Nederland Oost Topic Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W Avond allemaal
Weer een dagje geklust haha
Maar schikt mooi op misschien dat Bianca morgen nog effe komt helpen *O*
Ze is vanmiddag ook op de koffie geweest was super gezellig bedankt bij deze dat jullie ook zijn geweest om te kijken toppie :Y
Waarderen we enorm dat er al zovelen van MF zijn geweest en weten ze direct de plek waar je moet zijn voor de bbq!!!
@Gijs heb je gemist vanmiddag met klussen hou ik die nog tegoed!
@Merel Succes
@Petergpz Sterkte ermee ben je hard nodig in de tijd die je in gaat!
 
:W Avond allemaal
Weer een dagje geklust haha
Maar schikt mooi op misschien dat Bianca morgen nog effe komt helpen *O*
Ze is vanmiddag ook op de koffie geweest was super gezellig bedankt bij deze dat jullie ook zijn geweest om te kijken toppie :Y
Waarderen we enorm dat er al zovelen van MF zijn geweest en weten ze direct de plek waar je moet zijn voor de bbq!!!
@Gijs heb je gemist vanmiddag met klussen hou ik die nog tegoed!
@Merel Succes
@Petergpz Sterkte ermee ben je hard nodig in de tijd die je in gaat!


Hey Bob de bouwer :P , en zijn jullie vandaag nog weer een beetje opgeschoten .
 
Halloooo... :W Ben ook weer thuis na een lange dag...

Vanmorgen om 04:45u opgestaan en om 05:45u vertrokken.... Na een omweg - via Groningen :? - kwamen we om half negen aan in Leeuwarden. ff inchecken, bakkie doen en hup.. gassen... Het was zeer goed te doen. Af en toe kwam het hele spul bij elkaar, met name bij de openstaande bruggen en ongevallen... Dit is de enige dag in het jaar volgens mij dat je als motorrijder alles kan maken en breken in Friesland... En die Friezen? .. Die vinden alles goed. Overal langs de weg zwaaiedne mensen en kinderen. Voor Arjan een Walhalla want overal grote borden met daarop geschreven "Wheelie!!" ... Als je een beetje afstand neemt of dus wat later vertrekt kan je toch behoorlijk lekker sturen. Toch wel een erg gezellig evenement en zeker voor herhaling vatbaar.
Volgens mij werd het wel overschaduwd door vele ongelukken.. Een motorrijder afgevoerd per traumahelicopter omdat die bij het inhalen een overstekende auto over het hoofd zag,. Een motorrijder die te laat zag dat ie af moest slaan, vol in de ankers en z'n maat er achterop.. later een duo van een van ons nog aangetikt door de trapper van een fiets... Op een bepaald stuk kwamen ook fietsers op de rijbaan en wat doen die? .. Juist, de hele breedte proberen in te pikken... Volgens horen zeggen wilden ze de fietsers inhalen toen er plotseling een uit de groep kwam en op de linkerbaan ging rijden vlak voor de wielen van een passerende motorfiets.. Fietser op de keien en duo een gekwetste knie... Later op een druk stuk - net geasfalteerd met kiezels - lag er iemand op straat met een bloederig gezicht... En zo is er vast nog meer gebeurt. Het mog de pret niet drukken en ben helemaal total loss voor het moment. Nu maar ff bankhangen en dan slapie slapie doen....

Merel suc6 morgen met je bijzondere verrichtingen..! Je gaat het halen! :Y
 
Laatst bewerkt:
Is dat niet t allereerste topic??????
Die was toen langer omdat er geen 2500 posts limiet was.

Ja zal best kunnen hoor, heb geen idee.

Halloooo... :W Ben ook weer thuis na een lange dag...

Vanmorgen om 04:45u opgestaan en om 05:45u vertrokken.... Na een omweg - via Groningen :? - kwamen we om half negenaan in Leeuwarden. Ff inchecken, bakkie doen en hup.. gassen... Het was zeer goed te doen. Af en toe kwam het hele spul bij elkaar, met name bij de openstaande bruggen en ongevallen... Dit is de enige dag in het jaar volgens mij dat je als motorrijder alles kan maken en breken in Friesland... En die Friezen? .. Die vinden alles goed. Overal langs de weg zwaaiedne mensen en kinderen. Voor Arjan een Walhalla want overal grote borden met daarop geschreven "Wheelie!!" ... Als je een beetje aftsand neemt of dus wat later vertrekt kan je toch behoorlijk lekker sturen. Toch wel een erg gezellig evenement en zeker voor herhaling vatbaar.
Volgens mij werd het wel overschaduwd door vele ongelukken.. Een motorrijder afgevoerd per traumahelicopter omdat die bij het inhalen een overstekende auto over het hoofd zag,. later een duo van een van ons nog aangetikt door de trapper van een fiets... Op een bepaald stuk kwamen ook fietsers op de rijbaan en wat doen die? .. Juist, de hele breedte proberen in te pikken... Volgens horen zeggen wilden ze de fietsers inhalen toen er plotseling een uit de groep kwam en op de linkerbaan ging rijden vlak voor de wielen van een passerende motorfiets.. Fietser op de keien en duo een gekwetste knie... Later op een druk stuk - net geasfalteerd met kiezels - lag er iemand op straat met een bloederig gezicht... En zo is er vast nog meer gebeurt. Het mog de pret niet drukken en ben helemaal total loss voor het moment. Nu maar ff bankhangen en dan slapie slapie doen....

Merel suc6 morgen met je bijzondere verrichtingen..! Je gaat het halen! :Y

Verder dus wel mooi gehad he :+
 
Hey Bob de bouwer :P , en zijn jullie vandaag nog weer een beetje opgeschoten .
Ja gelukkig wel!!!
De slaapkamer van Lars is zo goed als klaar alleen nog plintjes er langs en van Stef zit het behang ook al aan morgenavond laminaat erin.
Schilderwerk ook bijna klaar en sausen op de overloop boven is ook klaar mijn broer komt morge sierpleister in de kamer eraan maken en de hal vlak maken hup Stucadoorsbedrijf Benjamins ja een beetje spammen
O-) Dus schikt mooi op morgen nog effe eraan met allerlei kleine dingen mijn pa is met de deuren bezig zitten ook al in de grondverf nu :Y
Ja we hebben heel veel werk verricht vandaag en morgen natuurlijk ook maar ook smorgens een vergadering over alarmering en veilig werken kwamen ze vandaag mee aan maar was maar 1 uurtje zeiden ze dus valt mee :?
 
Ja gelukkig wel!!!
De slaapkamer van Lars is zo goed als klaar alleen nog plintjes er langs en van Stef zit het behang ook al aan morgenavond laminaat erin.
Schilderwerk ook bijna klaar en sausen op de overloop boven is ook klaar mijn broer komt morge sierpleister in de kamer eraan maken en de hal vlak maken hup Stucadoorsbedrijf Benjamins ja een beetje spammen
O-) Dus schikt mooi op morgen nog effe eraan met allerlei kleine dingen mijn pa is met de deuren bezig zitten ook al in de grondverf nu :Y
Ja we hebben heel veel werk verricht vandaag en morgen natuurlijk ook maar ook smorgens een vergadering over alarmering en veilig werken kwamen ze vandaag mee aan maar was maar 1 uurtje zeiden ze dus valt mee :?

Beter, en leuk om jezelf te horen haha
_O-
 
Verder dus wel mooi gehad he :+

Absoluut.. het was niet te warm, hele mooie dijkjes en weggetjes, veel gezelligheid en dan valt de vermoeidheid uiteindelijk weer mee...
Misschien een idee om een keer op een vrijdagmiddag/avond aan te rijden .. Bed & Breakfast nemen en de route nog eens dunnetjes overdoen... Echt voor herhaling vatbaar. Je moet het denk ik zeker 1 keer hebben meegemaakt
 
Absoluut.. het was niet te warm, hele mooie dijkjes en weggetjes, veel gezelligheid en dan valt de vermoeidheid uiteindelijk weer mee...
Misschien een idee om een keer op een vrijdagmiddag/avond aan te rijden .. Bed & Breakfast nemen en de route nog eens dunnetjes overdoen... Echt voor herhaling vatbaar. Je moet het denk ik zeker 1 keer hebben meegemaakt

Ey Skippy welcome home :W
 
BTW...nog 14 posts.......deeltje 17...wie durft...ik ga slapen, mag morgen om 07:30 de deur voor de aannemer open doen.

:W
 
Kom op, nu geen ruzie maken he.

Ben er ook weer na een mooie dag. Vandaag bij Kalsbeek Motoren in Zwolle geweest, wat een mooie zaak is dat zeg. Had er nog een mooie appie staan voor mij, zit lekker. Mijn broer ook effe weze kijken naar r6, nog niet proef gereden. Was me daar pokkedruk zeg, maar wel gezellig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan