Hallo Allen,
Het hele verhaal:
Mijn vader is verhuisd naar Frankrijk en heeft een BMW K100 uit 1984 die hij heeft meegenomen. Degene die hem daarbij helpt komt nu tot de conclusie dat hij een COC (Certificate Of Compliance) of in het Nederlands een CVO (Certificaat van Overeenkomst) nodig heeft. Al met al zou het voor alleen de K100 800 euro gaan kosten om hem te importeren. De beste man zei ergens later in het verhaal er ook bij dat een K100 gemiddeld zo'n 600 euro opbrengt en hem daarvoor wel zou willen kopen. Dan gaan bij mij van allerlei alarmbellen rinkelen en vandaar dat ik wat meer informatie wil hebben over het importeren van zo'n motor.
De motor:
BMW K100 1984
De vragen:
Heeft iemand ervaring met het importeren van een motor in Frankrijk?
Heeft iemand ervaring met het aanvragen van een COC (of CVO) voor een oud voertuig?
Het hele verhaal:
Mijn vader is verhuisd naar Frankrijk en heeft een BMW K100 uit 1984 die hij heeft meegenomen. Degene die hem daarbij helpt komt nu tot de conclusie dat hij een COC (Certificate Of Compliance) of in het Nederlands een CVO (Certificaat van Overeenkomst) nodig heeft. Al met al zou het voor alleen de K100 800 euro gaan kosten om hem te importeren. De beste man zei ergens later in het verhaal er ook bij dat een K100 gemiddeld zo'n 600 euro opbrengt en hem daarvoor wel zou willen kopen. Dan gaan bij mij van allerlei alarmbellen rinkelen en vandaar dat ik wat meer informatie wil hebben over het importeren van zo'n motor.
De motor:
BMW K100 1984
De vragen:
Heeft iemand ervaring met het importeren van een motor in Frankrijk?
Heeft iemand ervaring met het aanvragen van een COC (of CVO) voor een oud voertuig?