Nederlandse Streetfighterclubs?

Ik heb me ook al aangemeld......alleen zijn er nog niet vaak veel gebruikers on-line '(

Blijven schoppen hier :+ :+ :+

MS4s
 
Hi mannuh, graag jullie e-mailadressen op musclebikes.nl vermelden zodat je de MUZLBIKE-nieuwsbrief kunnen ontvangen.
Foto's sturen kan altijd natuurlijk naar musclebikes@planet.nl
 
ik vind het zelf wel een leuk ding GAS (persoonlijk vind ik de kond een beetje duits)bedoel er niks mee.
maar hij ziet er wel vet uit :9
ik ben zelf bezig met een gsx-r 750 uit 1989
ik heb er nog geen foto van maar zal er wat over vertellen;
er zit een zxr 750 voorvork in met wiel en schijven en gevreeste kroonplaat en een recht stuurtje
nokken aan het frame gelast voor het zelfgemaakte sub-frame waar het yamaha R7 zitje op moet komen
en heb een blade achterwiel waar ik de giet randen heb uitgehaald
er lichen michelin pilet slicks om en er zit net een gsx-r 1100 blok in met 38mm fladside cabureteurs met k&n ook nog een quikshifter voor de stoplicht racejes(raad eens ik won laatst van een jawa :) )nu net een nieuwe olie koeler gekocht
verder gevreeste voetstepjes

als ik foto`s heb zet ik ze er op

maar dat ding van jou ziet er ook gelickt uit :9
 
Zo zo, er begint al aardig schot in te komen :) Toch maar geen uitlaten in het kontje gedaan? :)

Nee Cas,

De demper had te weinig volume....
Nu maak ik 'm onder de kont, ovaal, liggend.... beetje zoals een CBR600rr.

Voorlopig kom je me niet meer tegen op Circuit Z.... Die Bandit 1200N heb ik Total-loss gereden.... '(

Greetz, SoeF!
 
Zeer interessant topic, ik vind streetfighters namelijk echt stoer !!


Er komt een dag dat ik een schademotor koop, minimaal 750 cc

demonteren, tekenen, rekenen, meten, zagen, maken, monteren en rijden

Lijkt me heel gaaf om je eigen creatie/fantasie te verwerken in een grote hobby

Heb alleen geen ervaring, geen ruimte, geen gereedshap enz.. om dat te doen!!

Maar wie weet !!!

Ik hou het in de gaten !!
 
Leuke site dat musclebikes :) ik heb nog geen fighter, maar heb me stiekem toch even aangemeld ;) Als het een beetje meezit komt er eind volgend jaar een GSXR1100 die compleet verbouwd gaat worden maar eerst een huisje regelen :)
 
Oké, alle Streetfighterbouwers / rijders..... effe langs 't Musclebikeforum.

Dé place to be voor de Nederlandse Streetfighterliefhebber!

SoeF!
 
ik meld me ook aan, ik ben nu een XJ750 seca aan het verbouwen, ik denk dat ik hem streetfighter mag noemen als i klaar is
 
ik meld me ook aan, ik ben nu een XJ750 seca aan het verbouwen, ik denk dat ik hem streetfighter mag noemen als i klaar is

Eigenlijk maakt 't niet uit wat voor een fiets je verbouwt, als er maar veel bloed, zweet, tranen en emotie in zitten!
En wat een ander ervan vindt is voor een ander....

SoeF!
 
Terug
Bovenaan Onderaan