Nederlandse Motorbladen

Op Dinsdag 12 februari 2002 16:13 schreef Mar1tin het volgende:
Abbo op Kicx, Moto 73 en Motor. VOND Kicx de betere, is echter ÓÓK afgedaald naar het niveau van de commerciëlen. ...
wat is hier mis mee, lees om de advertenties heen (doen we ook op tv, ff naar de play of drinken pakken als de reclame komt) de redactionele stukken worden er toch niet minder op..?
 
Motor

Hmmm, waar blijft m'n motorhoes? ff mailen :(

Ghehehe... Dat is lachen. Ik die lui een mailtje sturen. Op het moment dat ik op verzenden klik gaat de deurbel. Ik doe open en staat er een muts met een pakje. Maak ik hem open, motorhoes!!! LOL :) Nog maar een mailtje gestuurd. :P
 
Ghehehe... Dat is lachen. Ik die lui een mailtje sturen. Op het moment dat ik op verzenden klik gaat de deurbel. Ik doe open en staat er een muts met een pakje. Maak ik hem open, motorhoes!!! LOL :) Nog maar een mailtje gestuurd. :P

Haha, hoe lang heb je er op gewacht?

Veel plezier met het inpakken van je Rebel!
 
Kicxstart abonnement. Losse nummers van de Duitse bladen. PS, Motorrad, Motorrad Reisen & Sport.

De reden waarom ik de Duitse bladen koop is dat daar over het algemeen veel beter getest wordt dan in de Nederlandse bladen. In de redactie van de Duitse bladen zitten verschillen (ex) coureurs, en die rijden nou eenmaal iets sneller dan een "normale" sportrijder. Hier komen ook vaak zaken aan het licht die men in de NL bladen niet noemt.
 
De reden waarom ik de Duitse bladen koop is dat daar over het algemeen veel beter getest wordt dan in de Nederlandse bladen. In de redactie van de Duitse bladen zitten verschillen (ex) coureurs, en die rijden nou eenmaal iets sneller dan een "normale" sportrijder. Hier komen ook vaak zaken aan het licht die men in de NL bladen niet noemt.

En daarom heb ik ook een Engels blad. Ik vind Engels nu eenmaal prettiger lezen dan Duits.
 
Eigenlijk vind ik de race-artikelen het leukst om te lezen.
Ik heb de Moto73 en heb het idee dat daar meer race-nieuws instaat dan in de Motor.
Ik ben niet helemaal lyrisch over de Moto73, maar zeker niet ontevreden. Tests van motorfietsen vind ik zowiezo moeilijk. Ik kan er weinig mee:
Weinig grondspeling....Ik kom niet eens in de buurt van de grond. (Zonder er af te vallen)
4 Pk meer zodat het 180 pk wordt.....Ik heb er nou 60
Hij stuurt lekker vertrouwd.......Dat zal dan wel weer over een Honda gaan
Hij laat zich makkelijk corrigeren.....Niet als ik niet goed rij en maar naar die boom blijf staren
Oftewel, ze zijn zoveel meer ervaren dat ze het over dingen hebben waar ik niet zoveel mee heb. Wat ik zo willen lezen is of ik met mijn 1m67 wel met de voeten bij de grond kan.

Wat ik wel erg interessant vind (en dat ben ik geloof ik nog nooit ergens anders tegengekomen - of ik heb niet goed genoeg gekeken) is de langeduurtests. Nadeel is dat (volgens mij) de sportiefste fiets tot nu toe ce CBR600 is en dat ze er dan dingen als koffers op willen zetten, maar het geeft een beeld van hoe ver je er mee komt.

Tegenwoordig op mijn werk (nou ja bijna weer dan) lees ik ook vaak de KicXStart. Maar dat vind ik een beetje te schreeuwerig af en toe (hmm, saaie ouwe lul -ofzo- die ik er ben).

[offtopic]
deze smiley is cool:

:r1:
[/offtopic]
 
Lees regelmatig Motor. Das alleen omdat de bieb daarop geabonneerd is. In de winkel kijk ik ze allemaal even door.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben lid van de Moto'73. PB is ook wel leuk, maar minder informatief naar mijn idee. Er was ooit een blad dat Moto Grand Prix heette geloof ik. Dat stond vol interessante info en mooie foto's :} over de GP's en de SBK, maar is helaas na een paar jaar alweer uit de winkels verdwenen :(
 
Abonnement op kicxstart. leest wel leuk en geven wel echt hun mening. moto 73 is nogal technisch.
 
Abootjes op Motor en Kicxstart. Ook de Moto Guzzi Koerier natuurlijk. ;) Was ook abo van (Nederlanse) PB en Italiaanse Motoren. Maar deze bladen zijn er mee genokt helaas!!
 
Laatst bewerkt:
Abbonnement op de kickstart, moto73, motor en superbike wat ik momenteel beter vindt dan de PB.
 
Motor-E-motion :} . Geen gelul over PK's, koppel, verbruik,maar gewoon lekker slap ouwehoeren over motoren. Vergelijkende tests tussen een Ural-, een zelfbouw en een Harley-zijspan, of tussen een BMW-, Ducati en Norton cafe-racer....hardstikke leuk om te lezen, maar meer voor de sleutelaar/knutselaar dan voor de racefreaks, dus.
 
Abbo op Moto 73 en Kicxstart. Af en toe PB (UK & NL), Motor

Vroeger (in de zwart-wit tijd) vond ik Kicxstart veel leuker. Veel leukere humor (of zou ik een oude gezapige lul geworden zijn, ik dacht van niet).
 
Terug
Bovenaan Onderaan