Nederland Oost Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer was ik dus net te vroeg weg, nou misschien tot morgen misschien gaat er nog een kameraad van me mee met een cbr 1000 we zien wel.
 
Als Piet Paulusma zijn zinnen niet verkeerd heeft staan ben ik er morgen om c.a. 20.00 uur er ook. Weer bochies oefenen op de op en afritten.
 
Mag ik me hier wel melden?Ik rij namelijk brik en da's voor jullie kanon-rijders niet interessant (lage snelheid,top 160 naked).
Maar ik kom ook uut Hengel,en ben MF-er! :+
Misschien tot zientjes op de OBT ergens in sept/okt op de Veluwe...
 
Ik net stukkie touren, paar stoplichtsprintjes tegen een 4-wiel aangedreven Toyota Celica gedaan. Denk van: Bandjes warm (sinds gister nieuwe BT010 erop), ff naar de Texaco/ VDV in Hengel!

Kunt idd zeggen dat Texaco mooi in het zicht ligt maat had het i-d dat geen MF de moeite heeft genomen om daar ff te wachten om te kijken of er nog iemand komt om zich een beetje voor te stellen!! (btw ikke dus)

Is er al een banden topic? (oja eerst even "zoeken" gebruiken)

ik ga er snel nog een keer zijn daaro! Mischien kleffer om een tijd te hebben??!! :?
 
Dat zou best kleffer zijn ja :)
Ik was er vanaaf in ieder geval nie.
Was pas laat trug van twente, kop trouwens mooi rood van t brandende zonnetje :(
Misschien ben ik dr van de week wel weer.
 
Mag ik me hier wel melden?Ik rij namelijk brik en da's voor jullie kanon-rijders niet interessant (lage snelheid,top 160 naked).
Maar ik kom ook uut Hengel,en ben MF-er! :+
Misschien tot zientjes op de OBT ergens in sept/okt op de Veluwe...


Volgens mij is iedereen uit oost nederland en wat er toevallig aan MF-ers langkomt welkom hoor!
 
Bent zelf niet zo'n racer maar als ik een keer in de buurt ben rij ik ook ff die kant in.
Effe een paar moto's en koppie's kijken.

Ja Henry,moet je echt een keer doen,was vandaag ook weer gezellig :]

PS : Je krijgt ook de groeten van de rest van de FIASCO die hier weer zit bier te drinken!! :9
 
Ik kom uit Doetinchem
Ik heb begrepen dat er vandaag een tour is geweest?
Worden er nog vaker dit soort dagen georganiseerd?

Hesci
 
Ik kom uit Doetinchem
Ik heb begrepen dat er vandaag een tour is geweest?
Worden er nog vaker dit soort dagen georganiseerd?

Hesci
 
zijn er morgen in de avond (20:00) nog wat MFers die de zondag willen afsluiten bij de Texaco?

ff bakkie doen?
 
Zodra ik mij uit mijn handboeien heb weten te wurmen (sleuteltje kwijt geraakt, schijnt vaker bij MF-ers voor te komen :+ ) kom ik ook ff langs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan