Nederland Oost Topic Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
moet je alles tussentijdse toetsen (of hoe heet dat tegenwoordig?) ook nog extra betalen?


TT? beheersing en deelneming bedoel je? dat moet je tegenwoordig doen
zit in het pakket ... moest alleen theorie zelf betalen maar die heb ik in middels ( auto RBW hek al 2 jaar btw ;) )
 
vroegah mocht je 2 jaar met je theorie doen :P

maar ik heb eerst mijn autobewijs gedaan en paar maand daarna mijn motorbewijs en een paar jaar later mijn vrachtwagenbewijs ..... wil eigelijk ook nog bus en de rest maar das een dure hobby is gebleken
 
ik sta er tussen :+

Ducaat - De niets voor de mond nemende scooter rijder, die naar het halen van zijn rijbewijs een duuc wil gaan temmen.


:P
 
en wat voor 1 had je op het oog dan?

Ik heb vandaag ff een Honda CBR1000RR bewonderd ... zucht wat een brute machiene

En net nog ff een rondje gedaan in een Lanzer EVO 7 (snel koekblik }) )
 
op het oog? eerst geld .....(student |( :X ) maar mocht ik geld hebben voor een duc een duc , maar een triumph Triple ofzo iets iig geen jap...
 
tripple kost ook niet nix hoor, die zijn best aan de prijs

maarre die speedtripple van broodbakkertje ging er ook als een haas vandoor zeg puuuuuuuuu ook niet te zuinig :Y

en wrom geen jap? .... rijdt altijd en kosten zijn te overzien als je student bent .. bij een Duc is dat nog maar de vraag
 
ik had een nog duurder smaak kunnen hebben.... (MV agusta :+ ) ook mooi maar nix voor mij)

Edit

ja weet ik ... maar iig geen 4 cilinders maar ben best om te praten hoor... O-) maar een ducati vind ik echt mooi !

Edit-2

Ben verliefd geworden toen een 916 voorbij reed en toen ik WSBK keek (imola 2002)
 
Laatst bewerkt:
toen ben ik mij ook pas gaan intresseren voor motoren.... ja ik weet het :+ maar ja elke gek zijn gebrek en ik heb ducati gekte O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan