis 300Km getoured door nederland :P Was super *O* Motor aflaten stellen op 25kW, is netjes 24,5kW geworden dus das ook mooi klaar. Ik kom (als dat mag natuurlijk :P) wel een keertje texen ofzow ;)


Nee mag niet! })
 
Nog niet gevonden? Val zeker niet op tussen die 1600 foto's... :+

Heb je me al gemaild dan? Moet ff kleur van de helm weten... En de starttijd. We hebben je onderweg wel gespot, maar het is even *** terugvinden... :W Jouw motor zou wel op moeten vallen.

Je hebt geen idee hoeveel mannen er trouwens op een grijze motor rijden... ;) Pfff... zoveel...!!! En als ik als vrouw aan die motormannen vraag: wat voor motor heeft u, dan zeggen ze echt EEN GRIJZE |( |( |(

Mooiste is nog, dat er iemand naar Hasseman keek en vervolgens aan mij vroeg op een vreemd toontje: Heb jij ook gefotografeerd?
Alsof ie me over m'n hoofd wou aaien na die vraag... :S -O-

Moet nog wel ff een kleine opmerking plaatsen. Er waren echt momenten dat wij niemand konden fotograferen. Dat er dus groepjes motormensen ontstaan zal wel iets menselijks zijn. De grootste groep was denk ik een groep van max 15 motoren. Groepjes van 4 of 6 kwamen meer voor... start je om 9 uur precies, dan kun je de rit lekker alleen rijden... :) Misschien een mooie tip voor mensen die dit gewoon ook eens willen proberen. Starten doe je aan het begin of aan het eind van de inschrijfperiode ;) :)
 
Zooooooooo 1e kilometers gemaakt op de motor, gistern en vdaag samen met me meis 300Km getoured door nederland :P Was super *O* Motor aflaten stellen op 25kW, is netjes 24,5kW geworden dus das ook mooi klaar. Ik kom (als dat mag natuurlijk :P) wel een keertje texen ofzow ;)

Wat hebben ze nu aangepast dan? Oftwel, waardoor liep ie slecht?

Gisteren een tegenvaller. De motor liep hardstikke mooi maar ik had wat vocht in de olie zitten. Misschien koppakking die lekt. Het spul kan weer een klein beetje open.
 
moggûh @ all

Mkampie, proficiat met je yamadrama ;)

Ik dacht even uniek te zijn, maar dat heb ik een jaar volgehouden :P Nu niet meer dus :+

Ik weet zeker dat je er veel plezier mee gaat beleven
 
Heb je me al gemaild dan? Moet ff kleur van de helm weten... En de starttijd. We hebben je onderweg wel gespot, maar het is even *** terugvinden... :W Jouw motor zou wel op moeten vallen.

Je hebt geen idee hoeveel mannen er trouwens op een grijze motor rijden... ;) Pfff... zoveel...!!! En als ik als vrouw aan die motormannen vraag: wat voor motor heeft u, dan zeggen ze echt EEN GRIJZE |( |( |(

Mooiste is nog, dat er iemand naar Hasseman keek en vervolgens aan mij vroeg op een vreemd toontje: Heb jij ook gefotografeerd?
Alsof ie me over m'n hoofd wou aaien na die vraag... :S -O-

Moet nog wel ff een kleine opmerking plaatsen. Er waren echt momenten dat wij niemand konden fotograferen. Dat er dus groepjes motormensen ontstaan zal wel iets menselijks zijn. De grootste groep was denk ik een groep van max 15 motoren. Groepjes van 4 of 6 kwamen meer voor... start je om 9 uur precies, dan kun je de rit lekker alleen rijden... :) Misschien een mooie tip voor mensen die dit gewoon ook eens willen proberen. Starten doe je aan het begin of aan het eind van de inschrijfperiode ;) :)
Dat laatste moet je mountainbikers eens vertellen _O-. Van 9:00 tot 10:00 starten betekend voor de meesten dat ze om 8:45 uiterlijk op de fiets zitten, om 9:00 is de topdrukte en daarna komen alleen nog de 'prutsers' die te laat zijn (zoals wij gisteren) :+.

Gister ook nog ruzie gehad met één of andere gast die dacht snel te zijn, na wat woorden wisseling zei ie dat ik niet nog iets moest zeggen want dan trapte ie me van de fiets :?... Toen zei ik "ow dat is jammer"... Toen gaf ie me een duw... Volwassen, daar zullen we 't maar op houden :X. Wil je racen, ga dan lekker wedstrijden rijden :W...

Misschien voor hem eens tijd voor wat Anger Management Therapy _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan