Nederland Oost Topic deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfff Ik word moe van bepaalde mensen weten het altijd beter O-)
Maar om je vraag te beantwoorden omdat luie mensen dan ook een beetje actief worden op MF :9 en niet alles voor gekauwd krijgen :Z

Ikke is nie lui... :N
Maar heb wel een hekel aan zoeken :P .
En nu ik toch aan t zeuren ben: De banner in de startpost klopt nu ook nie meer :+
 
Ikke is nie lui... :N
Maar heb wel een hekel aan zoeken :P .
En nu ik toch aan t zeuren ben: De banner in de startpost klopt nu ook nie meer :+
IK weet het maar lieve Raysnake is er nog niet weer en die moet die aanpassen whahahhaha :P
 
Pfff Ik word moe van bepaalde mensen weten het altijd beter O-)
Maar om je vraag te beantwoorden omdat luie mensen dan ook een beetje actief worden op MF :9 en niet alles voor gekauwd krijgen :Z


Zou jij 's morgens voor mij de computer willen opstarten? En de mails beantwoorden? Eventjes de topics doorlezen? }) })
 
Zow, vanmiddag op stap geweest met italiaanse raspaarden.....F4 en ondergetekende hebben een mooie tocht gemaakt, ook het weer was perfect. Via Usselo Boekelo Beckum Bentum Hengevelde Diepenheim Markelo Laren Epse Deventer uiteindelijk de dijk langs de ijssel genomen. En het pontje bij Wijhe op de terugweg.


full
 
Leuke foto's Wil. Volgens mij hebben jullie je wel vermaakt :Y .
Helaas kwam ik wat traag op gang vandaag, anders was ik zeker meegegaan (in de slipstream :X )
 
goedenavond all :W

ff bij vandijk geweest met racemees vanmiddag en een beetje rond gekeken... nodigt niet echt uit daar om op een aantal motoren te gaan zitten :N vervolgens marcel149 zo'n beetje tegen het lijf aangelopen... ff gezellig een kop koffie mee gedronken...altijd leuk :W daarna ff bij familie in Bardel geweest... vervolgens ff een luch gehad in de lutte bij plek zat..(was plek zat).. overigens daar ksborg en ouders aangetroffen en gegroet :W en toen weer met een omweg naar huis gereden... en dan denk ik dat ik straks nog ff naar de tex ga, geld neertellen B| O-)

@ JPD: ist nog gelukt bij de dealer?
 
@ JPD: ist nog gelukt bij de dealer?
:N staat wel ergens in deel 18 wordt eind augustus vervolgt.

Zow, vanmiddag op stap geweest met italiaanse raspaarden.....F4 en ondergetekende hebben een mooie tocht gemaakt, ook het weer was perfect. Via Usselo Boekelo Beckum Bentum Hengevelde Diepenheim Markelo Laren Epse Deventer uiteindelijk de dijk langs de ijssel genomen. En het pontje bij Wijhe op de terugweg.
Hé dat pontje heb ik vanochtend ook nog gezien 8-)
 
Zo, ze weten bij de Tex ook dat de mini weer rijdt _O-
 
Zow, vanmiddag op stap geweest met italiaanse raspaarden.....F4 en ondergetekende hebben een mooie tocht gemaakt, ook het weer was perfect. Via Usselo Boekelo Beckum Bentum Hengevelde Diepenheim Markelo Laren Epse Deventer uiteindelijk de dijk langs de ijssel genomen. En het pontje bij Wijhe op de terugweg.


(Afbeelding)
een mooie route weer swetty
helaas was ik te laat bij de shell(tegen 12.45)
ik ben daarna even duitsland in geweest(ochtrup, shoppingen,billebeck,buldern bikerfarm,gescher,ottenstein,alstatte,en weer naar huis)al met al was het weer een mooie :] dag
 
een mooie route weer swetty
helaas was ik te laat bij de shell(tegen 12.45)
ik ben daarna even duitsland in geweest(ochtrup, shoppingen,billebeck,buldern bikerfarm,gescher,ottenstein,alstatte,en weer naar huis)al met al was het weer een mooie :] dag

Jammer, dat je net iets te laat was. Nu had ik de duc nog niet op de optrit staan en F4 mijn huis zo voorbij. FF op internet een reactie op jouw post gedaan. heb hem op straat hier vandaan goed kunnen horen, maar weer bij voorlangs homaar.... :) .

Ben toen op de duc gestapt en ff rondgereden, maar niet kunnen vinden. Ff bij de texaco aan de haaksbergerstraat getankt en weer terug richting de shell, en jahoor F4 stond netjes al bellend te wachten......

Maar de route van jouw is ook perfect, vooral billebeck/buldern en omgeving...... :]
 
volgende keer beter zullen we maar zeggen :Y
ik zal op vrijdagavond wel vragen of er nog gereden gaat worden,dan kan ik de reacties op tijd lezen aangezien ik niet al te vaak op mf kijk
 
Zo deze Tukker heeft deel 19 ook kunnen vinden. Zie tot mijn verbazing dat de topicstarter weer een verkeerde foto heeft geplaatst, BGL heeft hier toch weer aardig invloed op gehad :+ .


Trouwens nog een paar nachten onrustig slapen, dan pas het "echte" rijbewijs. 8-)
 
Zo deze Tukker heeft deel 19 ook kunnen vinden. Zie tot mijn verbazing dat de topicstarter weer een verkeerde foto heeft geplaatst, BGL heeft hier toch weer aardig invloed op gehad :+ .


Trouwens nog een paar nachten onrustig slapen, dan pas het "echte" rijbewijs. 8-)


Zeker voor een 'tractor'............... _O-
 
Zo, was weer gezellig bij de Tex :) . Op de terugweg nog even getankt. Vandaag 317km gereden op 14,5 liter. Is bij benadering dus 1:21,9 *O* . Lekker, zo wil ik wel motorrijden hoor, kost iig niet veel aan benzine :}

Zo deze Tukker heeft deel 19 ook kunnen vinden. Zie tot mijn verbazing dat de topicstarter weer een verkeerde foto heeft geplaatst, BGL heeft hier toch weer aardig invloed op gehad :+ .


Trouwens nog een paar nachten onrustig slapen, dan pas het "echte" rijbewijs. 8-)

Wanneer mag je? :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan