Nederland Oost Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
het oosten is mooi... :]

vriezenveen2.jpg

vriezenveen3.jpg
 
Zijn er geen ongelukken gebeurd? De ABS van mn koekblik was ineens actief, ik dacht "huh? drempels?" :? :9

Lijkt me niet fijn op de motor als je het ff niet in de gaten hebt. Maar ja, beter dan die boer die diesel in de bocht laat lopen...
 
Zijn er geen ongelukken gebeurd? De ABS van mn koekblik was ineens actief, ik dacht "huh? drempels?" :? :9

Lijkt me niet fijn op de motor als je het ff niet in de gaten hebt. Maar ja, beter dan die boer die diesel in de bocht laat lopen...

Neuh, we waren gewaarschuwd door de bestuurder van een rode ducati :}
 
Er schijnen er ook wat in vriezeveen te verzamelen, maar ik kom vanavond eerst een keer naar de Texaco om een bakkie te doen. Tot straks!
 
Er schijnen er ook wat in vriezeveen te verzamelen, maar ik kom vanavond eerst een keer naar de Texaco om een bakkie te doen. Tot straks!

Hoe laat ben je daar? Kunnen we aansluitend ff naar Vriezenveen rijden... :]
 
Ooooooooooooohh en ik wil zo graag op me motort rijden!! Maar kan niet eerder weer als morgenvroeg naar me werruk!! Verplichtingen |( verplichtingen :Z

Maar ga trachten er vrijdag te zijn! lekker stukkie :] en lekker bakkie doen ofzo. In ieder geval eens kennis maken met meerdere MF-ers.


gegroet :} :}
 
pin me er niet op vast,maar als het ff meezit kom ik ook een bakkie doen bij de texaco,maar ga daarna weer weg,ook andere verplichtingen,cu straks!!

groeten Fiasco2003
 
Mwa.. voor mij wordt deze week niets meer. Mijn meissie wil vanavond graag paardrijden. Normaal ben ik degene die weggaat, dus nou is zij aan de beurt O-) en blijf ik thuis (3 kids, dus we kunnen moeilijk samen pleite).

Ik heb al wel aanbiedingen voor een achterband. Het zal wel een Dunlop 207 worden. De voorband is ook Dunlop. Zo'n 200/50ZR17 kost wel EUR 230 inclusief alles. ;( Maar ja... dan heb je ook wat. Ik denk dat ik hem dinsdag laat wisselen. Kan ik weer lekker :]

Zondag 6 juli rijden is misschien wel wat. Iemand een idee voor tijd, verzamelplek en route? :)
 
hoi was ikke weer
vrijdagavond zie ik jullie met elkaar in vriezenveen rond 20 00 uur
gaat toch nog wel steeds door
tot vrijdagavond
greetings margreet :]
 
20:00 ben ik er wel.

Sorry,kwam wat tussen... |( Zouden eerst om 22:00 uur vrachtwagen voor F1 (vol bier dus :9 ) inpakken. Hadden ze ineens 19:00 uur van gemaakt :( :(

Veel plezier bij de Goorse feesten, wij waren daar vorig jaar ook met de optocht. Die wagen van de Dikke en de Dunne...
 
Ben net terug en we waren mt z'n vijfen. Was gezellig 8-) Vorig jaar stond ik lekker aan de kant, maar dit jaar ben ik weer de klos om mee te lopen :P
 
Die jongen met de CBR kwam uit Eibergen. Maar als ik bij de zoekfunctie kijk, vind ik niemand in Eibergen. Ik ken zijn nickname ook niet. Hij reed samen met iemand op een Suzuki; maar ik weet niet uit welke plaats hij kwam.

De andere jongen in spijkerbroek op de veels te snelle soes is SPOOL25 (toch ??) uit Hengelo(O).
Ja die met die spijkerbroek was ik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan