[email protected]
MF veteraan
- 26 okt 2006
- 16.343
- 0
dan lig ik toch![]()
ivm nachtdienst
Die van mij komt toch niet meer van stal denk ik.... Ook geen tijd, volgende week tentamens dus moet hard aan de studie!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
dan lig ik toch![]()
ivm nachtdienst
Jij ook al ikke ook kun je ook mooi op slapen als het zulk weer isdan lig ik toch![]()
ivm nachtdienst
nou mooi?Jij ook al ikke ook kun je ook mooi op slapen als het zulk weer is![]()
Middag @ All....Moet ik je teleurstellen, hoorde net dat het erg slecht weer word! circa 8 graden met 90% kans op regen en zware windstoten....
![]()
???Minder voor woon- werkverkeer op de bike...Maar sla m er wel doorheen... Wordt het tenminste een beetje spannend op de snelweg...
![]()
VTR gaat deze week uit elkaar, dus voor mij word he took niet meer rijden voorlopig. Houd ik het niet meer vol dan is er nog altijd de VFR![]()
De kuipdelen gaan naar de spuiter??![]()
![]()
Eerst even de gaten van knipperlichten netjes schuren en gladmaken. Dan kan ik idd gaan kijken wanneer de spuiter tijd heeft![]()
Oh en vandaag maar even kijken of en hoe ik de brommert ga bestickeren.
Das minder leuk. Mij lijkt het zo'n gaaf gevoel als het blok weer in elkaar zit en je draait de sleutel om en t ding snort weerGisteren een tegenvaller. De motor liep hardstikke mooi maar ik had wat vocht in de olie zitten. Misschien koppakking die lekt. Het spul kan weer een klein beetje open.
Wees dan ook niet zo bijdehand altijd.... na wat woorden wisseling zei ie dat ik niet nog iets moest zeggen want dan trapte ie me van de fiets... Toen zei ik "ow dat is jammer"... Toen gaf ie me een duw...
Haha oh ja vergeten, ik was die aso die dit aanrichtteDas minder leuk. Mij lijkt het zo'n gaaf gevoel als het blok weer in elkaar zit en je draait de sleutel om en t ding snort weerMaar als het spul dan toch weer los moet
![]()
Good luck!Wees dan ook niet zo bijdehand altijd
![]()
En hoe bevalt je nieuwe MTB trouwens?? Een kubus was het toch?Haha oh ja vergeten, ik was die aso die dit aanrichtte
Wederom bijdehand![]()
Ja primaEn hoe bevalt je nieuwe MTB trouwens?? Een kubus was het toch?![]()
mmm zolang over 400kmJa prima. Heeft inmiddels bijna 400km op de teller staan, dus dat gaat allemaal prima. Ga ook echt stukken harder op dit ding, maar ik had dan ook echt een lomp, 17 kilo wegend hok... Deze weegt 12,6kg, Alu7005 frame, heel andere zithouding (sportiever). En alles gaat écht soepel
.
Helemaal tevreden en zéker een aanrader![]()
moggûh @ all
Mkampie, proficiat met je yamadrama
Ik dacht even uniek te zijn, maar dat heb ik een jaar volgehoudenNu niet meer dus
Ik weet zeker dat je er veel plezier mee gaat beleven
Nou, met de 25kW set erin haalde die op de testbank 6pkWat hebben ze nu aangepast dan? Oftwel, waardoor liep ie slecht?
Gisteren een tegenvaller. De motor liep hardstikke mooi maar ik had wat vocht in de olie zitten. Misschien koppakking die lekt. Het spul kan weer een klein beetje open.
Das minder leuk. Mij lijkt het zo'n gaaf gevoel als het blok weer in elkaar zit en je draait de sleutel om en t ding snort weerMaar als het spul dan toch weer los moet
![]()
Good luck!![]()
Met gepaste trots kan ik inmiddels medelen dat de reparatie toch wel in 1x geslaagd is![]()
![]()
Ik vond dat de olie een rare kleur had in het peilglaasje, en dacht dat dat vocht was. Nu bleek dat dat kwam door mijn zaklampje (blauwe ledjes geeft olie een rare kleur). Hij snort letterlijk al mooi nu, de 4e cillinder doet nog niet mee maar morgenavond is er weer tijd. Gelijk ff synchroniseren en dan eens een proefrit maken zonder kuipen, mits het droog is.
Hey, mooi zo dat het is gelukt, op de vierde cilinder na......
De mijne draait als een naaimachine....![]()
Heel iets onregelmatig bij stationair toerental maar na een bus forte pakt hij bij het geven van korte gasstoten perfect op. Alleen heb ik nu een slippende koppeling hoog in de toeren... kom ik erachter dat ze me bij Motoport een vol syntheet hebben verkocht en volgens de fzr forum kunnen ze daar moeilijk tegen.
Ohja, weet je of je zonder olie af te tappen de platen kunt vervangen als hij op de jiffy, als ik ik het zo bekijk dan komt het niveau van de olie onder de rand van de deksel. Ik heb iig een doos met koppelingsplaten bij de koop gekregen....