Nederland Oost topic 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
middag :W

Lekker gereden vanmiddag? ik trap em zo nog ff aan voordat t donker word :]

Nope, wel langs de Tex, het was druk, geweest en aangezien het donker werd gelijk op huis aan. Onderweg begon het spetteren dus ipv een kleine rondje rechtstreeks door naar huis.
 
Nope, wel langs de Tex, het was druk, geweest en aangezien het donker werd gelijk op huis aan. Onderweg begon het spetteren dus ipv een kleine rondje rechtstreeks door naar huis.
Moest je weer zo nodig posen met je rijstracer ;)

Tis dat ik bezoek had trouwens ander was ik ook nog wel even gekomen :9
 
Nope, wel langs de Tex, het was druk, geweest en aangezien het donker werd gelijk op huis aan. Onderweg begon het spetteren dus ipv een kleine rondje rechtstreeks door naar huis.

hmmm heb ik toch weer goed weer gehad :Y t was nog goed te doen :Y :]

bijna een konijn ervoor gehad... was een best konijn, zo een waar een hele familie bij kerst van kan genieten :+ maar gelukkig kon ik em nog net ontwijken... anders had ik de VeTeR denk ik voor t eerst horizontaal gezien :X :X heb al genoeg filmpjes gezien dat je van een konijn flink kunt vallen...
 
hmmm heb ik toch weer goed weer gehad :Y t was nog goed te doen :Y :]

bijna een konijn ervoor gehad... was een best konijn, zo een waar een hele familie bij kerst van kan genieten :+ maar gelukkig kon ik em nog net ontwijken... anders had ik de VeTeR denk ik voor t eerst horizontaal gezien :X :X heb al genoeg filmpjes gezien dat je van een konijn flink kunt vallen...

Valt nog wel mee hoor, tenzij dat konijn achter een boom zit:)
Ben wel eens op de snelweg over een baksteen gereden...en behalve de schrik in mijn benen verder nix. Wordt je op een VRO cursus ook geleerd...als je niet kunt ontwijken gewoon er doorheen..:)
 
Valt nog wel mee hoor, tenzij dat konijn achter een boom zit:)
Ben wel eens op de snelweg over een baksteen gereden...en behalve de schrik in mijn benen verder nix. Wordt je op een VRO cursus ook geleerd...als je niet kunt ontwijken gewoon er doorheen..:)
Precies, toch wel leerzaam zo'n VRO cursus, helemaal omdat je 't dan niet alleen weet, maar ook gewoon doet... Hoewel, ooit eens flink in de remmen gemoeten voor een kat. Die stak over in een flink scherpe bocht :X. Als je die aanrijdt dan ga je zeker wel horizontaal -O-. Was toen 'k m'n Impulsje nog maar net had, moet d'r (ondanks de lage waarde van dat ding) nie aan denken dat 'k daarmee onderuit ga -O-
 
Kom je aanrijden bij de Tex krijg je gelijk commentaar......maar is hij is goedgekeurd.

De ketting hangt nu in de olie precies op de plaats waar hij bijzonder stug is, straks ook met een tangetje ietsje wrikken......

Met deze jap heb ik in een week meer gesleuteld dan met de duc..... :?
 
Kom je aanrijden bij de Tex krijg je gelijk commentaar......maar is hij is goedgekeurd.

De ketting hangt nu in de olie precies op de plaats waar hij bijzonder stug is, straks ook met een tangetje ietsje wrikken......

Met deze jap heb ik in een week meer gesleuteld dan met de duc..... :?
Ik denk dat dat komt doordat jou Duc wel een beetje veel beter onderhouden is ;)
 
hmmm heb ik toch weer goed weer gehad :Y t was nog goed te doen :Y :]

bijna een konijn ervoor gehad... was een best konijn, zo een waar een hele familie bij kerst van kan genieten :+ maar gelukkig kon ik em nog net ontwijken... anders had ik de VeTeR denk ik voor t eerst horizontaal gezien :X :X heb al genoeg filmpjes gezien dat je van een konijn flink kunt vallen...

Heb vanmiddag ook nog een klein rondje gedaan met een maatje van mij.... Was nog wel goed te doen. Morgen ga ik hem maar is ff grondig schoonmaken...Toch geen college morgen *O* :+ Ik had bijna familie eend tegen de kuip aanzitten vanmiddag.... O-)


Valt nog wel mee hoor, tenzij dat konijn achter een boom zit:)
Ben wel eens op de snelweg over een baksteen gereden...en behalve de schrik in mijn benen verder nix. Wordt je op een VRO cursus ook geleerd...als je niet kunt ontwijken gewoon er doorheen..:)

:^ Zolang je geen rare fratsen uithaald kan je er best overheen rijden zonder op je plaat te gaan.... :)
 
Dames en heren

ik heb een motor gekocht

en wel een gpx600r uit 1990

met 43.000 km

en volledige rvs uitlaatsysteem van laser :P
 
Laatst bewerkt:
Dames en heren

ik heb een motor gekocht

en wel een gpx600r uit 1990

met 43.000 km

en volledige rvs uitlaatsysteem van laser :P
Nice, gefeliciteerd *O*. Dat vraagt om een foto natuurlijk want 'k vind die fietsjes persoonlijk ook érg mooi :Y. Weliswaar één van de weinige motoren van Kawasaki die 'k mooi vind, maar goed :+
 
moet hem nog ff poetsen :+ dan een foto :P

en hij moet nog ff naar elferink (voorvork keeringen waren op (lekten ietjes) dus maar rijd als een zonnetje

en dat voor 1tje van 17 jaar !
:)
 
Laatst bewerkt:
moet hem nog ff poetsen :+ dan een foto :P

en hij moet nog ff naar elferink (voorvork keeringen waren op (lekten ietjes) dus maar rijd als een zonnetje

en dat voor 1tje van 17 jaar !
:)

Ik zou maar nadenken of je hem hier plaatst danwel in het echt bij de Tex komt posen..... :+

Maar gefeliciteerd en veel plezier..als jij hem mooi vind heb je al heel wat....kun je iig de komende maanden mooi mee vermaken.
 
Vandaag voor het eerst kennis gemaakt met een man of 10 bij de tex.
Is goed bevallen dus mij zie je er wel vaker mits het weer het toelaat dit jaar.
Anders volgen jaar. *O*
 
Vandaag voor het eerst kennis gemaakt met een man of 10 bij de tex.
Is goed bevallen dus mij zie je er wel vaker mits het weer het toelaat dit jaar.
Anders volgen jaar. *O*

Dan moet het de komende periode wel mooi weer zijn, anders zou het heel rustig bij de Tex kunnen worden.

De mijne staat er nu zo bij waarbij je niet al teveel moet opletten mbt de kettingtandwiel... B| Ik heb vanmiddag een gokje gewaagd om zo te rijden en mocht ik de ketting niet goed krijgen dan een nieuw set erop. Op MP zag al een set compleet voor 72,50, dus dat kan er ook wel vanaf.

full
 
Laatst bewerkt:
Goeienavond allemaal! :W

[me="ascent"]heeft de eerste duizend kilometer erop zitten met de bandit, hiep hoi, dat vraagt om een feestje![/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan