nederlanders zijn vriendelijke mensen

Gifkikker

MF veteraan
16 sep 2002
5.174
0
Belgie
wou gewoon even kwijt dat nederlanders vriendelijke mensen zijn :) heb voor die 2 keer dat ik iets koop alleen maar goedgevaren in tegenstelling tot in belgie , zoals bv men kopkuip, die gast is zelfs tot cadzand gekomen omdat ik die kopkuip zo vlugger in mijn bezit zou hebben.

gisteren ff gemaild voor een benzinetank, verkoper wou hem direct opsturen.

in belgie ontzien ze het meestal al voor het stuk uit de rekken te halen.

daarvoor nederlanders :}
 
De topics worden toch aardig afgewisseld. Een aantal scheld topics en een aantal 'feel good' topics vandaag. :)

Maar ik mag de meeste Belgen ook graag, hoor. :)
 
Was die meneer niet vriendelijk? was die meneer niet Zondagsmorgens uit zijn nest gekropen om jou die duocover te verkopen?

Enne...pas op wat je zegt...ik kom naar het minibiken Zaterdagavond })

... en dat was men enigste goede ervaring met een belg, de verkoper zei zelfs dat ik met zen nieuwe moto mocht rijden als hij hem had. :+
 
wou gewoon even kwijt dat nederlanders vriendelijke mensen zijn :) heb voor die 2 keer dat ik iets koop alleen maar goedgevaren in tegenstelling tot in belgie , zoals bv men kopkuip, die gast is zelfs tot cadzand gekomen omdat ik die kopkuip zo vlugger in mijn bezit zou hebben.

gisteren ff gemaild voor een benzinetank, verkoper wou hem direct opsturen.

in belgie ontzien ze het meestal al voor het stuk uit de rekken te halen.

daarvoor nederlanders :}

Vriendelijk ? Volgens mij is het gewoon handel.
 
wou gewoon even kwijt dat nederlanders vriendelijke mensen zijn :) heb voor die 2 keer dat ik iets koop alleen maar goedgevaren in tegenstelling tot in belgie , zoals bv men kopkuip, die gast is zelfs tot cadzand gekomen omdat ik die kopkuip zo vlugger in mijn bezit zou hebben.

gisteren ff gemaild voor een benzinetank, verkoper wou hem direct opsturen.

in belgie ontzien ze het meestal al voor het stuk uit de rekken te halen.

daarvoor nederlanders :}

Vriendelijk ? Volgens mij is het gewoon handel.
 
dat wel, maar belgen zouden het nog niet eens voorstellen om iets onder rembours te verzenden, zoals dien duocover, kmoest er gotver zelf achter rijden :+

Ooit al eens geprobeerd in Belgie?? wat een kloterij om je eigen geld terug te krijgen + een pak onkosten |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan