Nederlandse Streetfighterclubs?

SoeF!

MF veteraan
1 feb 2003
2.812
5
Randje achterhoek
In Duitsland en Engeland zijn er div. Streetfighterclubs.

Hoe zit dat eigenlijk in ons kaasboeren-landje?
Weet iemand of er een (al dan niet regionale) SF-club is?

Zo niet..... wie richt er een Nederlandse Streetfighter Club op???

Effe voor de duidelijkheid..... ikke niet...

Ben hier nog veel te druk mee ;)
full


SoeF!
 
Ik heb werkelijk waar geen idee. Maar opzich wel leuk idee, zo kom je nog eens in contact met andere SF fanaten (die je eigenlijk vrij weinig tegenkomt als je een stukje gaat rijden moet ik zeggen..)
 
't zou best leuk zijn ervaringen en tips uit te wisselen.
En goede contacten zijn best belangrijk, als je iets speciaals wilt maken.
De één kan weer makkelijk aan plaatmateriaal komen, de ander kan bijv. goed spuiten, wéér een ander kan bijv. goed machine-bankwerken.
Weer een ander heeft weer stapels Streetfighterbladen, waar weer foto's uit te halen zijn.
Ik heb zelf al een database met bijna 600 foto's van Fighters!

Een eigen hoekje op MF zou natuurlijk helemààl mooi zijn!

Ook handig voor de handel in specifiek SF-spul! (kontjes, kuipjes e.d.)

Ik kwam toevallig vanmiddag op de snelweg een GSXR tegen met een Zed kontje.... lekkerrrr!

Tsjaa Nitromax.... Musclebikes is wel leuk, maar ik bedoel eigenlijk iets algemeners, voor àlles wat maar special, of Fighter is!
Musclebikes is toch wat meer gericht op de Vmax, X4/11, XJR, GSX, ZRX.
Wat ik voor ogen heb, is geschikt voor een verbouwde Bandit 400, tot een dikke Gixxer met een vet Gorilla block.... en dus ook slome GSX750es-jes.... ;)

Greetz, SoeF!
 
Laatst bewerkt:
't zou best leuk zijn ervaringen en tips uit te wisselen.
En goede contacten zijn best belangrijk, als je iets speciaals wilt maken.
De één kan weer makkelijk aan plaatmateriaal komen, de ander kan bijv. goed spuiten, wéér een ander kan bijv. goed machine-bankwerken.
Weer een ander heeft weer stapels Streetfighterbladen, waar weer foto's uit te halen zijn.
Ik heb zelf al een database met bijna 600 foto's van Fighters!

Een eigen hoekje op MF zou natuurlijk helemààl mooi zijn!

Ook handig voor de handel in specifiek SF-spul! (kontjes, kuipjes e.d.)



Ik kwam toevallig vanmiddag op de snelweg een GSXR tegen met een Zed kontje.... lekkerrrr!

Tsjaa Nitromax.... Musclebikes is wel leuk, maar ik bedoel eigenlijk iets algemeners, voor àlles wat maar special, of Fighter is!
Musclebikes is toch wat meer gericht op de Vmax, X4/11, XJR, GSX, ZRX.
Wat ik voor ogen heb, is geschikt voor een verbouwde Bandit 400, tot een dikke Gixxer met een vet Gorilla block.... en dus ook slome GSX750es-jes.... ;)

Greetz, SoeF!
En komen we al verder zou wel leuk zijn :9
 
Ik heb die smily nooit begrepen....
is die nou posi, of negatief?

SoeF!
Hij noemt je anders wel "stupid" :X :X :X :X


8-)


Ik begrijp wat je bedoelt met dat forum, maar Musclebikes is er voor alle Streetfighters hoor, niet alleen de door jou genoemde merken ( sterker nog, de oprichter -Emile- heeft zich teruggetrokken als voorzitter van de Eliminator club om breder bereikbaar te zijn :} )
 

Er zit alleen weinig actie op de website..... al weken geleden wat foto's gepost.... wel reactie dat ze zsm er op worden gezet.... nooit meer gezien '( .

Ik heb er wel aan zitten denken om een website op te zetten aangezien "Streetfighters.nl" ook dood is. Eerst maar even het www.XJRcafe.nl opgezet.... zoiets is ook makkelijk op te zetten voor Streetfighters.... site heeft als voordeel dat je veel zelf kunt (foto's e.d.). Zeer uitgebreid forum (files en foto's kunnen opnemen). Maar het is leuker als je dat met meerdere mensen kunt opzetten.....
 
Nog effe gekeken op de website.... agenda staat niets over Fighterama of Street Or Track. Toch de grootste beurzen in Duitsland en Nederland op streetfighter gebied..... Dus als Musclebikes een streetfightersite wil zijn, zullen ze nog flink moeten aanpoten..... Dus kom op en maak er iets van!
 
Kwam deze reactie van ZLEM tegen op het forum van Musclebikes.nl...

Ik heb geprobeerd op het motorforum te reageren op de vraag of er een streetfighterclub is en zou daar graag op willen reageren ware het niet dat ik inlog en dan op de index page terechtkom en dan weer inlog en keer op keer herhaalt zich dat.
Misschien een technisch probby maar ik probeer het van de week wel weer. Misschien kan jij hem/ze duidelijk maken dat musclebikes.nl er voor alle musclebikes en dus ook streetfighters is en we ongedwongen, zonder lidmaatschapgeleuter, geen bestuur, dus geen politiek, onze mooie hobby kunnen bedrijven en delen met al die andere diehards.
 
Kwam deze reactie van ZLEM tegen op het forum van Musclebikes.nl...

Ik heb geprobeerd op het motorforum te reageren op de vraag of er een streetfighterclub is en zou daar graag op willen reageren ware het niet dat ik inlog en dan op de index page terechtkom en dan weer inlog en keer op keer herhaalt zich dat.
Misschien een technisch probby maar ik probeer het van de week wel weer. Misschien kan jij hem/ze duidelijk maken dat musclebikes.nl er voor alle musclebikes en dus ook streetfighters is en we ongedwongen, zonder lidmaatschapgeleuter, geen bestuur, dus geen politiek, onze mooie hobby kunnen bedrijven en delen met al die andere diehards.
Ja, die mail kreeg ik ook, ik had hem de URL van dit topic gemaild om een reactie van hem te vragen !
 
Als ze net zo snel reageren als op Musclebikes, dan kan het wel een paar weken duren..... sorry flauwe reactie....shoot me O-)
 
ik vind ook dat er iets algemeens moet komen voor alles treetfighter fanaten in nederland. tis echt triest gesteld met streetfighters in nederland
 
Terug
Bovenaan Onderaan