Nederland Oost topic 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
een heel plakboek aan poserpics :+

Werd je niet duizelig van al die rondjes rijden........ _O-


Rij net weg bij de sportschool op de motor.. Eerste keer dat het echt nat was met de nieuwe bandjes (waar als het goed is 'silicone' al vanaf is)... Geef gas bij het kruispunt toen ik linksaf ging gas en ja hoor, daar ging mij achterwiel :( :( :(........


gelukkig is ik hem nog rechtop te houden!

Ff schrikken, dit was de eerste keer dat me dat gebeurd, had iets meer vertrouwen in mijn band in de regen dan dat ik blijkbaar moet hebben

Achja iedereen heeft zo wel eens zijn "Oeiii momentjes", gelukkig heb je hem rechtop gehouden! :)


en dan nemen we zef allemaal wel wat lekkers mee :9

zo das ook weer geregeld :+ _O-

Ik neem wel een kratje groene jongens mee!! :+
 
Net weer naar de IKEA geweest samen met 'een stuntrijder'.. Heb even wat foto's geschoten.. leukste foto:

Foto-BZRHJQHM.jpg


Verder: http://www.mijnalbum.nl/Album=WVKLFDJM (kwaliteit is bagger, slechte camera en slechte fotograaf ;) )

PS: dit ben ik dus niet :)..
 
Laatst bewerkt:
Het word er niet drukker op hier zo na het einde van het 'motorseizoen' voor velen...

Ik heb vandaag nieuwe schaallagers/borgplaat voor de koppeling/circlips besteld voor een totaalbedrag van €46,- terwijl ik had gerekend op meer dan €130,-. Een financieel meevallertje weer dus. Als alles meezit heb ik hem voor onder de 400e weer rijdend *O*

Goedeavond :W
 
volgens mij zag ik die jongen nog wel rijden in hengelo rond half 4... hij reed op de enschedese str en sloeg rechtaf de breemarsweg op... zat wel een aardig lekke-uitlaat geluid onder :P

Net nog ff rondje van 20km gereden :Y toch weer ff lekker, alleen af en toe wat gedruppel, dus heb geen grote ronde gemaakt :]
 
Laatst bewerkt:
volgens mij zag ik die jongen nog wel rijden in hengelo rond half 4... hij reed op de enschedese str en sloeg rechtaf de breemarsweg op... zat wel een aardig lekke-uitlaat geluid onder :P

Net nog ff rondje van 20km gereden :Y toch weer ff lekker, alleen af en toe wat gedruppel, dus heb geen grote ronde gemaakt :]
Hmm, rijden, sja zou ik ook eens moeten doen _O-. Echt schandalig gewoon, motor staat al sinds zaterdagavond onder 't afdak zonder dat 'k d'r ook maar een meter mee heb gereden -O-
 
Laatst bewerkt:
ach.. zo te zien word het morgen aannemelijk weer .. én ben ik vrij O-) ..

1+1=3 ik denk dat ik morgen nog wel ff een stukje ga sturen.. :Y

@ ronald: Gefeliciteerd man!! :W
 
heb vandaag nog wel ff een rondje o'zaal en ff richting losser gedaan het was lekker weer ! d8 ik zo

morgen de brommert ff naar 11 voor nieuwe voorvorkkeeringen en een inspectie van de vork...

maar hij reed weer heeeeerrlijk . :) *O*
 
Laatst bewerkt:
Net weer naar de IKEA geweest samen met 'een stuntrijder'.. Heb even wat foto's geschoten.. leukste foto:

[http://www.mijnalbum.nl/Foto-BZRHJQHM.jpg (afbeelding)]

Verder: http://www.mijnalbum.nl/Album=WVKLFDJM (kwaliteit is bagger, slechte camera en slechte fotograaf ;) )

PS: dit ben ik dus niet :)..


en wéér niet effe vertellen he? -O- '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan