Nederland Oost topic 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Minder voor woon- werkverkeer op de bike... B| Maar sla me er wel doorheen... Wordt het tenminste een beetje spannend op de snelweg... :]
 
Laatst bewerkt:
VTR gaat deze week uit elkaar, dus voor mij word he took niet meer rijden voorlopig. Houd ik het niet meer vol dan is er nog altijd de VFR O-)
 
Gisteren een tegenvaller. De motor liep hardstikke mooi maar ik had wat vocht in de olie zitten. Misschien koppakking die lekt. Het spul kan weer een klein beetje open.
Das minder leuk. Mij lijkt het zo'n gaaf gevoel als het blok weer in elkaar zit en je draait de sleutel om en t ding snort weer :Y Maar als het spul dan toch weer los moet ;(
Good luck! :Y


.... na wat woorden wisseling zei ie dat ik niet nog iets moest zeggen want dan trapte ie me van de fiets :?... Toen zei ik "ow dat is jammer"... Toen gaf ie me een duw...
Wees dan ook niet zo bijdehand altijd :+
 
Das minder leuk. Mij lijkt het zo'n gaaf gevoel als het blok weer in elkaar zit en je draait de sleutel om en t ding snort weer :Y Maar als het spul dan toch weer los moet ;(
Good luck! :YWees dan ook niet zo bijdehand altijd :+
Haha oh ja vergeten, ik was die aso die dit aanrichtte :+



Wederom bijdehand :P
 
En hoe bevalt je nieuwe MTB trouwens?? Een kubus was het toch? O-)
Ja prima *O*. Heeft inmiddels bijna 400km op de teller staan, dus dat gaat allemaal prima. Ga ook echt stukken harder op dit ding, maar ik had dan ook echt een lomp, 17 kilo wegend hok... Deze weegt 12,6kg, Alu7005 frame, heel andere zithouding (sportiever). En alles gaat écht soepel 8-).

Helemaal tevreden en zéker een aanrader *O*
 
Ja prima *O*. Heeft inmiddels bijna 400km op de teller staan, dus dat gaat allemaal prima. Ga ook echt stukken harder op dit ding, maar ik had dan ook echt een lomp, 17 kilo wegend hok... Deze weegt 12,6kg, Alu7005 frame, heel andere zithouding (sportiever). En alles gaat écht soepel 8-).

Helemaal tevreden en zéker een aanrader *O*
mmm zolang over 400km ;)
 
moggûh @ all

Mkampie, proficiat met je yamadrama ;)

Ik dacht even uniek te zijn, maar dat heb ik een jaar volgehouden :P Nu niet meer dus :+

Ik weet zeker dat je er veel plezier mee gaat beleven

tenkjoe,
ik weet het inmiddels ook zeker :} + :9~ + :9 + 8-) + O-) + :X + B| + :Y + :N + :+ + *O* + ;)

:W


(ohja, gister wederom gespot: ksborg op z'n oranje gevaarte 8-) )
 
Laatst bewerkt:
Wat hebben ze nu aangepast dan? Oftwel, waardoor liep ie slecht?

Gisteren een tegenvaller. De motor liep hardstikke mooi maar ik had wat vocht in de olie zitten. Misschien koppakking die lekt. Het spul kan weer een klein beetje open.
Nou, met de 25kW set erin haalde die op de testbank 6pk *O* Lag wss aan t kitje dus ander kitje derin dus nu 23,89 kW op de gs :P
 
Das minder leuk. Mij lijkt het zo'n gaaf gevoel als het blok weer in elkaar zit en je draait de sleutel om en t ding snort weer :Y Maar als het spul dan toch weer los moet ;(
Good luck! :Y

Met gepaste trots kan ik inmiddels medelen dat de reparatie toch wel in 1x geslaagd is *O* *O*

Ik vond dat de olie een rare kleur had in het peilglaasje, en dacht dat dat vocht was. Nu bleek dat dat kwam door mijn zaklampje (blauwe ledjes geeft olie een rare kleur |( ). Hij snort letterlijk al mooi nu, de 4e cillinder doet nog niet mee maar morgenavond is er weer tijd. Gelijk ff synchroniseren en dan eens een proefrit maken zonder kuipen, mits het droog is.
 
Laatst bewerkt:
Met gepaste trots kan ik inmiddels medelen dat de reparatie toch wel in 1x geslaagd is *O* *O*

Ik vond dat de olie een rare kleur had in het peilglaasje, en dacht dat dat vocht was. Nu bleek dat dat kwam door mijn zaklampje (blauwe ledjes geeft olie een rare kleur |( ). Hij snort letterlijk al mooi nu, de 4e cillinder doet nog niet mee maar morgenavond is er weer tijd. Gelijk ff synchroniseren en dan eens een proefrit maken zonder kuipen, mits het droog is.

Hey, mooi zo dat het is gelukt, op de vierde cilinder na......

De mijne draait als een naaimachine.... ;)

Heel iets onregelmatig bij stationair toerental maar na een bus forte pakt hij bij het geven van korte gasstoten perfect op. Alleen heb ik nu een slippende koppeling hoog in de toeren... kom ik erachter dat ze me bij Motoport een vol syntheet hebben verkocht en volgens de fzr forum kunnen ze daar moeilijk tegen.

Ohja, weet je of je zonder olie af te tappen de platen kunt vervangen als hij op de jiffy, als ik ik het zo bekijk dan komt het niveau van de olie onder de rand van de deksel. Ik heb iig een doos met koppelingsplaten bij de koop gekregen....
 
Laatst bewerkt:
[begin]schrik moment[begin/]
swetty ik schrok,,


ik had met haast alle post zitten door lezen en d8 dat je duc had verkocht......


gelukkig fzr er bij !

dus je doet het niet met minder dan 6 cilinders ! :+


[end]einde schrik moment[end/]

ForzA Ducati Championi Del Mondo Motogp 2007 !

ohja tegen woordig kobe power ;) gpx600r })
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor, de 888 doe ik niet weg... behalve voor een beurt.....


full


En ik moet eerlijk bekennen de fzr stuurt een stuk gemakkelijker dan de 888. Veel beter in de bochten te leggen alleen mist de fzr duidelijk power onderin. Niet verwondelijk maar wel oh zo gemakkelijk bij de bochten uit......
 
Laatst bewerkt:
Hey, mooi zo dat het is gelukt, op de vierde cilinder na......

De mijne draait als een naaimachine.... ;)

Heel iets onregelmatig bij stationair toerental maar na een bus forte pakt hij bij het geven van korte gasstoten perfect op. Alleen heb ik nu een slippende koppeling hoog in de toeren... kom ik erachter dat ze me bij Motoport een vol syntheet hebben verkocht en volgens de fzr forum kunnen ze daar moeilijk tegen.

Ohja, weet je of je zonder olie af te tappen de platen kunt vervangen als hij op de jiffy, als ik ik het zo bekijk dan komt het niveau van de olie onder de rand van de deksel. Ik heb iig een doos met koppelingsplaten bij de koop gekregen....

Bij sommige motoren kan het wel, maar van de FZR weet ik het niet. Misschien bied de search op FZRclub uitkomst. Maar als je er nu volsyntheet in hebt zitten dan moet de olie er toch uit. De nieuwe platen moet je een nachtje in olie laten weken, anders kunnen ze verbranden heb ik gelezen. Verder stelt het eigenlijk niet veel voor. De boutjes met veren moeten op 10Nm vastgezet worden maar dat kun je ook prima zonder momentsleutel als je die niet hebt liggen. En de platen niet alleen checken op dikte maar ook op kromheid.
 
ff nieuw plaat voor OP



Koffie of een vrouw.....


als ie maar lekker heet is..


scooter GPX 600 R rijder......
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan