Nederland uitgeschakeld!

Hoe veel boeit het je dat het WK voorbij is voor Nederland?

  • Heel erg jammer is het

    Stemmen: 11 37,9%
  • Wel zonde maar veel doet et me niet

    Stemmen: 5 17,2%
  • Ik heb niets met voetbal

    Stemmen: 3 10,3%
  • Ik heb niet eens gekeken

    Stemmen: 4 13,8%
  • Voetbal?!?!?!?? wat is dat

    Stemmen: 1 3,4%
  • Ga eens iets nuttigs doen!!

    Stemmen: 5 17,2%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Status
Niet open voor verdere reacties.

ApC_IcE

MF veteraan
10 apr 2005
1.076
0
Alkmaar
Boeit het de mensen hier wel of denken jullie van : "arggg voetbal" geef mij maar de TT

dus vandaar een poll 8-)


ik heb zelf zoiets van: heel erg jammer, ik vond die oranje gezelligheid en drukte wel leuk in de kroeg en thuis.. maar morgen weer een nieuwe dag en over een week heeft niemand het er meer over O-)
 
Laatst bewerkt:
kijk die reactie tijden dan ook .. allemaal binnen de minuut... geef me even...
en ja algemene motorpraat ja, dat is denk ik wel het juiste topic, staat het tenminste centraal
en anders mods: verander naar wens
 
*O*

En nou opgerot met dat voetbal. In de zendtijd die overblijft gaat men eens wat tijd besteden aan motorsport, en dan graag iets op twee wielen!
En in de pauze lekker wijven die in strakke strings knee-downs doen op een willekeurig klaverblad :]
 
In de zendtijd die overblijft gaat men eens wat tijd besteden aan motorsport, en dan graag iets op twee wielen!

Zag net op Eurosport:

25 seconden WSBK - Finishvlag
25 seconden WSS - Finishvlag
40 seconden GSXR Cup - Finishvlag

en volgens het commentaar heel veel mooie gevechten
niks van gezien, tenzij vechten met het asfalt/de grindbak meetelt
 
Ik vind het erg kut,maar erger vind ik het als Rossi geen wereld kampioen word!!

En nu terug naar ons eigen Forum :+ :+
 
Jippie *O* *O* verloren! Eindelijk van al het gezeur af, en van die mensen die zo quasi-interessant gaan doen :\

Oja, Heetgebakerde patsertjes daar op het veld... leer eens netjes voetballen!
heb er bar weing van gezien en het boeit me werkelijk geen ene reet, vidn t wel vermakelijk dat ze eruit liggen })

Overhyped gebeuren :r
:^

@ ZX666
Hoezo onterecht? Heb een klein stukje gezien aan het eind (ff eten pakken :) ), en Portugal was gewoon vele malen beter. Nederland moet ook eens mano-a-mano leren spelen, ipv alleen maar overspelen :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan