Nederland Oost Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je op Vriezenveen wilt knallen kun je volgens mij beter zorgen dat je eerder uit Enschede vertrekt. Het is toch ook al gauw 30 minuten rijden eer je er bent.
 
Op goed geluk maar eventjes naar de Texaco gereden. Ook al is er niemand dan heb je toch een leuk ritje.... :]

En ja, er stonden zelfs 3 MF-ers. De Texaco is inmiddels zo'n populair MF-trefpunt geworden! Ze komen er zelfs voor uit Zuid-Afrika! :X :P

Het was weer gezellie... nu eerst op zoek naar een nieuwe achterband. Hij was toch echt nog goed toen ik m'n motor een maand geleden kocht ;(
 
Ik schat in dat ik nu zo'n 3.500 km zal rijden met een nieuwe band (1.600 km gereden met een goede band). Da's toch wel een beetje erg vlot.

Misschien een idee als ik de voor- en achterband ff omwissel? Slijten ze wat gelijkmatiger. :+
 
nu eerst op zoek naar een nieuwe achterband. Hij was toch echt nog goed toen ik m'n motor een maand geleden kocht ;(

Ik weet niet hoe glad je bandje is, maar ik heb wel zin om vrijdag ff naar Vriezenveen te gaan. Wanna come along?

Mail me anders ff!
 
He,
Een groene Speed Triple uit Enschede hier.
Ik zal me eerst zelfstandig nog wat bekwamen in het motorrijden, maar ik houdt dit topic goed in de gaten. Zitten nog al wat motormuizen in de familie en vriendenkring dus ik sleep zo een man of vijf mee.
 
Was wel gezellig bij de texaco vandaag :)

Paar mooie bochtjes genomen op weg na huis zo alles weer goed :]

Zie jullie er weer Donderdag en Vrijdag
 
Laatst bewerkt:
weet nog steeds niet wat het circuitje van Vriezenveen ligt, terwijl ik toch maar 10 minutjes er vandaan woon.

Denk dat ik er vrijdagavond ook wel ff ben ( als ik weet waar het circuitje is )
 
Ik weet niet hoe glad je bandje is, maar ik heb wel zin om vrijdag ff naar Vriezenveen te gaan. Wanna come along?

Mail me anders ff!

Hoe glad? Nou eh... ik zie canvas... lijkt me niet goed? :? Hoeveel band zit er nog onder het canvas? Weet iemand dat? '(

Vrijdagavond kan ik niet (ben vrijdag zeevissen bij Den Oever... heel vervelend :) ). En donderdag kan ik dan ook niet (vroeg naar bedje toe, moet er vrijdag al om half vier uit). Misschien van het weekend even, maar of een circuitje handig is met deze band weet ik niet. :P

Ik heb al wat mail rond gestuurd en gefaxt (8 bedrijven in de regio). Hoop dat er vanavond een mooie aanbieding tussen zit. Maar ja 200/50ZR17 lijkt me niet zo'n goedkope band en ik wil geen troep. 8-)
 
Hoe glad? Nou eh... ik zie canvas... lijkt me niet goed? :? Hoeveel band zit er nog onder het canvas? Weet iemand dat? '(

Vrijdagavond kan ik niet (ben vrijdag zeevissen bij Den Oever... heel vervelend :) ). En donderdag kan ik dan ook niet (vroeg naar bedje toe, moet er vrijdag al om half vier uit). Misschien van het weekend even, maar of een circuitje handig is met deze band weet ik niet. :P

Ik heb al wat mail rond gestuurd en gefaxt (8 bedrijven in de regio). Hoop dat er vanavond een mooie aanbieding tussen zit. Maar ja 200/50ZR17 lijkt me niet zo'n goedkope band en ik wil geen troep. 8-)

Nou ik heb laatst een burn-out gemaakt met me vorige band. Profiel was al laaaang weg, en ik zou de volgende dag gaan toeren met vriendinnetje. Toch maar nieuw bandje... dus burn-out :9~ Na paar keer draaien zag ik midden op de band al een eerste staalkabeltje in de lengte richting met daaronder weer laagje rubber..

Het circuitje Vriezenveen moeten we dan maar een andere keer doen. Dit weekend zit ik namelijk ergens in Duitsland. Het schijnt dat daar een stel autootjes achter ene Schumi aanrijden :X En helaas zit de Nordschleife (wellicht bekend hier :X ) daar dicht |(

Laat je mij ook ff weten welke bedrijven je hebt aangeschreven en wat de resultaten zijn. Je heb me mail!
 
Op woensdag 25 juni 2003 08:27 schreef Ninja ZX-12R het volgende:Hoe glad? Nou eh... ik zie canvas... lijkt me niet goed? :? Hoeveel band zit er nog onder het canvas? Weet iemand dat? '(

Ter verduidelijking van de vorige posting, hier een piccie van mijn D204 na een beschaafde O-) lees: kortdurende burn-out...

tn_P1010057.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ben er niet eerder als vrijdag. Vrouw wil ook wel eens wat :P
Wil ook wel eens weten waar dat circuit in Vriezenveen is. Plattegrondje misschien?

Plaatje met route. Is niet helemaal duidelijk. Speedy had een betere in het vd Valk topic staan, maar die heeft ie waarschijnlijk weer verwijderd.

full


Routebeschrijving is als volgt.
Voor de mensen uit de richting Hengelo/Enschede

- Neem de A35 van Enschede naar Almelo.
- Bij Almelo ga je rechtsaf de ring op.
- Verkeerslichten rechtdoor (2x)
- Verkeerlichten linksaf (richting stadion en woonboulevard)
- De eerste verkeerslichten na de flitspaal(linkerkant van de weg) links
Richting bedrijventerrein twente
- Volgende verkeerslichten weer links.
- Je rijdt nu het bedrijventerrein Twente op
- Immer gerade aus ;)
- Neem de 3de afslag (Vriezenveen/Almelo, als ik het goed heb)
- Bovenaan de afslag ga je weer terug vanwaar je bent gekomen.
- Neem de volgende afslag
- Onder het viaduct door en weer terug vanwaar je gekomen bent.
- enz. enz. enz. totdat je band en/of benzine op zijn.

Voor de mensen die samen willen gaan kunnen we ook afspreken om 7 uur bij de Texaco in Hengelo.
 
vrijdag 20:00 ben ik er ook ...

Waar gaan we staan?? Toch niet op de brug? Lijkt me met meer dan 5 man niet echt mogelijk.. misschien die carpoolplaats?
 
Op woensdag 25 juni 2003 11:12 schreef Sjoske het volgende:Voor de mensen die samen willen gaan kunnen we ook afspreken om 7 uur bij de Texaco in Hengelo.

Is goed, ik ben dr vrijdag (19:00 dus)
 
hoi ik kom uit westerhaar
en een tukkertourtocht lijkt ons en mij harstikke gaaf zeg maar wanneer
dan gaan wij wel mee
met 4 personen
en hoelaat is dat in vriezenveen
we willen nog effe komen koekeloeren
kan het niet een keer op een zondag als het mooi weer
die tourtocht dan omdat er ook heel veel mensen doordeweeks moeten werken
incl mij
groetjes margreet
en ik hoor van jullie
 
6 juli gaan we weer een tourtje rijden als het goed is. Is er vanavond nog iemmand bij de Texaco / Expo / VdV? Vanavond is de laatste avond (en dag) dat ik nog mag rijden. Morgenavond gaat De Tent namelijk open in Goor en dan is m'n promilage te hoog :+ om te mogen rijden :P
 
6 juli kunnen we wel
zeg maar waar we afspreken met elkaar
en hoelaat laat maar doorgaan lijkt me harstikke gezellig komen we met 4 of 5 motoren
ik hoor van u groetjes margreet
wij komen uit westerhaar vroomshoop en almelo
zeg het eens van hoe of wat
 
Plaatje met route. Is niet helemaal duidelijk. Speedy had een betere in het vd Valk topic staan, maar die heeft ie waarschijnlijk weer verwijderd.

(Afbeelding)

Routebeschrijving is als volgt.
Voor de mensen uit de richting Hengelo/Enschede

- Neem de A35 van Enschede naar Almelo.
- Bij Almelo ga je rechtsaf de ring op.
- Verkeerslichten rechtdoor (2x)
- Verkeerlichten linksaf (richting stadion en woonboulevard)
- De eerste verkeerslichten na de flitspaal(linkerkant van de weg) links
Richting bedrijventerrein twente
- Volgende verkeerslichten weer links.
- Je rijdt nu het bedrijventerrein Twente op
- Immer gerade aus ;)
- Neem de 3de afslag (Vriezenveen/Almelo, als ik het goed heb)
- Bovenaan de afslag ga je weer terug vanwaar je bent gekomen.
- Neem de volgende afslag
- Onder het viaduct door en weer terug vanwaar je gekomen bent.
- enz. enz. enz. totdat je band en/of benzine op zijn.

Voor de mensen die samen willen gaan kunnen we ook afspreken om 7 uur bij de Texaco in Hengelo.

ik had idd een beter plaatje, had er met adobe was op gekladderd :-)
maar dit plaatje moet ook voldoen, let op de ronde afslagen *D

vanavond ben ik denk ik zo rond 20.00 uur wel ff op Vjenne.

VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan