Nederlands Motor Evenement

Wat vind je van het concept?

  • -Leuk

    Stemmen: 26 61,9%
  • -Stom

    Stemmen: 16 38,1%

  • Totaal aantal stemmers
    42

cbfrider

MF veteraan
21 dec 2011
1.384
0
Hee beste motorvrienden.

Ik had dus een visie op bepaalde organisatorische zaken. Die zou ik hier graag met jullie willen delen en uiteraard om jullie raad en advies vragen.

Waar ik dus aan dacht is een evenement met meerdere uitdagende activiteiten.
Zoals:
-Pionnen parcour, 2 identieke parcours om tegen een medemotorrijder te (racen) om de snelste tijd.
-Afgezette gebieden met hekwerk of pionnen om je kunsten met je motor te vertonen (wheely, stoppie)
-Kan vast nog wel meer bij maar ik weet het even zo snel niet.
-Mooiste bike contest, kan er gestemd worden wie de mooiste bike heeft.
-Soort dragrace, wie het eerst op de 100 is?
-Open voor suggesties.
-Open voor meer suggesties.

1539qvs.png



Natuurlijk kunnen eet tentjes en een overdekte tent geregeld worden. Desnoods trek ik mijn BBQ uit de kast XD.

Welke plaats?
De plek waar ik mijn eerste stapjes richting het rijbewijs A heb gezet.
Persoonlijk heb ik dus de veemarkt in Utrecht in het vizier. Vanwege centrale ligging en het mooie amper gebruikte parkeerplaats waar nooit iemand is. Geen idee of het daar kan, alleen ik zie wel een reële kans.

vpf71u.png



Maxis in Muiden:
Als er geen koopzondag is, is het terrein leeg. Alleen toestemming zal verkregen moeten worden.
j0uruq.png



Jaarsbeurs Utrecht:
Alleen toestemming zal verkregen moeten worden.
1zd2omg.png




Het lijkt me een prima ervaring om dit te organiseren en daarvoor is de POLL. Vind je het wat of vind je het niks? Natuurlijk kan ik het niet alleen en hoop ik dat een groep enthousiaste mensen het kunnen gaan organiseren.

NOTE: Dit is een ruwe schets, het gaat alleen om het idee. Als veel mensen het een goed plan vinden kan er nog van alles gewijzigd worden.




bedankt voor de aandacht,


Gr Michael aka cbfrider.
 
Laatst bewerkt:
Goed plan en als de entree niet tehoog word, is het vast wel tedoen.
Maar hoe hou je alles in de hand? Er zijn altijd mensen die een wheels of burnout houden op plekken waar het niet de bedoeling is.
 
@deejay, laten we eerst een paar weken afwachten of er animo is want ik ga dit niet alleen organiseren. En er zijn genoeg andere terreinen/parkeerplaatsen die te regelen zijn.

@hawk gt, ik zat te denken aan geen entree. Als je speciale vakken (10x10m) afzet voor wheely's en voor burnouts met pionnen moet het te doen zijn toch? :?
 
Laatst bewerkt:
@deejay, laten we eerst een paar weken afwachten of er animo is want ik ga dit niet alleen organiseren. En er zijn genoeg andere terreinen/parkeerplaatsen die te regelen zijn.

@hawk gt, ik zat te denken aan geen entree. Als je speciale vakken (10x10m) afzet voor wheely's en voor burnouts met pionnen moet het te doen zijn toch? :?


Hoe lang is een fatsoenlijke wheely dan ?
 
Ja of je maakt een traject van iets van 100-200m met pionnetjes.
 
Eigenlijk wel een goed idee.
Met wheely's van een paar meter kan zelfs ik meedoen met stunten :')




Ga maar 's terugzoeken naar de MFMM die Phreak organiseerde.
Dat was naar mijn idee DE manier.

Zo kan het geen kwaad en hou je de politie weg.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het een leuk idee! Als het echt gaat werken kan het een flink evenement worden! Maar denk dat er wel een hoop geregeld moet worden voor zoiets!

Denk aan: Plaats waar je het wilt houden --> Moet toestemming gevraagd worden.
Denk aan: Hoe hou ik de boel in de hand? --> Eventueel toezicht van politie regelen. (Maar alleen nodig wanneer het echt groots word! )
Denk aan: Bekostigen. : Hoeveel gaat het kosten, en hoeveel ga je vragen aan je klanten
Denk aan: Eten/drinken verziening.
Denk aan: Toiletten...
Etc etc.
 
@Xtra, Nooit te laat voor een vroeg begin toch? ;)

Ik zal het wel eens opzoeken, linkje zou handig zijn geweest.

@Rottentweetie, Dat dacht ik ook, heb je interesse om er in de toekomst nader betrokken bij te worden?
 
cbf rider gade dan mallosie stickers uitdelen dan zijn we even stoer als jou
 
Laatst bewerkt:
He cbfrider, ken jij niet ook op een afgeslote stuk kneedowntraining geve???
 
Denk dat we in Nederland wel genoeg motor-evenementen hebben en je bij de Belgen meer animo zal vinden. :Y
 
@jacksnake, heel veel stickers en blikjes NOS voor in de tank ;) scheelt weer 50pk.

@RoyalClub, tuurlijk voor jou wel! :W

@Lankho09, we zullen het in de Poll terug zien.
 
Laatst bewerkt:
Wat dacht je van "verzekeringsdekking" en "racen om de snelste tijd"?
Geen goede combinatie als er iets gebeurd.
Of mogen we de organisatie dan aansprakelijk stellen?

Overigens: Veemarkt hallen worden afgebroken en er komt woningbouw. In die tussenliggende tijd komt er een grasveld. Dit heeft al in de media gestaan.
 
:^ Informeer eerst eens hoe het met je verantwoordelijkheiden zit als je zomaar iets gaat organiseren.

Je zou voor rare dingen kunnen komen staan als er iemand van z'n motor donderd doordat ie schrikt van een te dichtbij komende bezoeker, iets breekt en ipv z'n eigen verantwoording te nemen plots zegt.... hé...jij was toch de organisator van dit alles.....
 
idee wat je hebt is wat kinderlijk... niet vervelend opvatten maar is wellicht slim om er iets verder in te duiken voordat je concrete plannen bedenkt en na gaat of ze kunnen. vakken met pionnen afzetten kan wel maar wat nu als iemand een pion raakt terwijl hij op zijn achterwiel aan het rijden is... ik noem maar een dwarsstraat. Ik denk dat in de basis dit een tof idee is maar de uitwerking laat nog heel wat te wensen over, denk er goed over na voor je zo iets gaat organiseren.

goodluck iig met uitwerken
 
idee wat je hebt is wat kinderlijk... niet vervelend opvatten maar is wellicht slim om er iets verder in te duiken voordat je concrete plannen bedenkt en na gaat of ze kunnen. vakken met pionnen afzetten kan wel maar wat nu als iemand een pion raakt terwijl hij op zijn achterwiel aan het rijden is... ik noem maar een dwarsstraat. Ik denk dat in de basis dit een tof idee is maar de uitwerking laat nog heel wat te wensen over, denk er goed over na voor je zo iets gaat organiseren.

goodluck iig met uitwerken


Kijk nog eens een keer naar de NOTE.


NOTE: Dit is een ruwe schets, het gaat alleen om het idee. Als veel mensen het een goed plan vinden kan er nog van alles gewijzigd worden.



Maar beetje weinig animo dus ik doe voorlopig niets. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan