Nederlands Motor Evenement

Wat vind je van het concept?

  • -Leuk

    Stemmen: 26 61,9%
  • -Stom

    Stemmen: 16 38,1%

  • Totaal aantal stemmers
    42
Gast... Ik zeg goed idee maar wakker worden!

Je zou dan zoveel moeten regelen, dat je gek zou worden ( of is het daarvoor al te laat? )

In rozendaal gebeurt er elke jaar een sm-demo met stunten en alles.... Dat neemt maanden voorbereiding in beslag door een heel team mensen en is niet eens de helft van wat jij probeert te doen...

Ja ja, ik weet het, je bent jong... Je hebt nu net je rbw en waarschijnlijk net je eerste kd/wheelie kunnen maken en wilt het graag delen... Maar doe rustig aan... Je zal zelf merken dat het straks een beetje afneemt en je dijkjes pakken en gezelligheid met mede-motorrijders leuker zal vinden dan elke dag je kd/wheelie oefenen ;)
 
Oh ja... PS: benieuwd naar je eerste stoppie _O-


Nahh ik bedoel het goed hoor
 
Laatst bewerkt:
Veel succes in het proberen te organiseren. Leuk dat je zo enthousiast bent, alleen een vergunning krijgen voor zo'n evenement zal je waarschijnlijk niet lukken. Bel eerst naar de gemeente waar je het wil houden. Ga naar afdeling evenementen en vraag eerst of het mogelijk is om een evenement te organiseren met motoren. En wheelies op 10 meter gaat je echt niet lukken. Voor een beetje een show heb je al gauw 50 meter minimaal nodig. Succes in ieder geval!
 
Ik heb in de OP 2 mooie terreinen geplaatst die het regelen waard zijn.

Kga zo aan de telefoon hangen hoor! Heb nu toch vakantie dus ik heb alle tijd. Ik ga de beheerders van de terreinen echt contacteren en het proberen te regelen als iemand me wilt helpen met organiseren.

Ik wacht op tips en reacties! Misschien zelf iemand die me zou willen assisteren?
 
Laatst bewerkt:
Die plekken zien er vanaf de lucht goed uit. Het blijft waarschijnlijk openbaar terrein. Zou mooi zin als het eigen terrein is en dat de eigenaar er voor open staat.
 
@Xtra, Nooit te laat voor een vroeg begin toch? ;)

Ik zal het wel eens opzoeken, linkje zou handig zijn geweest.

@Rottentweetie, Dat dacht ik ook, heb je interesse om er in de toekomst nader betrokken bij te worden?

Ey CbfRider:
Ja hoor dat is prima! Had je toevallig al wat stappen ondernomen? Al contact gehad met de gemeente etc?
Ik blijf graag op de hoogte, en als ik ergens mee kan helpen hoor ik dat graag van je. We zullen is kijken wat we voor elkaar kunnen krijgen.

Groeten,
Kevin
 
Hey kevin,

Ik heb nog niets ondernomen.

Goede instelling, alleen wat denk je van het animo?

Voor hoeveel man wil je het organiseren dan?
 
Hoi CbfRider ( wat is je echte naam eigenlijk? Is wat makkelijker! ;) )

Uhm.. Ja.. De animo wat er nu op dit topic is is niet zo denderend!
Daar naar kijken heeft dus geen zin..
Maar ik denk als het echt gaat lukken en het gaat door zetten, dan komt er ongetwijfeld veel Animo..
Kijk maar naar de MFMM als voorbeeld..

Ik durf dan ook niet precies te zeggen voor hoeveel man je dit moet organiseren maar denk aan 500 tot 1000 man zeker (qua motoren) en dan komen nog de mensen die komen kijken..
Hoe meer motoren er aanwezig zullen zijn, hoe meer publiek er op af zal komen!

Dus als het straks voor elkaar is dat je het evenement ergens mag organiseren, vraag dan nog maar is naar de Animo. Die zal dan denk ik beduidend hoger zijn!
Dus begin eerst daar maar is mee...
 
De Veemarkthallen hebben geen parkeerterrein meer. Ze hebben de stenen al weggehaald voor het kunstgrasveld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan