Nederlandse Belg nieuw op dit forum

St-Job

Rookie
3 mrt 2022
4
0
Sint Job int Goor
Beste allemaal,

Ik ben André 54 jr en woon sinds een jaar in België. Ik ben rustig opzoek naar een MP3, Motropolis of Tricity. Ja ik weet het, de meeste hier vinden dit geen echte motor. ;)
Zijn hier misschien ook leden die in België wonen?
In het verleden ben ik lid geweest van allerlei autoforums en ging regelmatig naar evenementen en zogenaamde sleuteldagen.
Ik zal me eerst verdiepen in hetgeen ik hier kan vinden mbt de 3 wielers
 
Beste allemaal,

Ik ben André 54 jr en woon sinds een jaar in België. Ik ben rustig opzoek naar een MP3, Motropolis of Tricity. Ja ik weet het, de meeste hier vinden dit geen echte motor. ;)
Zijn hier misschien ook leden die in België wonen?
In het verleden ben ik lid geweest van allerlei autoforums en ging regelmatig naar evenementen en zogenaamde sleuteldagen.
Ik zal me eerst verdiepen in hetgeen ik hier kan vinden mbt de 3 wielers
Is gewoon een motor hoor, lekker laten lullen haha. Welkom André!
 
Er zijn genoeg geboren Belgen lid van dit forum en ook een stel Nederlanders die in België wonen. Blader maar eens door de verschillende subfora en kijk naar de woonplaatsen.
 
Welkom,eerlijk gezegd leeft het hier niet zo wat de 3 wielers betreft,er is wel ergens een topic voor maar erg actief
is men daar niet,ik denk dat je meer kans maakt door specifiek een forum te zoeken op het internet voor de 3 wielers,
of op Facebook kijken,er is wel een motorscooter afdeling op het forum,daar zitten ook wel wat 3 wiel eigenaren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan